Qtv: Forbandede barndom kl. 22.00 (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Tip!

Jeg sidder her med tåre i øjnene af at læse din historie... For du er virkelig et mælkebøttebarn

Du formår at rive dig ud af den onde cirkel og er en fantastisk mor for Julie og den kommende baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mira0911

Flow skriver:

Jeg sidder her med tåre i øjnene af at læse din historie... For du er virkelig et mælkebøttebarn

Du formår at rive dig ud af den onde cirkel og er en fantastisk mor for Julie og den kommende baby

Årh tårene vælter ud af mig... 

Jeg synes virkelig jeg har klaret mig rigtig godt ud det... 

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

DLM skriver:

hold da op en barndom du har haft  men hvor er du en sej Qvinde. At komme ud på den anden side af sådan en oplevelse og ha' det så godt som du virker til at ha' du er fantastisk.

har heller ikke selv haft den fedeste barndom, det var så ikke mine forældres skyld, men en lærer der mobbede mig groft gennem mange år.

Tak for de skønne ord... 

Håber du blev hjulpet mht mobningen og læren fyret - Det er da slet ikke i orden... 

Anmeld

5. april 2011

Tip!

MoarJ skriver:

Årh tårene vælter ud af mig... 

Jeg synes virkelig jeg har klaret mig rigtig godt ud det... 

Det har du også

Der er en grund til at jeg skal læse til pædagog.. Hvis jeg bare kan redde et barn fra en tilværelse som din, jamen så er min mission lykkedes

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Flow skriver:

Det har du også

Der er en grund til at jeg skal læse til pædagog.. Hvis jeg bare kan redde et barn fra en tilværelse som din, jamen så er min mission lykkedes

Hvor spændende.... Satser faktisk på at læse til pædagogisk assistent når barslen er slut... 

Anmeld

5. april 2011

Becks

Hej søde!

Sikken en historie  Vores barndom er vist ret lig hinanden, desværre! Jeg er ked af, vi er så mange herinde der har haft en skod barndom uden lige!!!

Du er kommet ud på den anden side, som en super dejlig og sød pige!

Min historie er jeg ikke klar til og lægge frit ud på nettet, jeg er lige kommet over en svær del i mit liv - Men hvis nogle er nysgerrige, skal I være velkomne til og skrive en PB.. Jeg har haft skrevet om min barndom inde i én af klubberne..

Jeg har valgt ikke og se programmet idag, simpelthen for at beskytte mig selv.. Jeg er kommet langt, men det vil rive mig direkte tilbage, da jeg stadig er sårbar..

Anmeld

5. april 2011

DLM

MoarJ skriver:

Tak for de skønne ord... 

Håber du blev hjulpet mht mobningen og læren fyret - Det er da slet ikke i orden... 

desværre tog det mange år for mig at komme over psykisk. han blev ikke fyret desværre.

Anmeld

5. april 2011

Tip!

MoarJ skriver:

Hvor spændende.... Satser faktisk på at læse til pædagogisk assistent når barslen er slut... 

Det lyder fornuftigt  Jeg skal på seminariet.. og jeg glæder mig

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Tutter skriver:

Hej søde!

Sikken en historie  Vores barndom er vist ret lig hinanden, desværre! Jeg er ked af, vi er så mange herinde der har haft en skod barndom uden lige!!!

Min historie er jeg ikke klar til og lægge frit ud på nettet, jeg er lige kommet over en svær del i mit liv - Men hvis nogle er nysgerrige, skal I være velkomne til og skrive en PB.. Jeg har haft skrevet om min barndom inde i én af klubberne..

Jeg har valgt ikke og se programmet idag, simpelthen for at beskytte mig selv.. Jeg er kommet langt, men det vil rive mig direkte tilbage, da jeg stadig er sårbar..

Arj søde, det vidste jeg ikke... Det er jeg rigtig ked af at høre... Den dag du er klar til at ligge det ud og fortælle om det, er jeg 100% en af dem der læser det... 

Kæmpe 

Anmeld

5. april 2011

Tip!

Tutter skriver:

Hej søde!

Vil bare sende dig et KÆMPE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.