Laulund87 skriver:
Jeg havde egentlig tænkt mig at oprette denne anonymt, men fandme nej for jeg er ikke flov
Vi møder så mange fordomme fordi vi får besøg af en familierådgiver i hjemmet. (Pga Marias sygdom) Det er jeg ved at være møg træt af
Vi er lige blevet tilbudt, at vi kan søge om at komme med på en uges sommerferie i Jesperhus Blomsterpark. Alt betalt, sammen med andre familier der er tilknyttet familiehuset.
Jeg fortæller det til en bekendt og det første personen siger er; "Det lyder da meget fint og i kan jo bare lade være med at sige at det er på den måde i skal afsted!"
Hvorfor dog det?? Hvis man er tilknyttet et familiehus og kan komme på sådan nogle ferier, så er man dårlige forældre?
Vi får støtte, men vi kan altså godt passe vores datter
Er du dømmende overfor sådan noget?
Jeg ser det ikke som at I ikke er gode forældre, ej heller fordømmende - bare fordi I har jer en familierådgiver.
Der er da ingen tvivl om at I vil jeres prinssese det aller bedste.
Hvis du kom og sagde det til mig, ville jeg give dig et kæmpe knus og sige; Kanon godt gået, helt klart i skal afsted, det vil give jer alle et dejligt velfortjent pusterum fra jeres hverdage. Tag afsted og nyde det.
For livet med sygdom er hårdt, konstant udfordringer, kampe, frustrationer osv.
Så er det dejlig at der er hjælp at få uanset om det er en familie rådgiver - physkolog eller lign.
Jeg føler ihvertfald mig en del gange magtesløs og en bunke andre følelser ang frederic og han's spiseproblem. Det at andre folk tror at det er os der har 'ødelagt' ham. Får ofte at vide; hvor svært kan det være for ham at lære at spise mere, skal vi lige prøve at have ham nogle dage osv. Men er glad for vi har et lille netværk af fagfolk vi kan vende os til...
SÅ
dem der siger andet ang det i har en familie rådgiver..