Komsammen for baby brugere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Bambii

mortilj skriver:

desværre bor jeg i nordjylland og kender ikke nogen på fyn.. Men det kunne da være en lille opfordring hvis nu der var en baby bruger på fyn som havde ne stor have..

Ja.. Kunne være en god idé.. Folk må endelig skrive hvis det er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Kofoed.

Eva. skriver:

Hehe...og på et tidspunkt så skal I bare skære igennem og så må alle os andre altså bare finde os i at det bliver som det bliver...vi kan og skal heldigvis ikek gøre alle tilfreds...og jeg kommer...hvor det end bliver..

Super, så er vi minimum 3 kvinder +/- mænd og børn.

Anmeld

6. april 2011

Bambii

Eva. skriver:

Hehe...og på et tidspunkt så skal I bare skære igennem og så må alle os andre altså bare finde os i at det bliver som det bliver...vi kan og skal heldigvis ikek gøre alle tilfreds...og jeg kommer...hvor det end bliver..

Uanset hvad er der altid nogen der vil være utilfredse, så det er der jo ikke så meget at gøre ved.. Men vi prøver så vidt muligt at opfylde de flestes ønsker, hvis de er realistiske..

Og tak for opbakningen..

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Kofoed33 skriver:

Ja og selvføglelig prøver vi, at ramme godt vejr, så vi måske skal leje nogle kæmpe grille, så kan vores mænd lave kødet imens kvinderne hygge snakker indenfor

Lyder som en faaaantastisk ide.. grillmad er bare LIGE mig
og som du siger.. go ide for mænderne står og får en snak over kødet og kvinderne hygger indenfor med børnene super!

Anmeld

6. april 2011

Bambii

Kofoed33 skriver:

Super, så er vi minimum 3 kvinder +/- mænd og børn.

Ja, 3 er bedre end ingen.. Men hvis vi bare er os 3 så er det også nemt nok at finde et sted hehe.. Jeg lægge gerne hus til så hehe...

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Lou87 skriver:

Lyder som en faaaantastisk ide.. grillmad er bare LIGE mig
og som du siger.. go ide for mænderne står og får en snak over kødet og kvinderne hygger indenfor med børnene super!

Det slog mig lige. Godt i for gang i nogle godsindet diskutioner om emnet.

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Kofoed33 skriver:

Det slog mig lige. Godt i for gang i nogle godsindet diskutioner om emnet.

Hehe helt sikkert
Men tænkte også selv den tanke inden du skrev det..

For hvis det alligevel ska være om sommeren er det da nemmest bare og leje nogle store grille som du skriver og folk selv tager kød med og sådan.. Så undgår man også at der bliver for meget i overskud og at folk ikk kan li det samme osv osv...

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Bambii skriver:

Ja, 3 er bedre end ingen.. Men hvis vi bare er os 3 så er det også nemt nok at finde et sted hehe.. Jeg lægge gerne hus til så hehe...

Ved ikke hvor eva bor, men ellers bor jeg mere centralt og i min kommende lejlighed er der masser af plads til 3 med vedhæng, hehe.

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Lou87 skriver:

Hehe helt sikkert
Men tænkte også selv den tanke inden du skrev det..

For hvis det alligevel ska være om sommeren er det da nemmest bare og leje nogle store grille som du skriver og folk selv tager kød med og sådan.. Så undgår man også at der bliver for meget i overskud og at folk ikk kan li det samme osv osv...

Ja det er jo det. Så mangler man bare lige det "perfekte" sted. Men synes nu vi har fundet et par gode, men stopper først med at lede, når det er så tæt på perfekt som muligt.

Kender du nogen fra Fyn med en kæmpe have?

Anmeld

6. april 2011

musse1

pris syns jeg også det går lidt an på, om det kun er os, eller om det er med mænd/ børn eller begge dele..

men syns det er en fantastisk ide, og jeg deltager gerne, hvis jeg kan på den dag, selv om jeg ik lige kender nogle her inde fra..

syns det med gril lyder som en god ide

alser jeg tænker lidt, at det måske ik er så nemt, for dem som kommer lang væk fra, at selv have kød osv. med jo hvis det er en kold dag, men ik hvis det er en varm dag.  så skal der i hvertfald være åben, i nogle bikser, men hvis 100 mennekser kommer ind samme sted, er der jo nok ik lige noget haha

men kan godt se det vil gøre det nemmere, folk sel tager kød og drikkevare med, da det er meget forskelligt hvor meget og vilket kød man spiser og det samme med drikkelse hvad folk vil ha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.