børneopsparring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

tinasmor

Vi har to opsparinger. Den ene er den hvor man kun kan betale et eller andet fast beløb pr år. Der sætter vi det ind vi må. Ud over det sætter vi vist 400 kr. pr måned på den anden.

Til dåb, gav vi hende festen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

morethanperfect

250 om mdr..

Anmeld

7. april 2011

jydeinden

hold da op sikke mange penge i giver jeres børn :O

der jeg kommer til at tænke på om de virkeligt har brug for SÅ store gaver når de bliver voksne... Jeg fik personligt intet af mine forældre, men jeg fik et beløb af min farmor, og dét er jeg fint tilfreds med.

Anmeld

7. april 2011

Jesuisunefemme

Nogen der kan forklare mig hvorfor der er et max beløb? Er det fordi det så er en "officiel" børne opsparing?

Hvis man bare lavede en konto og sparede op på den, kan man vel sætte alle de penge ind man vil?! Så der må være en grund til at man max kan sætte 3000 kr. ind årligt på de børne opsparinger i snakker om.

Anmeld

7. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Vi sætter 300 ind hver måned. og vi gav ikke dåbagave hvis jeg husker rigtigt

Anmeld

7. april 2011

louise8723

Blop'ens Mor skriver:

Nogen der kan forklare mig hvorfor der er et max beløb? Er det fordi det så er en "officiel" børne opsparing?

Hvis man bare lavede en konto og sparede op på den, kan man vel sætte alle de penge ind man vil?! Så der må være en grund til at man max kan sætte 3000 kr. ind årligt på de børne opsparinger i snakker om.

Det er fordi at renterne er højere end en normal opsparingskonto.

Så for at nogle folk ikke misbruger en børneopsparring til egen opsparring istedet for børnene.. så er der lavet visse regler..

Så max 3000kr om året og ialt 36000 må der sættes ind..

så skal man have flest renter sætter man de 3000 om året ind på en gang

Anmeld

7. april 2011

louise8723

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Vi sætter 300 ind hver måned. og vi gav ikke dåbagave hvis jeg husker rigtigt

på børneopsparing?

For man kan max sætte 3000 ind pr år.. dvs 250,- pr måned..

Anmeld

7. april 2011

louise8723

Jennifer skriver:

Kan se at mange af jer skrives et max beløb pr. måned, og pr. år ? hvad ligger de på.. gik ud fra at jeg bare kunne overføre børnepengene ind på den ?

til TS. vi har gives vores søn festen og et armbånd med plade så han kan få skrevet navn på engang
hans børne opsparring er endnu blevet åbnet, da der gik ged i det med banken men hvis det er muligt så vil vi overføre alle børnepengene..

man må max overføre 3000 om året.. og i alt 36000 kr

så kan man vælge at sætte de 3000 ind med det samme hvert år og få mest ud af renterne.. eller bare sætte 250 ind om måneden

Anmeld

7. april 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
twinboys skriver:

Vores drenge har en børneopsparring hver og siden de kom til verden har vi sat penge ind... Vi sætter det man max må sætte ind om året til dem hver...

Majbritt

Samme her  

Anmeld

7. april 2011

Stumpen

De får begge to sat 100 kr. ind pr. md og den løber til de er 21..

De fik festen i gave.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.