patella skriver:
Kan godt forstå du spørger 
Vi har det netop fra lægevidenskaben og fra hvad statistikker viser.
Der er ufattelig mange risici ved at få blodtransfusion, hvilket betyder at folk bliver syge af blodet og der er også en del patienter der dør, udelukkende p.g.a. det blod de har fået.
I dag screener man blodet inden det bliver puttet i patienterne, for at sikre sig at blodet ikke er inficeret med en eller anden form for sygdom, som man kan overføre til patienten via blodtransfusionen.
Men ofte benytter man blodet til patienterne inden man har fået resultatet på screeningen. Dette betyder at ofte får folk transfusioner med blod, som man endnu ikke ved om er rent, altså fri for smitte. Det er en af grundende til at det er farligt at få blod.
Det der er ved blod, er at det er billigt, derfor bliver det brugt i store mængder. Det er også derfor at det ikke kommer så meget ud, hvor farligt det er, netop for at spare penge.
F.eks. var der et tilfælde for ca. 15 år siden, hvor et af Jehovas Vidner døde fordi hun ikke ville ha blodtransfusion. Det kom selvfølgelig frem i medierne og man talte meget om det i lang tid efter. Hvad IKKE kom frem var, at der inden for samme uge, som denne dame var død, var to patienter der var døde på grund af at de havde fået blodtransfusion. Men det hørte man intet om i medierne 
I et andet afsnit skrev du at du TROEDE, det måske var fordi blod var billigt. Nu lyder det som om du ved det?
Er glad for at høre, at ikke alle JV udstøder deres familiemedlemmer, fordi de fravælger troen! Det troede jeg faktisk at man skulle. Kendte selv nogle, som var brudt ud af JV, og som ikke havde kontakt til resten af familien, som stadig var i JV.
Jeg respekterer fuldt ud, at du har den tro du har, og jeg er glad for at heller ikke alle ser os ikke troende som fortabte. Det er der bare mange fra JV som gør. Så vidt jeg ved er det netop en af hovedtemaerne i troen, at når dommedag kommer, sørger Gud for, at dem som har valgt den rigtige side (JV) får et bedre liv, mens alle andre mennesker er fortabte.
Har lige googlet lidt:
Citat: '
Hvor man før havde tolket "Harmagedon" som globalt anarki, udlagde man det nu som en regulær krig, hvor Jesus og hans engle vil udrydde jordens folkeslag. De eneste overlevende ville være Bibelstudenterne, fordi de havde stillet sig udenfor de religiøse, politiske og økonomiske systemer.'
Citat:
' 8. Harmagedon og frelse:
Når tiden er inde, kommer Jesus og udsletter de onde - dem, der ikke kender Jehova. Herefter skal der skabes et nyt paradis på jorden, hvor mennesker skal leve i fred og harmoni.
En særligt udvalgt gruppe på 144.000 har "det himmelske håb", hvilket vil sige, at de får plads ved Jesu højre hånd i himmelen. Jehovas Vidner henter tallet 144.000 fra Johannes Åbenbaring kapitel 7, hvor der står at 12.000 fra hver af Israels tolv stammer skal udvælges til at regere sammen med Jesus.
Jehovas Vidner tror, den sidste tid er nær, og derfor er det vigtigt at få så mange med ”over på den anden side” som muligt.'
(link: http://www.religion.dk/artikel/284515:Undervisning--Ti-vigtigste-ting-om-Jehovas-Vidner?article_page=3 
.
Så det undrer mig lidt, at du siger, at I ikke ser os ikke tilhængere af JV som fortabte. Det står jo direkte i de fleste artikler om JV!