Tanja1234 skriver:
Mit indlæg var bestemt ikke skrevet for på nogen måde at nedgøre dig.
Det jeg prøver at sige er, at sådan som du fremstår i dine indlæg, får i hvert fald mig, til at tænke at der er brug for en form for professionel hjælp. Når du så forklarer at du har prøvet psykolog-vejen tidligere og afvist de muligheder der var her, så kan jeg helt ærligt ikke se hvad du forventer af bedre råd fra en internet-debat?
Ønsker dig alt held og lykke med at forbedre din situation - uanset hvordan.

^^ denne er givet på baggrund af at hun faktisk siger noget ganske fornuftigt...
Uden tvivl at du er frustreret over hvordan du har det, og at du søger en eller anden form for løsning... Men vi (de fleste af os) er ikke psykologer, og vi kan slet ikke komme med andre forslag end dem der er her.. især når man ikke kender dig det bedre..
Du skriver at du ikke er socialt anlagt.. Men overvej at bruge din mødregruppe... Det er noget du kan få brug for når dit barn bliver født... Ellers kommer du også til at blive meget optaget i den kommende tid af forberedelserne af dit barns ankomst og derefter pasningen af den lille...
Lige pludselig vil du føle at der er mere indhold end før..
Prøv at tænke over (og virkelig tænk over) hvad der kunne interessere dig, og om det er noget som du kunne fortsætte med yderligere... ;-)
Anmeld