Hvilken mobil har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

signe.

der er mange af jer der har Iphone.. det er nok den "bedste" eller hvordan man nu kan sige det... synes bare de er så dyre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mor-til-asta-09

Mor-til-Hasse skriver:

Ja, hvilken mobil har I? er bare nysgerrig efter at se hvor mange der har almindelige mobiler, og dem der så har skiftet over til smartphone af en art

Jeg selv har en Sony erricsson Zylo, helt almindelig telefon, men overvejer om nogle af mine skattepenge måske skulle gå til en smartphone.. dog har jeg ikke facebook, så ved ikke om jeg får så megen gavn af den.. men nu må vi se... vil jo også gerne kunne gå på baby.dk med den

/signe

Jeg har en HTC DESIRE

Anmeld

29. marts 2011

chael

Har en iPhone, opgradere forhåbentligt til 4'eren, når de har fundet ud af at lave den i hvid

Indtil da, så har jeg min elskede hvide iPhone 3 gs

Kan absolut ikke leve uden, det er den fedste telefon ever og jeg skal aldrig have noget andet

*Camilla 13+6

Anmeld

29. marts 2011

Christina.78

Sony Ericcson Hazel..ganske normal mobil og god nok til mig..gider ikke alt det nye..min mobil er til sms og snak ike andet og så måske et hurtigt billede i ny og næ..

Anmeld

29. marts 2011

twinboys

Mor-til-Hasse skriver:

fuldt ud forståeligt

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

kigger langt efter posten disse dage

Anmeld

29. marts 2011

TinaPina

Mor-til-Hasse skriver:

så det kunne v ære en god investering selvom man ikke er på facebook?

Helt sikkert!

Vi har begge en HTC, og med alle mine lægebesøg, pasning af plejebørn, scanninger osv er det super smart at vi kan synkronisere vores kalendere. På den måde kan vi hele tiden planlægge udenom hinanden.
Min mail går ind på telefonen, jeg er på nettet, har mange sjove spil, skide godt kamera og den optager i HD.

Før havde jeg altid en tung bog i tasken, nu har jeg den på telefonen.

Internetsider der ikke er beregnet til mobile er slet ikke noget problem for man drejer bare lige skærmen.

Jeg bruger min RIGTIG meget og den holder strøm i snit 1 1/2 døgn.

Anmeld

29. marts 2011

TinaPina

Mor-til-Hasse skriver:

der er mange af jer der har Iphone.. det er nok den "bedste" eller hvordan man nu kan sige det... synes bare de er så dyre

Jeg vil sige at det er en udbredt misforståelse at en iPhone er bedre. Kæresten firma fravalgte iphonen fordi det slet ikke kunne det de skulle bruge, havde dårligere batterilevetid og kamera, og svigtede i langt højere grad end de andre på trods af at de er så meget dyrere.

Men det kommer jo an på hvad man skal bruge den til og hvor meget ekstra man vil betale ekstra.

Anmeld

29. marts 2011

Bshizzle

Jeg har en Sony E x10 mini pro..

Den er jeg ganske tilfreds med.. selvom jeg godt kunne tænke mig at prøve nogle af de nye på markedet.
.. Men jeg har osse altid skiftet mobil ret tit da det altid er sjovt at prøve noget nyt

Anmeld

29. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Min mobil er en iphone Som jeg bare 

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

29. marts 2011

LRJ

Iphone 4 g elsker den, selvom den har været til reparation nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.