Qtv: Forbandede barndom kl. 22.00 (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Præcis kan se hvor godt du klare dig.. Jeg synrtes sku der er Sejt.. 

Og det er såå sejt at du kan snakke så åbent om det.  
men det har sikkert også krævet en masse bearbejdelse af alt det du/I har været i gennem for at være kommet dertil hvor man kan sige "fuck min fortid, den skal ikke tynge min fremtid"

Jeg deler gerne og fortæller gerne om hvordan det helvede har været som barn... 

En ting som nogle i familien ikke kan respektere er, hvorfor jeg ikke giver min mor en chance mere... Min beslutning er som den er og tog faktisk snakken med min mor og sagde at nogle i familien kunne altså ikke respektere at jeg ikke gav hende en chance til... 

Modigt gjort af min mor, så sagde hun "Jeg forstår godt hvorfor du ikke giver mig nogle chancer" Lige siden har jeg ikke anet hvad jeg skulle sige til hende.... 

Havde ikke regnet med at hun vil forstå det jeg sagde, men det lyder det jo til at hun gjorde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Det har jeg i hvert fald .. I lige måde 

Det var godt... 

Tusind tak... 

Anmeld

5. april 2011

Trine89

MoarJ skriver:

Jeg deler gerne og fortæller gerne om hvordan det helvede har været som barn... 

En ting som nogle i familien ikke kan respektere er, hvorfor jeg ikke giver min mor en chance mere... Min beslutning er som den er og tog faktisk snakken med min mor og sagde at nogle i familien kunne altså ikke respektere at jeg ikke gav hende en chance til... 

Modigt gjort af min mor, så sagde hun "Jeg forstår godt hvorfor du ikke giver mig nogle chancer" Lige siden har jeg ikke anet hvad jeg skulle sige til hende.... 

Havde ikke regnet med at hun vil forstå det jeg sagde, men det lyder det jo til at hun gjorde... 

Jamen der er altid nogen som ikke kan respektere ens valg. 
og derfor er det fedt at du stadig kan stå ved det..

Okey.. det er da alligevel vildt at hun godt kan forstå dig. kan godt forstå du ikke ved hva du nu skal sige til hende..  

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Jamen der er altid nogen som ikke kan respektere ens valg. 
og derfor er det fedt at du stadig kan stå ved det..

Okey.. det er da alligevel vildt at hun godt kan forstå dig. kan godt forstå du ikke ved hva du nu skal sige til hende..  

Præcis... Finder nok noget at sige til hende en dag... 

Uh, kunne sagtens have stillet op i Qtv - Men ønsker slet ikke at gøre det... 

Ja det starter nu... 

Anmeld

5. april 2011

Trine89

MoarJ skriver:

Præcis... Finder nok noget at sige til hende en dag... 

Uh, kunne sagtens have stillet op i Qtv - Men ønsker slet ikke at gøre det... 

Ja det starter nu... 

Jah det kommer nok en dag hehe.. 

Kan godt fordtå hvorfor du ikke gør det. men jah nogen gange tænker man tit at man godt kunne passe ind i det program hihi.. 

Men der er jo også Paradise det skal man jo også se

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Føøøj, alle de klumper jeg får i halsen... 

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Jah det kommer nok en dag hehe.. 

Kan godt fordtå hvorfor du ikke gør det. men jah nogen gange tænker man tit at man godt kunne passe ind i det program hihi.. 

Men der er jo også Paradise det skal man jo også se

Gud ja, den kanal har jeg slet ikke mere... plejede ellers at følge det.. 

Anmeld

5. april 2011

Trine89

MoarJ skriver:

Gud ja, den kanal har jeg slet ikke mere... plejede ellers at følge det.. 

hehe., jeg ville ikke kunne undvære tv3

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

hehe., jeg ville ikke kunne undvære tv3

Det kan jeg nu godt.. 

Anmeld

5. april 2011

DLM

hold da op en barndom du har haft  men hvor er du en sej Qvinde. At komme ud på den anden side af sådan en oplevelse og ha' det så godt som du virker til at ha' du er fantastisk.

har heller ikke selv haft den fedeste barndom, det var så ikke mine forældres skyld, men en lærer der mobbede mig groft gennem mange år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.