Takster (vuggestue i Århus) - kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

LinLin

sarahb skriver:

i er da bare så heldige at i kan vælge.. her er der kun 52 timer. Vi kunne sagtens få det til at fungere med kun 30 timer og så spare de penge, men vi kan ikke vælge desvære..

hvad koster en plads så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

sarahb

DAs mor skriver:

hvad koster en plads så?

3200 kr for DP

Anmeld

31. marts 2011

Loa

DAs mor skriver:

Det er rigtigt... Før var der 4 muligheder - men tror simpelthen det var for dyrt i administration

Men Ja - det er overdrevet dyrt her!

Tænker bare, vi betaler 2600 og så kan hun være der fra 7 morgen til 17 aften hvis vi vil det.... Så at skulle betale næsten 4000 lyder helt sindsygt....... På den anden side, håber jeg da ikke der er ret mange børn der skal være i vuggestue/børnehave 52 timer, det er da godt nok meget......

Anmeld

31. marts 2011

LinLin

sarahb skriver:

3200 kr for DP

jeg gav 2800 for dp...

Anmeld

31. marts 2011

LinLin

Loa skriver:

Tænker bare, vi betaler 2600 og så kan hun være der fra 7 morgen til 17 aften hvis vi vil det.... Så at skulle betale næsten 4000 lyder helt sindsygt....... På den anden side, håber jeg da ikke der er ret mange børn der skal være i vuggestue/børnehave 52 timer, det er da godt nok meget......

jeg  ved ikke hvorfor det koster så meget her - det er i hvert fald ikke pga god normering! vi er 2 pæd og 1 medhj. til 11 eller 12 vs-børn...

Anmeld

31. marts 2011

Loa

DAs mor skriver:

jeg  ved ikke hvorfor det koster så meget her - det er i hvert fald ikke pga god normering! vi er 2 pæd og 1 medhj. til 11 eller 12 vs-børn...

Nej det er sgu lidt forfærdeligt......

Grusomt sted at spare....

Anmeld

31. marts 2011

sarahb

DAs mor skriver:

jeg gav 2800 for dp...

det er lige steget fra 2900-3000 til 3200 her fra januar

Anmeld

31. marts 2011

Zafir

Her kan man kun vælge fuldtidspasning. Der er ikke noget indimellem... Her koster det 2700 kr ca og hvis der kommer madordning oveni, så kommer det til at koste 3200 kr... tsk... Håber ikke madordningen kommer!!!

Det koster kun en anelse mindre end at have et barn på efterskole... og der sover de og spiser alle måltider!!!

Anmeld

31. marts 2011

Laulund87

DAs mor skriver:

Det er et meget lidt flexibelt system - og irriterende for både forældre og personale (er jo begge dele )

Men synes nu det er rart nok at der er mulighed for 30 timer imens jeg er på barsel - det sparer vi da 500 kr på ifht 52 t bhv. Før jeg gik på barsel havde david 45timers modul - så der skulle vi også udfylde skema....

Her kan man da også komme og gå som det passer een - det koster så bare lige 3800

Jeg ville også ønske at vi kunne få en delplads, for jeg går hjemme så Maria er kun afsted 5 timer pm dagen..

Det er helt vildt med det madordning der, synes jeg

Anmeld

31. marts 2011

LinLin

Laulund87 skriver:

Jeg ville også ønske at vi kunne få en delplads, for jeg går hjemme så Maria er kun afsted 5 timer pm dagen..

Det er helt vildt med det madordning der, synes jeg

Ja det er mange penge der skal tjenes ind for at betale det! når adam starter skal vi af med ca 5000 til inst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.