Mangler indhold i livet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.608 visninger
59 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2011

Anonym trådstarter

.. Det gør jeg. Hvad skal jeg gøre? Sidder hjemme hver dag pånær når der er undervisning. Ser kun min kæreste til daglig. Har ikke venner, har ingen interesser. Sumper bare dagene afsted. Men på samme tid har jeg heller ikke lyst til at se folk, har svært ved det sociale. Så det er en konstant ambivalent kamp.. Føler jeg spilder mit liv ved at sidde og glo alene, men har heller ikke lyst til det andet. Hvad skal jeg gøre?

Vi venter vores første barn, og det glæder vi os meget til.. Bare lige en sideinfo..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

.. Det gør jeg. Hvad skal jeg gøre? Sidder hjemme hver dag pånær når der er undervisning. Ser kun min kæreste til daglig. Har ikke venner, har ingen interesser. Sumper bare dagene afsted. Men på samme tid har jeg heller ikke lyst til at se folk, har svært ved det sociale. Så det er en konstant ambivalent kamp.. Føler jeg spilder mit liv ved at sidde og glo alene, men har heller ikke lyst til det andet. Hvad skal jeg gøre?

Vi venter vores første barn, og det glæder vi os meget til.. Bare lige en sideinfo..

jamen hvis du har svært ved at være social så er der jo nettet du evt kan skrive med folk... eller find en hobby :-)

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Mor til prinsessen :-) skriver:

jamen hvis du har svært ved at være social så er der jo nettet du evt kan skrive med folk... eller find en hobby :-)

Jeg skriver med mange på nettet, men derfor sidder jeg jo stadig bare herhjemme og glor. Hvis det handlede om "bare at finde en hobby", så havde jeg gjort det for længst. Har svært ved at finde noget, der interesserer mig..

Anmeld

7. april 2011

*Sofie*

Anonym skriver:

Går du i skole...?
Er der ikk nogle dér, du kan komme i snak med, og som du kan lave noget sammen med om eftermiddagen/aftenen?

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

*Sofie* skriver:

Går du i skole...?
Er der ikk nogle dér, du kan komme i snak med, og som du kan lave noget sammen med om eftermiddagen/aftenen?

Jeg tror du overser en væsentlig pointe i mit oprindelige indlæg: Den manglende lyst. Jeg har det meget svært ved det sociale, og undgår det derfor helst og har ikke lyst, imens jeg på samme tid føler jeg har brug for det.

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Begynd at læse, samle på viden, lav håndarbejde, måske male eller skrive og den slags.
Og så skulle du da se at få lavet dig et lille netværk, sådan IRL.
Nogle gange skal man bare igang med at ses med nogen, så kommer det af sig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. april 2011

*Sofie*

Anonym skriver:

Jeg tror du overser en væsentlig pointe i mit oprindelige indlæg: Den manglende lyst. Jeg har det meget svært ved det sociale, og undgår det derfor helst og har ikke lyst, imens jeg på samme tid føler jeg har brug for det.

Du har ikk lyst til at møde mennesker, men du har brug for det...?
Forstår ikk helt hva du vil ha man ska skrive til dig så...

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jamen ligesom med børn, så er der jo ting de helelr ikke har lyst til men skal...for deres egen skyld..og sådan er det jo også med os voksne.
Nogle gange er det godt at tage sig selv i nakken og sige: Jeg SKAL..og så komme igang, så opdager man som regel, at det er helt rart alligevel.

Anmeld

7. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hvad er det konkret du mangler og hvad vil du gøre for at opnå det, hvor meget vil du invistere?

Anmeld

7. april 2011

cdinesen

jeg havde det på samme måde som dig for et par år siden, men så fik jeg job i en sfo, og det ændrede virkelig hele min verden. Nu har jeg masse af hobbyer, og gode veninder!

Find modet frem og kast dig ud i at prøve noget nyt.. det værste der kan ske er at det går galt, og så ender du jo bare samme sted som du er i dag, hvilket du også lyder til at have det ok med.

Husk livet er en legeplads, som først er rigtig sjov når man tør bruge den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.