Nogen som har fået vandet taget???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Mormilla

Valle81 skriver:

Hejsa

Jeg har ikke fået taget vandet på den måde som du skal have det gjort - men har fået taget vandet ed begge mine fødsler sådan et lille stykke før presseveerne.

Jeg kan svare dig på at nej det gør ikke de mindste ondt at få taget - det er ubehageligt ja fordi de roder rundt deroppe - men tror det er rarere at få gjort - når man IKKE har veer samtidig med de roder -for det er meget svært at koncentrere sig om at ligge stille og trække vejret dybt i maven med en kæmpe ve og en jordemoder nærmest inde i en:0)

He he - men nej ondt gør det ikke:0)

Og held og lykke.

Har selv lige været ved jordemoder idag - dreng uge 37+2 skønnet til 3300 gram - fik tid om 14 dage - men sagde til hende at jeg håbede ikke at se hende til den tid - for det vil da ende med en KÆMPE baby:0)

Christina

Uhh ja det er ved at blive en meget stor basse Her er lidt ve støv...

Hvor lang tid gik der fra at de tog vandet til at du fødte???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Valle81

Mormilla skriver:

Uhh ja det er ved at blive en meget stor basse Her er lidt ve støv...

Hvor lang tid gik der fra at de tog vandet til at du fødte???

Tak for ve støvet - det er vel modtaget:0)

Begge gange har det taget en lille times tid vil jeg tro fra vandet er taget til de har været ude:0) Men har jo været næsten 10 cm åben når de har taget det - så har jo været næsten færdig i fødselsforløbet - men det virker:0)

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

Valle81 skriver:

Tak for ve støvet - det er vel modtaget:0)

Begge gange har det taget en lille times tid vil jeg tro fra vandet er taget til de har været ude:0) Men har jo været næsten 10 cm åben når de har taget det - så har jo været næsten færdig i fødselsforløbet - men det virker:0)

Ja okay der går nok længere tid med mig...

Anmeld

29. marts 2011

L83

Mormilla skriver:

Ja jeg skal ha taget vandet her d.7 april hvis hun ikke selv har fundet vejen ud inden.

Så ville lige høre jer som har prøvet det om hvordan det gik?

Hvor lang tid gik der fra vandet var taget til i fødte?

Gjorde det ondt?

Fødte i uden mere hjælp?

Håber der sidder nogen som kan besvare lidt af mine spørgsmål

jeg fik taget vandet med begge mine men der havde jeg ver i forvejen. Jeg synes ikke at det gjorder ondt nogle af gangene..

Med mit første barn gik der 14 timer fra de tog vandet

og med mit andet gik der kun 2 timer.. Så tror at det er meget forskelligt. Os hvid du ikke er i fødsel osv

Held og lykke med det

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

Linda83 skriver:

jeg fik taget vandet med begge mine men der havde jeg ver i forvejen. Jeg synes ikke at det gjorder ondt nogle af gangene..

Med mit første barn gik der 14 timer fra de tog vandet

og med mit andet gik der kun 2 timer.. Så tror at det er meget forskelligt. Os hvid du ikke er i fødsel osv

Held og lykke med det

Okay er glad for at høre at i alle ikke havde ondt da de tog vandet. Men troede at det gik stærkt. Nå må nok bare vente og se hvor lang tid det vil ta for mig...

Anmeld

29. marts 2011

LIZO

ja fik jeg 2 gang. var 39+0 kom de tog vandet kl 10. vi blev sendt ud og gå en lang tur. gjorde vi men intet var sket. så vi skulle gå noget mere for ellers skulle jeg ha ve drop hvis jeg ikke havde åbnet mig. tog trappen flere etager gik helev sygehus rundt. men intet skete der. var stadig kun 2-3 cm som da jeg kom ind om morgen.. og havde stadig 1,5 cm af livmorhalsen.. så kl 13.15 fik jeg lagt ve drop. kl 14.45 er hun født. så 1 1/2 time med veer og kun 1 pres ve

Anmeld

29. marts 2011

sandratobias

Fik taget vandet kl. 21 55 (D. 12. feb) og Amanda er født kl. 02 46...  

Var blevet sat igang den 10. februar omkring kl. 10 og hun er født den 13. 

Anmeld

29. marts 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg fik taget vandet i fredags.. Havde ingen veer eller andet tegn på snarlig fødsel da de tog det.. Men var 1 cm åben.. Kl 17 tog de vandet, og en halv time senere starter mine veer, og kl 22.22 har jeg født.. held og lykke med det..

Anmeld

29. marts 2011

Lullaby

Mormilla skriver:

Ja jeg skal ha taget vandet her d.7 april hvis hun ikke selv har fundet vejen ud inden.

Så ville lige høre jer som har prøvet det om hvordan det gik?

Hvor lang tid gik der fra vandet var taget til i fødte?

Gjorde det ondt?

Fødte i uden mere hjælp?

Håber der sidder nogen som kan besvare lidt af mine spørgsmål

Mit vand blev taget kl 18 og kl 3 om natten kom hun. MIN erfaring er, at så snart vandet bliver taget/går så kommer der skub i veerne og det gjorde det med mig. For pokker da hvor de gjorde nas  Men jeg var også så uheldig at jeg 1 gang ikke kunne gå rundt fordi jeg fik vedrop og 2 gang så var fostervandet grønt så der skulle monitor på. Tror det er nemmere at arbejde med veerne hvis man rent faktisk kan bevæge sig

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

LIZO skriver:

ja fik jeg 2 gang. var 39+0 kom de tog vandet kl 10. vi blev sendt ud og gå en lang tur. gjorde vi men intet var sket. så vi skulle gå noget mere for ellers skulle jeg ha ve drop hvis jeg ikke havde åbnet mig. tog trappen flere etager gik helev sygehus rundt. men intet skete der. var stadig kun 2-3 cm som da jeg kom ind om morgen.. og havde stadig 1,5 cm af livmorhalsen.. så kl 13.15 fik jeg lagt ve drop. kl 14.45 er hun født. så 1 1/2 time med veer og kun 1 pres ve

Det gik da stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.