Hvilken mobil har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Bruus

Jeg slutter op om iPhone 4 !!!! Jeg har selv en, og er faldet helt pladask for den. Det er helt klart den bedste telefon jeg nogensinde har haft, og skal hilse at sige at jeg har haft MANGE!!!
Har haft andre smartphones før, men den her overgår simpelthen!!! Den er SÅ god til at gå på nettet med, og især baby.dk 

iPhone 4 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

2babygirls

Mor-til-Hasse skriver:

Ja, hvilken mobil har I? er bare nysgerrig efter at se hvor mange der har almindelige mobiler, og dem der så har skiftet over til smartphone af en art

Jeg selv har en Sony erricsson Zylo, helt almindelig telefon, men overvejer om nogle af mine skattepenge måske skulle gå til en smartphone.. dog har jeg ikke facebook, så ved ikke om jeg får så megen gavn af den.. men nu må vi se... vil jo også gerne kunne gå på baby.dk med den

/signe

Pt har jeg min one and only nokia 6500 i pink  Den går jeg tilbage til hver gang jeg har lavet fejl køb..

Havde egentlig købt en htc desire, men den ankom med ridser, så sendte den retur og venter nu på at de udgiver den nye desire s i midt april... Så god for it

Anmeld

29. marts 2011

Tanja1234

Privat har jeg en HTC Tattoo hvor jeg selv har designet coveret, så den er helt min egen.. En skøn "begynder-smartphone" men er nok ved at være for "ukompliceret" til mine behov.. Overvejer kraftigt at skifte til HTC Desire Z for at få det fulde tastatur + touch.

Min arbejdstelefon er en HTC Legend som jeg er super glad for. En hurtig og ret anonym telefon, der passer perfekt som firmatelefon og så kan den alt det jeg har behov for mht. mail, kalender osv.

Personligt er jeg ikke til Iphone. Synes de er meget anonyme, store og så har jeg endnu ikke fundet noget der får dem til at være bedre end HTC's tilsvarende telefoner.

Anmeld

29. marts 2011

jydeinden

har en efterhånden gammel nokia, men overvejer at anskaffe mig en nokia C7, når jeg en gang får råd... hmm

Anmeld

29. marts 2011

AmalieMalle

Jeg har en Blackberry 9780 <3 ELSKER DEN !!

Anmeld

29. marts 2011

FruHolm <3

Har en sony erricsson X8 og det er hidtil den bedste telefon jeg har haft, har på intet tidspunkt været træt af den og har ikk engang kigget efter ny, som jeg ellers plejer at gøre har haft den i næsten 6 måneder nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.