Mangler indhold i livet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Sabina skriver:

Det lyder sørme ikke særlig sjovt.
Og det kan godt være at du har svært ved at være social. Men hvis du allerede nu kan se det keder dig, bare at skrive med folk over f.eks facebook og baby, så må du jo tage kontakt til folk. Er sikker på der er mange der skriver herinde, som også mødes og bliver ret gode veninder :-) Du kunne jo evt. melde dig i en af mødregrupperne

Håber du finder ud af noget. Det går jo ikke du bare sidder derhjemme, indtil den lille kommer til verden

Nej jeg keder mig ikke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Sabina

Mor til prinsessen :-) skriver:

Nej jeg keder mig ikke :-)

Nårh okay.

Sådan fik du det bare til at lyde. Da du svarede en af de andre. Hvor du skriver noget hen af, du skriver med mange over nettet. men du sidder jo stadig bare der og glor

Anmeld

7. april 2011

Anonym skriver:

Har du en speciel årsag til lige at skulle støtte den meddelelse i stedet for at bidrage med et svar, der kan hjælpe en i en svær situation? Hvis jeg vidste hvad folk skulle svare, havde jeg jo ikke oprettet debatten! Ydermere har jeg også uddybet, at det ikke er så simpelt som så, men også har en masse bagvedliggende årsager, bl.a. nogle psykiske ting.

Men fint nok, thumbs du bare op til den slags og spark lidt mere til os, der ligger ned. Tak 

hvad????????? Prøv lige at klap hesten... Jeg har i en anden besked givet dig nogle råd til hvad du kunne gøre, men du svarede bare at det kunne ikke lade sig gøre. Og ja så er der vel ikke mere at sige til det....

Jeg sætter et  fordi jeg er enig omkring det som vedkommende har skrevet som er: 

Du har ikk lyst til at møde mennesker, men du har brug for det...?
Forstår ikk helt hva du vil ha man ska skrive til dig så...

Så inden du angriber mig så tag det roligt, jeg har ikke sparket til dig overhovedet......... Jeg har bare som vedkommende svært ved at vide hvad det er for et svar du så søger herinde.... Men lige meget, gider ikke bruge min tid på det, da jeg kun ville hjælpe, men ikke blev modtaget.

Anmeld

7. april 2011

Sabina skriver:

Nårh okay.

Sådan fik du det bare til at lyde. Da du svarede en af de andre. Hvor du skriver noget hen af, du skriver med mange over nettet. men du sidder jo stadig bare der og glor

Sabina tror du skriver til den forkerte..... jeg har ikke skrevet det du skriver :-) Jeg har kun kommet med råd til trådstarteren, intet andet

Anmeld

7. april 2011

Sabina

Sabina skriver:

Nårh okay.

hehe det er fordi jeg har kommet til at skrive til dig, istedet for TS

Det er ikke sådan med det, når man er for hurtig på tasterne

Anmeld

7. april 2011

Sabina skriver:

hehe det er fordi jeg har kommet til at skrive til dig, istedet for TS

Det er ikke sådan med det, når man er for hurtig på tasterne

sabine din kludremikkel.....(hvis det staves sådan hehe) Nu har du skrves en besked til dig selv så jeg lige.... hehe  Tror du ikke du bare skulle smutte i seng, eller ind på sofaen med benene oppe og lave ingeting hehe...... Sorry jeg "mobber" dig, men det er kærligt ment... synes bare det var lidt sjovt

Anmeld

7. april 2011

Sabina

sabine din kludremikkel.....(hvis det staves sådan hehe) Nu har du skrves en besked til dig selv så jeg lige.... hehe  Tror du ikke du bare skulle smutte i seng, eller ind på sofaen med benene oppe og lave ingeting hehe...... Sorry jeg "mobber" dig, men det er kærligt ment... synes bare det var lidt sjovt

Åhhhh nej for pokker da
Jeg burde virkelig snart gå i seng.  hehehe

Synes ellers jeg har slappet rigeligt af idag :p og alligevel for jeg lavet kluder i det hele

Åh jeg kan tag det Sidder også og griner lidt af mig selv lige nu

Anmeld

7. april 2011

Sabina skriver:

Åhhhh nej for pokker da
Jeg burde virkelig snart gå i seng.  hehehe

Synes ellers jeg har slappet rigeligt af idag :p og alligevel for jeg lavet kluder i det hele

Åh jeg kan tag det Sidder også og griner lidt af mig selv lige nu

hehe ingen kommentar... ja man skal også kunne tage lidt gas i livet.. ellers bliver det sgu for kedeligt.....  Men det kan jo hurtig misforståes herinde

Men tak for grinet i hvert fald, så vil jeg smutte ind på sofaen...

og sov godt når du kommer dertil... du trænger

Anmeld

7. april 2011

Sabina

hehe ingen kommentar... ja man skal også kunne tage lidt gas i livet.. ellers bliver det sgu for kedeligt.....  Men det kan jo hurtig misforståes herinde

Men tak for grinet i hvert fald, så vil jeg smutte ind på sofaen...

og sov godt når du kommer dertil... du trænger

Ja vil også mene at livet bliver or kedeligt, uden noget spøg til dageligt

jeg hopper også ind på sofaen , og du må også sove godt når du når der til

og det var da så lidt

Anmeld

7. april 2011

VIPpigen

Du er velkommen til at skrive privat til mig, nu er jylland jo stor. Men jeg vil da rigtig gerne mødes, eller bare snakke og få dig lidt i gang, hvis vi da bor i nærheden af hinanden.

Og selvfølgelig hvis det har interesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.