Takster (vuggestue i Århus) - kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.618 visninger
52 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Rosa

Kan det passe at jeg kun kan vælge imellem 30 eller 52 timer? Vi er nødt til at være realistiske og tænke på at sende Jonte afsted mere end de 6 timer om dagen han er afsted nu - ellers bliver mit speciale bare ikke færdigt til tiden  Det er helt OK, for han ELSKER sin vugger - som i ELSKER!!!! Men økonomisk er der dælme stor forskel på taksterne 2718 og 3891kr!!!! (Og bare rolig - NO WAY at han skal afsted 52 timer om ugen!!!) 

Jeg synes at jeg kan huske at man kunne få en 38 timers uge eller lignende? Så kunne man jo bare hente tidligt de dage det passer...

Håber I er fiksere til det her end mig 

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Mette.

Rosa skriver:

Kan det passe at jeg kun kan vælge imellem 30 eller 52 timer? Vi er nødt til at være realistiske og tænke på at sende Jonte afsted mere end de 6 timer om dagen han er afsted nu - ellers bliver mit speciale bare ikke færdigt til tiden  Det er helt OK, for han ELSKER sin vugger - som i ELSKER!!!! Men økonomisk er der dælme stor forskel på taksterne 2718 og 3891kr!!!! (Og bare rolig - NO WAY at han skal afsted 52 timer om ugen!!!) 

Jeg synes at jeg kan huske at man kunne få en 38 timers uge eller lignende? Så kunne man jo bare hente tidligt de dage det passer...

Håber I er fiksere til det her end mig 

Rosa

Sådan som jeg har forstået det er der kun de to muligheder du har angivet, så jeg tror ikke der er nogen vej uden om den dyre takst.

Men øv altså, det er godt nok noget af en stigning.

Anmeld

30. marts 2011

Sofia

Jeg har undersøgt det til når Alfred skal afsted, og i Århus er der kun mulighed for at vælge mellem 30 og 52 der er ingen mulighed der i mellem desværre.

Anmeld

30. marts 2011

Sofia

Men nu du er på SU, kan du ikke få delvis friplads???

Anmeld

30. marts 2011

ESV

Okay har egenligt ikke noget konstruktivt men et spørgsmål??'

Hvad er det med at vælge antal timer ugentligt??

Vores vuggestue har åbent fra 7-17 mandag til torsdag og 7-16.30 fredag og så kan vi afleverer og hente som det nu engang passer os.

Anmeld

30. marts 2011

Rosa

Sofia skriver:

Men nu du er på SU, kan du ikke få delvis friplads???

Det er da kun når man er enlig, ikke? 

Anmeld

30. marts 2011

LinLin

Sådan er det i Århus! 

Pr 1. januar blev det lavet om til ente 30 el. 52 timer... (tidligere var det 25/35/45/52)

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

Lyder jo vildt... 

I vores kommune er det 32 (Mener jeg), 45 og 48 timer... 

Anmeld

30. marts 2011

Rosa

Okay har egenligt ikke noget konstruktivt men et spørgsmål??'

Hvad er det med at vælge antal timer ugentligt??

Vores vuggestue har åbent fra 7-17 mandag til torsdag og 7-16.30 fredag og så kan vi afleverer og hente som det nu engang passer os.

I vores institution skal man skrive en 14-dages plan for hvornår man afleverer og henter, så det er ikke specielt fleksibelt når man "kun" har ham dernede 6 timer om dagen og farmand skal hjem og arbejde inden kl 9... 

Anmeld

30. marts 2011

Kindfed

Rosa skriver:

Det er da kun når man er enlig, ikke? 

Nej, det er indtægtsbaseret for den samlede husstand. Det skal du da undersøge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.