Nogen som har fået vandet taget???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Mormilla

ZamanogDania skriver:

Ja de tog vandet. Men det var ikke slem. Jeg var 7 cm åben og der gik nogle timer uden der skete noget. Så tog de vandet. Det var mærkeligt følelse, men man mærker intet. Efter de tog vandet var jeg lige pludselig 9,5 cm åben ja så det hjalp på mig

Held og lykke til dig

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Sofia

Jeg fik taget vandet. Synes ikke det var slemt. Da jeg var udvidet nok til det blev der prikket hul med en pind af en art og så fossede vandet bare ud. Jeg fik taget vandet klokken 9.15 og klokken 11.00 begyndte mine veer af sig selv, de var dog ikke stærke nok i længden så fik lagt vedrop.

Anmeld

29. marts 2011

Sofia

Hov forresten, vandet blev som sagt taget 9.15 og jeg fødte 19.33

Anmeld

29. marts 2011

pussepige

Mormilla skriver:

Ja jeg skal ha taget vandet her d.7 april hvis hun ikke selv har fundet vejen ud inden.

Så ville lige høre jer som har prøvet det om hvordan det gik?

Hvor lang tid gik der fra vandet var taget til i fødte?

Gjorde det ondt?

Fødte i uden mere hjælp?

Håber der sidder nogen som kan besvare lidt af mine spørgsmål

Fik taget vandet ved den sidste af mine unger har 4 stk.. Der gik 48 min fra vandet blev taget til han var ude..

Anmeld

30. marts 2011

Nalle

Jeg fik taget vandet ved min datter, fødte ca 13 timer efter

Men der blev jeg også sat i gang, med ve drop.

Anmeld

30. marts 2011

Majbriteriksen

Mormilla skriver:

De har tjekket mig i går om de kunne ta vandet og der kunne hun få en finger op ( undskyl detalje ). Så hun sagde at det var ikke noget problem

Jeg fik også afvide af en læge at jeg skulle kommer til igangsættelse og at de sagtens kunne tage vandet-Da jeg kommer 2 dage efter vil jordemoderen ikke tage vandet men ligger en pille op istedet. Jeg blev så skuffet over at tingene skulle trække ud. Jeg blev sendt hjem med beskeden om at komme igen i morgen hvis fødslen ikke startede inden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.