Takster (vuggestue i Århus) - kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
sarahb skriver:

i er da bare så heldige at i kan vælge.. her er der kun 52 timer. Vi kunne sagtens få det til at fungere med kun 30 timer og så spare de penge, men vi kan ikke vælge desvære..

Sådan er det også her, ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Grynt

Rosa skriver:

Kan det passe at jeg kun kan vælge imellem 30 eller 52 timer? Vi er nødt til at være realistiske og tænke på at sende Jonte afsted mere end de 6 timer om dagen han er afsted nu - ellers bliver mit speciale bare ikke færdigt til tiden  Det er helt OK, for han ELSKER sin vugger - som i ELSKER!!!! Men økonomisk er der dælme stor forskel på taksterne 2718 og 3891kr!!!! (Og bare rolig - NO WAY at han skal afsted 52 timer om ugen!!!) Jjeg kan huske at man kunne få en 38 timers uge eller lignende? Så kunne man jo bare hente tidligt de dage eg synes at det passer...

Håber I er fiksere til det her end mig 

Rosa

Det er jo IKKE ensbetydende med at dit barn SKAL være der i 52 timer om ugen, men er de timer hvor i dit barn må være der.

Se det lidt som åbningstiderne i netto fx, hvis du skal ned og handle er du der jo ikke i den fulde åbningstid 9-18 fx, men et tilbud til dig om hvornår du må være der

Grynt

Anmeld

31. marts 2011

Laulund87

DAs mor skriver:

Hvis man vælger 30 timer skal man udfylde et skema der fortæller hvilke timer ens barn skal være der. Man må gerne lave to ugers skema, hvis barnet fx skal være der 35 timer den ene uge og 25 timer den unden. Det skal bare gennemsnitligt være 30 timer

Det kan ændres med to ugers varsel!

Hold op det lyder da fuldstændig vanvittigt Jeg ville godt nok være træt af at skulle aflevere skema

I Randers koster VS fast 2700 kr og vi kan komme og gå som det passer os..

Det er dog irriterende at vi ikke kan få en halvplads. Der er ikke noget med hvor mange timer barnet er afsted..

Anmeld

31. marts 2011

Laulund87

DAs mor skriver:

Ja 500 kr/md mener jeg det er...

What?!

Godt jeg ikke bor i Aarhus hehe..

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Gud ej hvor er det vildt.... Har aldrig nogensinde hørt om skemalagt institutioner..... Troede alle bare kunne aflevere og hente som det passede og så betalte man én fast pris.....

Det der lyder da fuldstændigt ude i hampen.......

Og så er der da temmelig stor forskel på 30 og 52 timer, syntes jeg da godt nok......

Anmeld

31. marts 2011

LinLin

Laulund87 skriver:

Hold op det lyder da fuldstændig vanvittigt Jeg ville godt nok være træt af at skulle aflevere skema

I Randers koster VS fast 2700 kr og vi kan komme og gå som det passer os..

Det er dog irriterende at vi ikke kan få en halvplads. Der er ikke noget med hvor mange timer barnet er afsted..

Det er et meget lidt flexibelt system - og irriterende for både forældre og personale (er jo begge dele )

Men synes nu det er rart nok at der er mulighed for 30 timer imens jeg er på barsel - det sparer vi da 500 kr på ifht 52 t bhv. Før jeg gik på barsel havde david 45timers modul - så der skulle vi også udfylde skema....

Her kan man da også komme og gå som det passer een - det koster så bare lige 3800

Anmeld

31. marts 2011

LinLin

Laulund87 skriver:

What?!

Godt jeg ikke bor i Aarhus hehe..

pr 1. juli er det så enten madpakker eller kostordning (de der 500 kr)- alt efter hvad forældrene har ønsket i de enkelte inst. Vi skal desværre have mad udefra

Anmeld

31. marts 2011

LinLin

Loa skriver:

Gud ej hvor er det vildt.... Har aldrig nogensinde hørt om skemalagt institutioner..... Troede alle bare kunne aflevere og hente som det passede og så betalte man én fast pris.....

Det der lyder da fuldstændigt ude i hampen.......

Og så er der da temmelig stor forskel på 30 og 52 timer, syntes jeg da godt nok......

jeg tror da der er deltidspladser i det fleste inst....

Anmeld

31. marts 2011

Loa

DAs mor skriver:

jeg tror da der er deltidspladser i det fleste inst....

Nåh ja men det der med at du skal vælge mellem 30 eller 52 timer, er da lidt vildt... Så hvis barnet skal være der 35 timer om ugen skal du betale den høje takst..... Syntes jeg da lyder utroligt......

Anmeld

31. marts 2011

LinLin

Loa skriver:

Nåh ja men det der med at du skal vælge mellem 30 eller 52 timer, er da lidt vildt... Så hvis barnet skal være der 35 timer om ugen skal du betale den høje takst..... Syntes jeg da lyder utroligt......

Det er rigtigt... Før var der 4 muligheder - men tror simpelthen det var for dyrt i administration

Men Ja - det er overdrevet dyrt her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.