Komsammen for baby brugere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Kofoed.

aya-zia skriver:

det var netop det jeg tænkte...

men altså hvis det kommer en dato og vi kan så kan i skrive 4 mere på listen.. (mig, mand og to tøsser)

Jamen med det sammen vi har stedet, så kommer datoen, de skal jo lige være ledigt, hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

aya-zia

Kofoed33 skriver:

Jamen med det sammen vi har stedet, så kommer datoen, de skal jo lige være ledigt, hehe.

hehe det er jo det... der er ik sådan en landmands kvinde eller sådan noget som kan ligge have til... syntes altid de har stor have... hehe

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

aya-zia skriver:

hehe det er jo det... der er ik sådan en landmands kvinde eller sådan noget som kan ligge have til... syntes altid de har stor have... hehe

Ved det ikke, kender du nogen på fyn? Ellers må vi lige spørge.. hmm.. tror jeg, at jeg vil gøre lidt senere.

Anmeld

6. april 2011

aya-zia

Kofoed33 skriver:

Ved det ikke, kender du nogen på fyn? Ellers må vi lige spørge.. hmm.. tror jeg, at jeg vil gøre lidt senere.

hehe nej kender INGEN på fyn...

Anmeld

6. april 2011

Pinkrose

Jeg syntes det lyder som en super go ide

og jeg og min lille prinsesse er bestemt klar, jeg har sent 200-300

Anmeld

6. april 2011

musse1

Bambii skriver:

Tak for rosen.. Vi syntes selv vi gør et godt arbejde hehe.. Vi prøver på at opfylde alles ønsker så vidt som muligt de er realistiske.. Men det er jo svært at opfylde alt og der vil altid være nogen som føler at de ikke får hvad de vil, men det er jo også virkelig svært med så mange mennesker..

er klart, i gør jo, det så godt i kan. og der vil altid være nogle, som har en grund til ik og komme.. men mener også lige meget om jeg selv kan komme med eller ej.. så er jeres arbejde stort, og i prøver at få så mange med som muligt.. godt med de afstemninger, og så dem der har lyst og mulighed for at komme, kan og resten må det jo være ærgeligt med, måske de kan en anden god gang

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

aya-zia skriver:

hehe nej kender INGEN på fyn...

øv bøv

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Denisep skriver:

Ok.

Anmeld

6. april 2011

Bambii

musse1 skriver:

er klart, i gør jo, det så godt i kan. og der vil altid være nogle, som har en grund til ik og komme.. men mener også lige meget om jeg selv kan komme med eller ej.. så er jeres arbejde stort, og i prøver at få så mange med som muligt.. godt med de afstemninger, og så dem der har lyst og mulighed for at komme, kan og resten må det jo være ærgeligt med, måske de kan en anden god gang

Tak

Anmeld

6. april 2011

Bambii

Denisep skriver:

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.