børneopsparring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

smvelf

vi sætter 100 kr ind hver måned som hun får når hun er 21

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Ina33

cdinesen skriver:

Min mand og jeg er lidt usikre på hvad vi skal sætte ind på vores datters børneopsparring. Vi vil gerne sætte et månedligt beløb ind.. Hvormeget giver I?

Har også et lille bonus spørgsmål  hehe, har I givet jeres børn dåbsgave?

Vi sætter 200 kr. ind pr. mdr.. Man må max indsætte 3000 kr. på en børneopsparing årligt.

Anmeld

7. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

louise4060 skriver:

på børneopsparing?

For man kan max sætte 3000 ind pr år.. dvs 250,- pr måned..

Ja 300 om måneden på børneopsparing : ) Men ved godt det er max 3000 på et år, men så sætter de bare automatisk mindre ind sidst på året så det passer med de 3000

Anmeld

7. april 2011

LinLin

SussieThyssen skriver:

Nå...du var vågen...LOL
Jeg skulle lige se om folk nu også lagde mærke til hvad jeg skriver.
Men jo..der er rent faktisk visse ting i takt og tone, som "man" overholder, hvis man kan..ikke dermed sagt at man skal, men som er ret logisk..også at man naturligvis giver sit barn både dåbsgaver, fødselsdagsgaver, konfirmationsgaver m.v.

Jep

Jeg synes nu festen er en stor og fin gave i sig selv

Anmeld

7. april 2011

TinaPina

Johan er ikke født endnu, men når han kommer så skal han have en børnopsparing. Der sætter vi de 3000 man må sætte ind om året. Og så har vi talt om at lave en seperat opsparing til ham.

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

DAs mor skriver:

Jep

Jeg synes nu festen er en stor og fin gave i sig selv

Hmmm...festen er vel mest for de voksne...barnet kan jo intet huske om den begivenhed.

Anmeld

7. april 2011

B&J

Daniel får 100kr ind om månede på børneopsparing og en ekstra konto til konfirmation sætter vi 200kr ind og hvis der er penge til overs får han dem også når han fylder 18

Anmeld

7. april 2011

NinaNymannMadsen

vi har ikke selv lavet en børneopsparing til vores datter det har min mormor gjort. man må max sætte 3000 ind om året og min mormor sætter bare penge ind når hun har lyst så det er ikke noget bestemt beløb. vi overtager så kontoen hvis det skulle være så uheldigt at hun går bort inden asta bliver 18.

asta fik festen, oplevelsen og en gæstebog med masser af hilsner af os. og selvf alle billederne der fra også jo

Anmeld

7. april 2011

LinLin

SussieThyssen skriver:

Hmmm...festen er vel mest for de voksne...barnet kan jo intet huske om den begivenhed.

Nej det er rigtigt, det kan det ikke, men jeg har da helt klart holdt en fest for at samle familie og venner omkring barnet. Hvorfor skulle man ellers gøre det? - fotominder gælder vel også!

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

DAs mor skriver:

Nej det er rigtigt, det kan det ikke, men jeg har da helt klart holdt en fest for at samle familie og venner omkring barnet. Hvorfor skulle man ellers gøre det? - fotominder gælder vel også!

Mjooo..det gør de vel, men biller er jo ret forgængelige. Jeg ved bare at jeg værdsætter i langt højere grad de ting jeg har fra min navngivning, frem for de få billeder jeg har..især de ting jeg fik af mine forældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.