Komsammen for baby brugere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

twinboys

Bambii skriver:

Ja, det er rigtig nok..

Vi ved ikke helt hvor det bliver holdt henne.. det bedømmer vi alt efter hvor meget interesse der er omkring det og så hvad det ca. skal koste

Super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Kofoed.

Der er stadig nogen der ikke har stemt, så op igen igen igen

Anmeld

6. april 2011

Koen.

Det kommer an på hvor det er henne, for hvis vi f.eks siger det er kbh og jeg kommer fra Esbjerg, skal jeg betale benzin, brændstof ovs. så gider man nok ikke lige os at skulle af med 3oo kr til halløjet Kan i følge mig??

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Det kommer an på hvor det er henne, for hvis vi f.eks siger det er kbh og jeg kommer fra Esbjerg, skal jeg betale benzin, brændstof ovs. så gider man nok ikke lige os at skulle af med 3oo kr til halløjet Kan i følge mig??

Men som sagt før, det er centralt i landet og med offenligt transport kommer det desværre til, at være dyrest for nordjyderne og bornholmerne. Men lover dig, at det ikke bliver i den ene eller anden ende af landet. Men du skal ikke frygte din køretur bliver så lang. Ja, vi spiller på flere heste for, at finde de løsninger i ønsker og vi synes er fair for alle.

Anmeld

6. april 2011

Bambii

lillespurv20 skriver:

Ja, jeg kan godt følge dig.. Men jeg vil love dig at det ikke er så langt væk.. Men kan desværre ikke helt fortælle dig hvor det ligger henne endnu..

Anmeld

6. april 2011

Lou87

150-200..
Men kommer også an på hvor det blir holdt, jeg gider nok ikke give mere end 100 kr pr person hvis jeg ska over bæltet og betale både bro og benzin også

Anmeld

6. april 2011

Aves.

Hvad er jeres tanker...tænker at det eneste der behøver koste noget er vel at leje lokaler...så kan alle vel tage med til dem selv..mad og drikke...og så bare spise fælles...det kan da gøres rigtig billigt...og især hvis nogle skal køre langt, så er det jo meget rart ikke også at skulle give en masse for at være der...udover det så skal dem der arrangere have så lidt som muligt bøvl med det.

Anmeld

6. april 2011

An&Jo

jeg har stemt 150-200kr, for det synes jeg er mest rimelig..

i prisen synes jeg at der skal være lokale, drikkevarer og tilbehør til maden altså det vil sige vi selv medbringer kød eller diverse.. for kød er dyrt.. Men det mest ideelle ville jo være hvis der sad en på fyn med en kæmpe have hvor man kunne slå nogle telte op eller noget i den stil, for så skal man ikke betale for leje af lokale..

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Eva. skriver:

Hvad er jeres tanker...tænker at det eneste der behøver koste noget er vel at leje lokaler...så kan alle vel tage med til dem selv..mad og drikke...og så bare spise fælles...det kan da gøres rigtig billigt...og især hvis nogle skal køre langt, så er det jo meget rart ikke også at skulle give en masse for at være der...udover det så skal dem der arrangere have så lidt som muligt bøvl med det.

Det er lige derfor vi spørger, for hvis folk max vil give 100, så skal vi jo ikke finde et sted, hvor man skal købe mad og drikke hos. Og det kunne være hyggeligt, at alle have noget med og det så blev en kæmpe buffe (staves). Og så må kagekvinderne gider tage et mesterværk med, hehe.

Men også om der bliver råd til noget smut hjem mad. Tror du er med på hvad jeg mener.

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Lou87 skriver:

150-200..
Men kommer også an på hvor det blir holdt, jeg gider nok ikke give mere end 100 kr pr person hvis jeg ska over bæltet og betale både bro og benzin også

Det kan jeg godt forstå. Men vis nu det bliver, at du skal over broen, selv have mad og drikke med og det koster 50 for deltagelse (leje af lokaler), ville du så være med på den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.