Mangler indhold i livet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Begynd at læse, samle på viden, lav håndarbejde, måske male eller skrive og den slags.
Og så skulle du da se at få lavet dig et lille netværk, sådan IRL.
Nogle gange skal man bare igang med at ses med nogen, så kommer det af sig selv.

Kærligst
Sussie

Jeg har ikke tid til at læse det jeg læser ud over studiet desværre. Først efter dette semester, når jeg har ferie og barsel.. Og har ingen kreative evner, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal

Angående det sociale er jeg blevet svigtet af alle de venner og bekendte jeg nogensinde har haft, så jeg tror der er gået en klap ned, og jeg bare lukker af med det samme, fordi jeg har erfaret at venskaber bare ender i smerte i sidste ende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Anonym trådstarter

*Sofie* skriver:

Du har ikk lyst til at møde mennesker, men du har brug for det...?
Forstår ikk helt hva du vil ha man ska skrive til dig så...

Jamen det ved jeg da heller ikke! Hvis jeg vidste hvad i skulle skrive til mig, så ville jeg jo ikke spørge.

Det handler jo ikke om dovenskab. Det handler om at have været udsat for så mange ganges svigt fra venner og bekendte, at jeg har fået sådan en indre idé om, at det ikke er det værd, selvom jeg ved, at vi mennesker har brug for at være sociale.

Anmeld

7. april 2011

Anonym

kender følelsen alt for godt

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvad er det konkret du mangler og hvad vil du gøre for at opnå det, hvor meget vil du invistere?

Jeg mangler indhold i livet, som overskriften siger. Jeg ved ikke hvordan jeg skal opnå det, eller hvor meget jeg vil investere, det er jo det der er problemet. Jeg er låst fast i den her boble efter så mange forfærdelige oplevelser med mange mennesker, at jeg helt har mistet viljen til at kæmpe for det, selvom jeg godt ved, at jeg som menneske har brug for det.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

cdinesen skriver:

jeg havde det på samme måde som dig for et par år siden, men så fik jeg job i en sfo, og det ændrede virkelig hele min verden. Nu har jeg masse af hobbyer, og gode veninder!

Find modet frem og kast dig ud i at prøve noget nyt.. det værste der kan ske er at det går galt, og så ender du jo bare samme sted som du er i dag, hvilket du også lyder til at have det ok med.

Husk livet er en legeplads, som først er rigtig sjov når man tør bruge den.

JEg har bare prøvet så mange gange nu, hvilket kun har resulteret i svigt.. SÅ har nok givet op

Anmeld

7. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har ikke tid til at læse det jeg læser ud over studiet desværre. Først efter dette semester, når jeg har ferie og barsel.. Og har ingen kreative evner, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal

Angående det sociale er jeg blevet svigtet af alle de venner og bekendte jeg nogensinde har haft, så jeg tror der er gået en klap ned, og jeg bare lukker af med det samme, fordi jeg har erfaret at venskaber bare ender i smerte i sidste ende..

Hvis du ikke har tid til at læse hvordan kan du så have tid til andet ?

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

kender følelsen alt for godt

Det er ikke rart :/

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du ikke har tid til at læse hvordan kan du så have tid til andet ?

Når man studerer, så er der altid noget mere, der kan læses. Noget mere der skal læses. Og så er det mere relevant for mig at få læst noget, der er studierelevant. Hvis jeg giver mig til at læse for fornøjelsens skyld ved jeg jo godt, at det ikke er det jeg BURDE læse. Så det er mere et fornufts end et tidsspørgsmål, hvis jeg endelig skal læse. Men det er sådan set også sagen uvedkommende

Anmeld

7. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det er ikke rart :/

nej det er det absolut ikke jeg føler også bare alle folk er så overfladiske men i bund og grund er det en selv der skaber problemet ved ikke at gøre noget ved det

Anmeld

7. april 2011

dunja

Anonym skriver:

Jeg mangler indhold i livet, som overskriften siger. Jeg ved ikke hvordan jeg skal opnå det, eller hvor meget jeg vil investere, det er jo det der er problemet. Jeg er låst fast i den her boble efter så mange forfærdelige oplevelser med mange mennesker, at jeg helt har mistet viljen til at kæmpe for det, selvom jeg godt ved, at jeg som menneske har brug for det.

Du må ligge det bag dig og komme videre.

start i en mødregruppe, der møder du mange skønne piger.

prøv gør noget selv for det så du får noget mere indhold, hvis du ikk er villig til at prøve så kommer man ingen vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.