Komsammen for baby brugere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Aves.

Kofoed33 skriver:

Det er lige derfor vi spørger, for hvis folk max vil give 100, så skal vi jo ikke finde et sted, hvor man skal købe mad og drikke hos. Og det kunne være hyggeligt, at alle have noget med og det så blev en kæmpe buffe (staves). Og så må kagekvinderne gider tage et mesterværk med, hehe.

Men også om der bliver råd til noget smut hjem mad. Tror du er med på hvad jeg mener.

Så tror jeg at jeg vilel spørge om folk er til mad med selv eller der købes...her har man jo kun mulighed for at skirve hvad man vil give,....men ok.. I har helt sikkert styr på det...blande blande Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Bambii

Kofoed33 skriver:

Det er lige derfor vi spørger, for hvis folk max vil give 100, så skal vi jo ikke finde et sted, hvor man skal købe mad og drikke hos. Og det kunne være hyggeligt, at alle have noget med og det så blev en kæmpe buffe (staves). Og så må kagekvinderne gider tage et mesterværk med, hehe.

Men også om der bliver råd til noget smut hjem mad. Tror du er med på hvad jeg mener.

Ja nemlig..

Vi kigger på mange forskellige ting.. Men om en uges tid har vi nok fundet nogenlunde ud af hvordan det kommer til at se ud og vi tager gerne imod gode idéer..

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

mortilj skriver:

jeg har stemt 150-200kr, for det synes jeg er mest rimelig..

i prisen synes jeg at der skal være lokale, drikkevarer og tilbehør til maden altså det vil sige vi selv medbringer kød eller diverse.. for kød er dyrt.. Men det mest ideelle ville jo være hvis der sad en på fyn med en kæmpe have hvor man kunne slå nogle telte op eller noget i den stil, for så skal man ikke betale for leje af lokale..

Sig til hvis du kender nogen, hehe. Jeps det er også sådan noget jeg personlig synes.

Anmeld

6. april 2011

Bambii

Eva. skriver:

Så tror jeg at jeg vilel spørge om folk er til mad med selv eller der købes...her har man jo kun mulighed for at skirve hvad man vil give,....men ok.. I har helt sikkert styr på det...blande blande Eva...

Vi kommer også til at lave nogel flere afstemninger hen af vejen..

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Kofoed33 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Men vis nu det bliver, at du skal over broen, selv have mad og drikke med og det koster 50 for deltagelse (leje af lokaler), ville du så være med på den?

Ja.. det ville være ok tror jeg
For så kan man jo selv bestemme hvor dyr mad man har med.

Anmeld

6. april 2011

Aves.

Bambii skriver:

Vi kommer også til at lave nogel flere afstemninger hen af vejen..

glæder mig til at høre mere...

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Eva. skriver:

Det er iorden Eva Ja kan være det skal være dagens andet spørgsmål, vi diskutere videre.

Men i næste uge kommer der flere løsnings muligheder, så må folk stemme med de synes er den bedste.

Anmeld

6. april 2011

An&Jo

Kofoed33 skriver:

Sig til hvis du kender nogen, hehe. Jeps det er også sådan noget jeg personlig synes.

desværre bor jeg i nordjylland og kender ikke nogen på fyn.. Men det kunne da være en lille opfordring hvis nu der var en baby bruger på fyn som havde ne stor have..

Anmeld

6. april 2011

Aves.

Kofoed33 skriver:

Det er iorden Eva Ja kan være det skal være dagens andet spørgsmål, vi diskutere videre.

Men i næste uge kommer der flere løsnings muligheder, så må folk stemme med de synes er den bedste.

Hehe...og på et tidspunkt så skal I bare skære igennem og så må alle os andre altså bare finde os i at det bliver som det bliver...vi kan og skal heldigvis ikek gøre alle tilfreds...og jeg kommer...hvor det end bliver..

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Lou87 skriver:

Ja.. det ville være ok tror jeg
For så kan man jo selv bestemme hvor dyr mad man har med.

Ja og selvføglelig prøver vi, at ramme godt vejr, så vi måske skal leje nogle kæmpe grille, så kan vores mænd lave kødet imens kvinderne hygge snakker indenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.