Nogen som har fået vandet taget???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

LBK

Mormilla skriver:

Ja det gik da godt nok stærkt...

Ja aaaalt for stærkt... Jeg har stod medfølelse for dem der ligger med veer i flere døgn, men det er heller ikke sjovt når det går for stærkt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Lullaby

Mormilla skriver:

Ja jeg skal os ha monitor på så jeg får heller ikke lov til at bevæge mig. Men det gik da stærkt med at få hende ud

Jo 9 timer er da okay men havde veer fra kl 9 om morgenen så alt i alt ikke så hurtigt.  Men hey, 1 gangs og det varede ikke 24 timer så det er da fedt. 2 gang gik vandet og 3 timer senere var hun ude.

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Ja jeg skal ha taget vandet her d.7 april hvis hun ikke selv har fundet vejen ud inden.

Så ville lige høre jer som har prøvet det om hvordan det gik?

Hvor lang tid gik der fra vandet var taget til i fødte?

Gjorde det ondt?

Fødte i uden mere hjælp?

Håber der sidder nogen som kan besvare lidt af mine spørgsmål

Ved ikke om mit tæller... 

Jeg havde milde veer da jeg ankom på fødegangen, og var åbnet 2 cm... Og blev indlagt med det samme.... 

Jeg fik taget vandet omkring kl. 22.00 samme aften... ca 2 timer senere, begyndte veerne og være ret heftige... Presseveerne kom tidligt på morgen kl. 3.45... 

Jeg fik lagt epiduralblokaden - nøj det var jeg glad for... Synes ikke det gjorde ondt at føde... 

Havde veer i 4½ døgn.... Puuh...

Anmeld

29. marts 2011

JulieE

Jeg fik taget vandet, med nr 2 Jeg var 42+0 og små 4 cm åben. De tog vandte kl 10.25 og kl 4.37 så Line dagens lys. Jeg fik veer i løbet af ½ time efter og så gik det rigtig stærk  Men en rigtig god fødsel

Anmeld

29. marts 2011

dorthemus

Mormilla skriver:

Ja jeg skal ha taget vandet her d.7 april hvis hun ikke selv har fundet vejen ud inden.

Så ville lige høre jer som har prøvet det om hvordan det gik?

Hvor lang tid gik der fra vandet var taget til i fødte?

Gjorde det ondt?

Fødte i uden mere hjælp?

Håber der sidder nogen som kan besvare lidt af mine spørgsmål

Ja jeg fik vandet taget på fødeafdelingen fordi det ikke gik selv og jeg havde haft veer i over et døgn...det gjorde ikke ondt og jeg fødte 4 timer senere

Anmeld

29. marts 2011

LIZO

Mormilla skriver:

Det gik da stærkt

jeg meget. Det var dejligt

Anmeld

29. marts 2011

Muffinmus

fik taget vandet da jeg havde veer...det gjorde ingen forskel for min fødsel, åbenbart var det ikke meningen min søn skulle ud den vej, så det blev aks i stedet for mange mange timer efter vandet var taget....

Med min datter gik det jo selv, så det var helt anderledes.

Men jeg har da hørt at for mange sætter det gdt skub  i tingene, måske med hjælp fra lidt vestimulerende middel

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

Lullaby skriver:

Jo 9 timer er da okay men havde veer fra kl 9 om morgenen så alt i alt ikke så hurtigt.  Men hey, 1 gangs og det varede ikke 24 timer så det er da fedt. 2 gang gik vandet og 3 timer senere var hun ude.

Ja okay så tog det lang tid... Men anden gang gik da frem af

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

MoarJ skriver:

Ved ikke om mit tæller... 

Jeg havde milde veer da jeg ankom på fødegangen, og var åbnet 2 cm... Og blev indlagt med det samme.... 

Jeg fik taget vandet omkring kl. 22.00 samme aften... ca 2 timer senere, begyndte veerne og være ret heftige... Presseveerne kom tidligt på morgen kl. 3.45... 

Jeg fik lagt epiduralblokaden - nøj det var jeg glad for... Synes ikke det gjorde ondt at føde... 

Havde veer i 4½ døgn.... Puuh...

Alt tæller

Men det gik da os lidt stærkt

Anmeld

29. marts 2011

ZamanogDania

Ja de tog vandet. Men det var ikke slem. Jeg var 7 cm åben og der gik nogle timer uden der skete noget. Så tog de vandet. Det var mærkeligt følelse, men man mærker intet. Efter de tog vandet var jeg lige pludselig 9,5 cm åben ja så det hjalp på mig

Held og lykke til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.