Pia. skriver:
Jeg har ikke læst hele debatten så ved ikke om der er blevet spurgt om dette - men hvad er pengene til ? Alt efter beløb ?
Hvad får man får pengene ?... hvis jeg skulle vælge at komme med alle tre børn som aller er over 3 år så bliver det jo en mindre formue - vi kan jo næsten tage i Bonbonland for de penge
he he...
Ej det her er bare et nysgerrigt spørgsmål... Hvad skal pengene gå til er det lokaler og mad eller hvordan ?
Pia 
Vi er ikke helt kommet frem til det endelige endnu, hvordan det skal foregå.. Der er kommet forskellige forslag, nogen er kommet med et forslag om at grille og folk selv tager maden med, andre at man bestiller mad, nogen at vi handler ind for de penge og laver mad, der er kommet mange forskellige forslag.. Der er også nogen der snakker om vi skal have noget underholdning og allemulige ting er der kommet, men vi regner med at mig og kofoed33 sidder og ned i aften og enten skriver eller ringer sammen og tager en snak omkring hvordan og hvor ledes det kommer til at se ud..
Men har du nogen gode forslag, så send endelig en pb til mig, det er altid rart at få gode råd.. 

Anmeld