Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lige nu betaler jeg 100kr men laver det om til 150 snart...og den får han når han bliver 21 år.
ang dåbsgave så fik han Memozz og den er vi rigtigt glade for så kan anbefale den..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DAs mor skriver: Det gør "man" da ikke.. I/du gør TS: Begge mine sønner har fået festen (dåb) og det var det! - det er da også en stor gave Jeg har ikke fået lavet en opsparing endnu men vil gøre det snart til begge to: regner med 100 kr pr barn - måske lidt mere til Davids (han er den ældste) så de ender med samme beløb
Det gør "man" da ikke.. I/du gør
TS: Begge mine sønner har fået festen (dåb) og det var det! - det er da også en stor gave
Jeg har ikke fået lavet en opsparing endnu men vil gøre det snart til begge to: regner med 100 kr pr barn - måske lidt mere til Davids (han er den ældste) så de ender med samme beløb
Nå...du var vågen...LOL Jeg skulle lige se om folk nu også lagde mærke til hvad jeg skriver.Men jo..der er rent faktisk visse ting i takt og tone, som "man" overholder, hvis man kan..ikke dermed sagt at man skal, men som er ret logisk..også at man naturligvis giver sit barn både dåbsgaver, fødselsdagsgaver, konfirmationsgaver m.v.
vi sætter max beløb ind hvert år mellem jul og nytår for så 1 januar får han max renter :-)
cdinesen skriver: Min mand og jeg er lidt usikre på hvad vi skal sætte ind på vores datters børneopsparring. Vi vil gerne sætte et månedligt beløb ind.. Hvormeget giver I? Har også et lille bonus spørgsmål hehe, har I givet jeres børn dåbsgave?
Min mand og jeg er lidt usikre på hvad vi skal sætte ind på vores datters børneopsparring. Vi vil gerne sætte et månedligt beløb ind.. Hvormeget giver I?
Har også et lille bonus spørgsmål hehe, har I givet jeres børn dåbsgave?
Jeg sætter 3000 kr. ind årligt, som også er max beløbet Jeg gav intet til Laura i dåbsgave
Kan se at mange af jer skrives et max beløb pr. måned, og pr. år ? hvad ligger de på.. gik ud fra at jeg bare kunne overføre børnepengene ind på den ? til TS. vi har gives vores søn festen og et armbånd med plade så han kan få skrevet navn på engang hans børne opsparring er endnu blevet åbnet, da der gik ged i det med banken men hvis det er muligt så vil vi overføre alle børnepengene..
Vi sætter 150 kr ind hver 3. mdr. men vi har fået lavet så vi altid kan sætte mere ind. Mine forældre har også lavet en opsparing....
Han fik ingen dåbsgave af os,...
kom i tanke om vi gav hende bestik med hendes navn på
100 kr fra mig og 50 kr fra hans mormor hver måned til at han blir 21
I dåbsgave fik han en halskæde med sådan et soldater skilt hvor der er indgravet navn og hans fødselsdato...
Vi sætter 250 kr. ind om måneden (altså så vi årligt sætter 3000 kr ind, som er max beløbet). Derudover har vi oprettet en Pondus konto til hende, hvor alle pengegaver osv ryger ind på!!! Vi sætter også lidt ind d´r engang imellem!!!
OG... så har hun aktier for 5000 kr i Danske Bank, som hun fik i dåbsgave af mine forældre, så de skulle jo også gerne stå og blive til mere i løbet af årene!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128