N&J skriver:
Faktisk er så hunde jeg frygter mest er uanset type dem der følges med de farlige typer aka alkoholikker og narkomaner fordi de i min verden er påvirket og derfor ikke nødvendigvis kan tage vare på deres hund.
Men jeg bliver stadig bange når jeg møder muskelhunde, men langt mindre hvis jeg kan se at det er en ejer der har styr på sin hund, men må indrømme uden at skulle være dømmende overfor dit udseende,
så føler jeg mig ikke tryg når en eller anden lyshåret ung tøs bliver gået tur med af hunden, altså når det ikke er hende der går tur med hunden men omvendt, jeg syntes hurtigt at man kan se om folk har kontrol og styr på deres hunde, men her i kbh og især i nv er der desværre mange der ikke har :/
Jeg vil rigtig gerne snakke med hunde, men indtil jeg føler mig sikker nok og ved at jeg derfor ikke udskiller den duft der siger at jeg er bange syntes jeg det er mere sikkert for min datter at jeg snakker pænt om alle hunde på afstand, vil helst ikke have at hun skal mærke at jeg er bange, så forsøger alt hvad jeg kan på at være rolig selvom mit hjerte banker afsted... uanset hunderace og type menneske de følges med.. 
Kan nemt forstå dig, det er sikkert
Tror osse det ofte er sådan folk tænker når de hurtigt ser mig komme gående alene med hundene, men de vil osse hurtigt se at det er den lille der trækker hvor imod den store går pænt ved siden af mig 
Når måde mig go manden går tur med dem går han med den lille og jeg med den store da jeg bedre kan styre den store end han kan
Underligt nok, da han har flere muskler end mig 
Tror du har brug for at få en god oplevelse med disse hunde der låserkæben for at ville kunne se andesledes på det 
Men ja der er osse mange her hvor jeg bor der har en AST eller en AST blandig som heller ikke kan styre dem, men disse hunde har altid været en del af det miljø jeg er vokset op i.
Jeg er aldrig blevet bidt af en muskelhund, men er derimod blevet bidt af en retiwer da jeg var mindre, og det var en hund der heller aldrig havde bidt før, så derfor har jeg osse den holdnign at alle hunde kan lige pludselig finde på at bide store som små, lige meget hvilken race de har
Jeg har altid elsket hunde, men jeg tror lige så meget jeg er typen der holder af det der er "farligt" og som andre synes er noget vanvittigt noget
Men sådan er jeg bare
Vores AST balandigs beste ven er min lillebror på 5 år, han lan side oven på ham, rykke ham i ørene og hvad sådan en bette knægt ellers kan finde på, men Paco (som hunden hedder) gør intet ved det
Dog ved bette bror osse at når Paco går skal han lade ham være