Nogen som har fået vandet taget???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Mormilla

AnjaM skriver:

jeg fik taget vandet i fredags.. Havde ingen veer eller andet tegn på snarlig fødsel da de tog det.. Men var 1 cm åben.. Kl 17 tog de vandet, og en halv time senere starter mine veer, og kl 22.22 har jeg født.. held og lykke med det..

Jammen det gik jo super stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mormilla

Lullaby skriver:

Mit vand blev taget kl 18 og kl 3 om natten kom hun. MIN erfaring er, at så snart vandet bliver taget/går så kommer der skub i veerne og det gjorde det med mig. For pokker da hvor de gjorde nas  Men jeg var også så uheldig at jeg 1 gang ikke kunne gå rundt fordi jeg fik vedrop og 2 gang så var fostervandet grønt så der skulle monitor på. Tror det er nemmere at arbejde med veerne hvis man rent faktisk kan bevæge sig

Ja jeg skal os ha monitor på så jeg får heller ikke lov til at bevæge mig. Men det gik da stærkt med at få hende ud

Anmeld

29. marts 2011

LBK

Mormilla skriver:

Ja jeg skal ha taget vandet her d.7 april hvis hun ikke selv har fundet vejen ud inden.

Så ville lige høre jer som har prøvet det om hvordan det gik?

Hvor lang tid gik der fra vandet var taget til i fødte?

Gjorde det ondt?

Fødte i uden mere hjælp?

Håber der sidder nogen som kan besvare lidt af mine spørgsmål

Hos mig gik det rigtig stærkt. Jeg fik taget vandet 41+0 pga begyndende svangerskabsforgiftning..

Jeg var 2 cm åben da hun tog vandet og jeg havde ingen veer inden hun tog vandet..

Men det skal jeg lige love for jeg fik. Føste ve kom 1 minut efter hun havde taget vandet omkring kl 18.00 og kl. 22.16 havde jeg født min prinsesse. Det gik ALT for stærkt..

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

L_K skriver:

Hos mig gik det rigtig stærkt. Jeg fik taget vandet 41+0 pga begyndende svangerskabsforgiftning..

Jeg var 2 cm åben da hun tog vandet og jeg havde ingen veer inden hun tog vandet..

Men det skal jeg lige love for jeg fik. Føste ve kom 1 minut efter hun havde taget vandet omkring kl 18.00 og kl. 22.16 havde jeg født min prinsesse. Det gik ALT for stærkt..

Ja det gik da godt nok stærkt...

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Hej

Jeg har ikke læst hele indlægget

Jeg fik vandet taget d. 10/11-10 kl. 10.30 og fødte d. 12/11-10 kl. 00.30

Jeg fik ikke selv veer efter de havde prikket vandet, så her forsøgte de sig med akupunktur og sluttede af med ve drop. Ve droppet fik jeg kl. 15.30 og disse veer gjorde ondt, men gjorde intet for mig, derfor tog det sååå lang tid. (Han lå også skævt, var kæmpe stor og blev til sidst taget med kop)

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

henh01 skriver:

Hej

Jeg har ikke læst hele indlægget

Jeg fik vandet taget d. 10/11-10 kl. 10.30 og fødte d. 12/11-10 kl. 00.30

Jeg fik ikke selv veer efter de havde prikket vandet, så her forsøgte de sig med akupunktur og sluttede af med ve drop. Ve droppet fik jeg kl. 15.30 og disse veer gjorde ondt, men gjorde intet for mig, derfor tog det sååå lang tid. (Han lå også skævt, var kæmpe stor og blev til sidst taget med kop)

Det var da noget af en tur du var igennem!!!

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Mormilla skriver:

Det var da noget af en tur du var igennem!!!

Ja men nu skal du ikke blive skræmt - det er yderst sjældent at det er sådan! Det var kun fordi han ikke lå fast og han tilmed var så kæmpe

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

henh01 skriver:

Ja men nu skal du ikke blive skræmt - det er yderst sjældent at det er sådan! Det var kun fordi han ikke lå fast og han tilmed var så kæmpe

Det bliver jeg heller ikke Men du var da igennem meget på kort tid...

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg fik ''taget'' vandet, selvom der ikke var noget, kl. 13.20. Der skete ingenting, så i princippet var min fødsel ikke igang. Kl. 15.45 fik jeg ve-drop og kl. 19.42 fødte jeg. 

Så lige knap 4 timer. 

Først prøver de med sådan en heklenål, og hvis det ikke virker bruger de en elekrode som de sætter på barnets hoved.

Anmeld

29. marts 2011

Swerg

hejsa

Jeg fik taget vandet ...

Da de tog det gik der 15 min. og så startede første ve .. præcis 10 timer efter fødte jeg Elias .. (førstegangs fødende)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.