Qtv: Forbandede barndom kl. 22.00 (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Mira0911

DLM skriver:

desværre tog det mange år for mig at komme over psykisk. han blev ikke fyret desværre.

Ej altså... For dårligt han ikke blev fyret... Jeg håber du har det godt den dag idag... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mira0911

Flow skriver:

Det lyder fornuftigt  Jeg skal på seminariet.. og jeg glæder mig

Det bliver spændende.... 

Anmeld

5. april 2011

Melbek

5. april 2011

Becks

MoarJ skriver:

Arj søde, det vidste jeg ikke... Det er jeg rigtig ked af at høre... Den dag du er klar til at ligge det ud og fortælle om det, er jeg 100% en af dem der læser det... 

Kæmpe 

Tak søde

Anmeld

5. april 2011

Becks

Flow skriver:

Vil bare sende dig et KÆMPE

Tak

Anmeld

5. april 2011

Tip!

MoarJ skriver:

Det bliver spændende.... 

Meget..  hvis du har overskuddet til det, så vil jeg da klart syns du skulle tage seminariet også. Er sikker på at du ville kunne hjælpe andre som har været i din situation..

Anmeld

5. april 2011

Tip!

Tutter skriver:

Tak

Anmeld

5. april 2011

DLM

MoarJ skriver:

Ej altså... For dårligt han ikke blev fyret... Jeg håber du har det godt den dag idag... 

Ja det var det. Men sådan er det nogle gange desværre når man bor i et lille samfund og de lærer man har, også har haft ens forældre eller i hvertfald min mor havde mange af dem.

Tak Jeg har det rigtig godt i dag jeg skulle bare overbevise mig selv om at jeg ikke var dum og ubrugelig, det tog nogle år.

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Flow skriver:

Meget..  hvis du har overskuddet til det, så vil jeg da klart syns du skulle tage seminariet også. Er sikker på at du ville kunne hjælpe andre som har været i din situation..

Puh - Hvad er optagelseskravene? 

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

DLM skriver:

Ja det var det. Men sådan er det nogle gange desværre når man bor i et lille samfund og de lærer man har, også har haft ens forældre eller i hvertfald min mor havde mange af dem.

Tak Jeg har det rigtig godt i dag jeg skulle bare overbevise mig selv om at jeg ikke var dum og ubrugelig, det tog nogle år.

Puh nogle år du har haft... Godt du er kommet ovenpå igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.