Qtv: Forbandede barndom kl. 22.00 (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Mira0911

ESV skriver:

Ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive. Det er godt nok en hård barndom du har haft, den behandling fortjner ingen!

Er glad på dine vegne for at du er kommet videre og har skabt et bedre liv for dig og dine børn!

Hav en rigtig dejlig aften

Du behøver slet ikke sige noget... Ved det er svært at sige noget, hvis man måske ikke lige selv har været der... 

Jeg har det fint, som nu mange kan se og høre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mira0911

wamse skriver:

Tak fordi du vil dele den del af dit liv med os 

Barskt - Men vil lige dele det med Jer i forbindelse med Qtv... 

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Er virkelig ked af at høre, at du har haft sådan en hård barndom! Og sådanne forældre - det er der virkelig ingen der fortjener!

Kæmpe kram skal du ha' med på vejen  

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

5. april 2011

MaybeBaby

Alle har vi skeletter i skabet - du viser dem bare frem. Utrolig flot! Og også et kææææmpe  herfra! Du er et bevis på, at gode ting kan komme ud af forfærdelige situationer!

/Mette

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Det lyder bestemt ikke sjovt ! Ingen børn burde ha det sådan ! Min barndom har også været lort på lort , men prøver og glemme den selvom det er svært <3 

Det lyder bestemt ikke rart... Håber du er kommet væk fra det og får den hjælp du evt kunne have brug for... 

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Årrrh søde dog.. Er helt mundlam.. ved slet ikke hva jeg skal sige.. 

sender dig et STOOOOOOORT 

kan godt forstå din beslutning om ikke have den vilde kontakt med din mor.. 

for at du tør sige din mening overfor hende. og du klare dig jo også helt fint UDEN hende.. 

Søde - Du behøver ikke sige noget... Du kan se hvor godt jeg har det, uden min "familie"..... Vil dele det med Jer i forbindelse med Qtv der kommer i aften.... 

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Alle har vi skeletter i skabet - du viser dem bare frem. Utrolig flot! Og også et kææææmpe  herfra! Du er et bevis på, at gode ting kan komme ud af forfærdelige situationer!

/Mette

Tak for de disse ord... 

Anmeld

5. april 2011

Trine89

MoarJ skriver:

Søde - Du behøver ikke sige noget... Du kan se hvor godt jeg har det, uden min "familie"..... Vil dele det med Jer i forbindelse med Qtv der kommer i aften.... 

Præcis kan se hvor godt du klare dig.. Jeg synrtes sku der er Sejt.. 

Og det er såå sejt at du kan snakke så åbent om det.  
men det har sikkert også krævet en masse bearbejdelse af alt det du/I har været i gennem for at være kommet dertil hvor man kan sige "fuck min fortid, den skal ikke tynge min fremtid"

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

Må ikke have været sjovt, heldigt du er kommet videre.

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

MoarJ skriver:

Det lyder bestemt ikke rart... Håber du er kommet væk fra det og får den hjælp du evt kunne have brug for... 

Det har jeg i hvert fald .. I lige måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.