børneopsparring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Jeg har sat 300kr ind på børneopsparingen hver 3. måned når børnepengene er kommet og det samme på en opsparing der så er klar til konfirmationen engang

Børneopsparingen stoppper jeg nu her når den snart står med 6oookr og så må den bare trække renter indtil hun blir 21. ..og sådan blir det også til den næste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

louise8723

Jennifer skriver:

årh okay.. det var da ikke meget når man tænker over det. mon man skulle have to
men mange tak for svar.

dit barn kan kun have en børneopsparing

så kan man lave en alm ved siden af til knap så stor en rente

Anmeld

7. april 2011

Mikkel's mor <3

louise4060 skriver:

dit barn kan kun have en børneopsparing

så kan man lave en alm ved siden af til knap så stor en rente

det var også det jeg mente

Anmeld

7. april 2011

Anne85

Begge unger har to opsparinger hver - en børneopsparing som er låst til de er 18 og en konfirmationsopsparing. Vi sætter 150 kr ind på hver konto hver måned - altså 300 kr til hver i måneden. Derudover har begge børn fået 5000 kr i dåbsgave af mine forældre som er sat ind på børneopsparingen.

Det kan ikke betale sig at sætte mere ind på børneopsaringen pr måned da der max må sættes 36.000 kr ind i alt

Anmeld

7. april 2011

Simon's moar <3

De første 9 år sætter Simon's far 50 kr. ind om måneden, de sidste 9 år til han bliver 18 gør jeg. Vil ikk have at det er sådan, at han kan sige at han kun har fået en børneopsparing af hans far.

Ang. dåb, så fik han festen af mine forældre, det var deres gave. Af os fik han en hjemmelavet gæstebog, lidt forskelligt tøj og hans opsparing.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.