Komsammen for baby brugere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Kofoed.

musse1 skriver:

pris syns jeg også det går lidt an på, om det kun er os, eller om det er med mænd/ børn eller begge dele..

men syns det er en fantastisk ide, og jeg deltager gerne, hvis jeg kan på den dag, selv om jeg ik lige kender nogle her inde fra..

syns det med gril lyder som en god ide

alser jeg tænker lidt, at det måske ik er så nemt, for dem som kommer lang væk fra, at selv have kød osv. med jo hvis det er en kold dag, men ik hvis det er en varm dag.  så skal der i hvertfald være åben, i nogle bikser, men hvis 100 mennekser kommer ind samme sted, er der jo nok ik lige noget haha

men kan godt se det vil gøre det nemmere, folk sel tager kød og drikkevare med, da det er meget forskelligt hvor meget og vilket kød man spiser og det samme med drikkelse hvad folk vil ha..

Kan udemærket forstå med du mener med kødet. Her i huset har vi et mini køleskab, som kan sættes til i bilen og en normal stikkontakt. Men ja, så må man vel selv finde ud af noget, så man kan holde kødet koldt eller købe det et sted i nærheden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

musse1

Kofoed33 skriver:

Kan udemærket forstå med du mener med kødet. Her i huset har vi et mini køleskab, som kan sættes til i bilen og en normal stikkontakt. Men ja, så må man vel selv finde ud af noget, så man kan holde kødet koldt eller købe det et sted i nærheden.

det har du ret, går jo også lidt an på, om det skal stå i 10 timer, inden vi spiser eller bare i feks 1 time. haha.. men hvor syns jeg det er godt, i har lyst til at lave sådan et kæmpe arbejde det er, ved at angere sådan noget her

Anmeld

6. april 2011

Bambii

Kofoed33 skriver:

Ved ikke hvor eva bor, men ellers bor jeg mere centralt og i min kommende lejlighed er der masser af plads til 3 med vedhæng, hehe.

Det lyder godt..

Anmeld

6. april 2011

aya-zia

har sagt 150-200 da jeg kommer over fra vestjylland og tvivler på det bliver holdt sådan lige inden for gåafstand af mig ... så det kommer til og koste lidt i transport... der ud over har jeg to børn over 3...

LIGE ET SPØRGSMÅL....: det bliver vel tilladt og ta PARTNER med ik...? har ik lige læst hele tråden så ved ik om det er blevet spurgt om

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

musse1 skriver:

det har du ret, går jo også lidt an på, om det skal stå i 10 timer, inden vi spiser eller bare i feks 1 time. haha.. men hvor syns jeg det er godt, i har lyst til at lave sådan et kæmpe arbejde det er, ved at angere sådan noget her

Men 10 timer bliver det i hvert fald ikke, hvis det bliver den løsning (som det virker til folk er mest med på). Så bliver det nok noget med, at grillene er klar når man kommer, så bestemmer man selv om, man vil lave det med det samme eller om man vil vente lidt. Men ja, mig og bambii diskutere videre, så vi snart kan finde nogle forslag som i må bestemme, hvad er bedst

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

aya-zia skriver:

har sagt 150-200 da jeg kommer over fra vestjylland og tvivler på det bliver holdt sådan lige inden for gåafstand af mig ... så det kommer til og koste lidt i transport... der ud over har jeg to børn over 3...

LIGE ET SPØRGSMÅL....: det bliver vel tilladt og ta PARTNER med ik...? har ik lige læst hele tråden så ved ik om det er blevet spurgt om

Som vi tænker lige nu, så bestemmer man selv om man vil have mand og børn med. For jeg synes der er for langt for rigtig mange, hvis man ikke må tage manden og børne med. Så synes folk selv må bestemme, hvor mange de kommer.

Anmeld

6. april 2011

musse1

Kofoed33 skriver:

Men 10 timer bliver det i hvert fald ikke, hvis det bliver den løsning (som det virker til folk er mest med på). Så bliver det nok noget med, at grillene er klar når man kommer, så bestemmer man selv om, man vil lave det med det samme eller om man vil vente lidt. Men ja, mig og bambii diskutere videre, så vi snart kan finde nogle forslag som i må bestemme, hvad er bedst

fantastisk  en masse ros til jeg i hvertfald

Anmeld

6. april 2011

Bambii

musse1 skriver:

Tak for rosen.. Vi syntes selv vi gør et godt arbejde hehe.. Vi prøver på at opfylde alles ønsker så vidt som muligt de er realistiske.. Men det er jo svært at opfylde alt og der vil altid være nogen som føler at de ikke får hvad de vil, men det er jo også virkelig svært med så mange mennesker..

Anmeld

6. april 2011

aya-zia

Kofoed33 skriver:

Som vi tænker lige nu, så bestemmer man selv om man vil have mand og børn med. For jeg synes der er for langt for rigtig mange, hvis man ikke må tage manden og børne med. Så synes folk selv må bestemme, hvor mange de kommer.

det var netop det jeg tænkte...

men altså hvis det kommer en dato og vi kan så kan i skrive 4 mere på listen.. (mig, mand og to tøsser)

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

musse1 skriver:

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.