børneopsparring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

L83

cdinesen skriver:

Min mand og jeg er lidt usikre på hvad vi skal sætte ind på vores datters børneopsparring. Vi vil gerne sætte et månedligt beløb ind.. Hvormeget giver I?

Har også et lille bonus spørgsmål  hehe, har I givet jeres børn dåbsgave?

jeg sætter 100 ind på hver

og så 100 ind til hver på en konfirmations konto.

Deres farmor har lavet en hvor hun sætter 50 kr ind hver om månden os.

Deres far sætter intet ind

Ja jeg gav begge mine dåbsgaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

eElak

Startede med 100 kroner men da jeg blev alene måtte jeg sætte det ned til 50 kroner.. :-)

Men det bliver jo stadig til en slat penge i den sidste ende.. og når jeg kommer til flere penge, bliver der lavet en barnebarnskonto, hvor der også bliver sat penge ind på... så er der penge til når han bliver 18 og 21

Anmeld

7. april 2011

Peps

cdinesen skriver:

Min mand og jeg er lidt usikre på hvad vi skal sætte ind på vores datters børneopsparring. Vi vil gerne sætte et månedligt beløb ind.. Hvormeget giver I?

Vi sætter 200 kr ind om måneden til dem alle 5. Derudover satte vi dåbspengene ind og farmor og farfar sætter 500 kr ind hvert år til jul.

Vi regner med at stoppe når den er på de 36000 kr som der maks kan sættes ind. Så har de en anden konto hvor der også er sat nogle penge ind på løbende. Til sidst vil vi sørge for at der står det samme på alle 5 kontoer.

Anmeld

7. april 2011

LinLin

SussieThyssen skriver:

Mjooo..det gør de vel, men biller er jo ret forgængelige. Jeg ved bare at jeg værdsætter i langt højere grad de ting jeg har fra min navngivning, frem for de få billeder jeg har..især de ting jeg fik af mine forældre.

Nu er det jo ikke kun dér man får noget af sine forældre. Jeg tror faktisk ikke jeg har noget fra min dåb andet end et dagmarkors og jeg ved ikke engang om er fra mine forældre eller mine bedsteforældre  

Min yndlingsting er et Garfield-vedhæng min far fik lavet til mig i Hong Kong (han var skibskok og sejlede jorden rundt); så jeg tænker ikke at det er vigtigt at det lige er en speciel DAG der gør at det er en speciel TING

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

DAs mor skriver:

Nu er det jo ikke kun dér man får noget af sine forældre. Jeg tror faktisk ikke jeg har noget fra min dåb andet end et dagmarkors og jeg ved ikke engang om er fra mine forældre eller mine bedsteforældre  

Min yndlingsting er et Garfield-vedhæng min far fik lavet til mig i Hong Kong (han var skibskok og sejlede jorden rundt); så jeg tænker ikke at det er vigtigt at det lige er en speciel DAG der gør at det er en speciel TING

Næ..det er da rigtigt..det er jo nok en blanding

Anmeld

7. april 2011

LinLin

SussieThyssen skriver:

Næ..det er da rigtigt..det er jo nok en blanding

Anmeld

7. april 2011

Baby_girl2011

Jeg overføre 200,- hver mdr.. 

Og så går jeg med enn tanke om at vil oprette en x konto til hendes konfirmation.. hvor der fx kommer 100,- ind hver mdr. 

og det samme gælder for den lille ny nårh den kommer om mange mdr.. 

Jeg gav festen i dåbsgave. Var på su, så havde ikke vildt mange penge. Sys det fint

Anmeld

7. april 2011

N&J

cdinesen skriver:

Jeg sætter 250 kr. ind og gav min datter en del dåbsgaver.. 

Anmeld

7. april 2011

Mussen2

Vi sættr max beløb ind. Vi har oprettet flere opsparinger, da den unge dame er pænt velhavende.

I dåbsgave fik hun mit barndomsarmbånd (et med vedhæng) som jeg fik pudset og sat et firkløver vedhæng i

Anmeld

7. april 2011

Mikkel's mor <3

louise4060 skriver:

man må max overføre 3000 om året.. og i alt 36000 kr

så kan man vælge at sætte de 3000 ind med det samme hvert år og få mest ud af renterne.. eller bare sætte 250 ind om måneden

årh okay.. det var da ikke meget når man tænker over det. mon man skulle have to
men mange tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.