Hvilken mobil har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

ZamanogDania

Jeg har iPhone 4. Elsker den og kan slet ikke undvær den(skriver fra iPhone)

Har haft iPhone 3G og nu 4g. Glæder mig til iPhone 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

signe.

twinboys skriver:

Jeps glæder mig...

fuldt ud forståeligt

Anmeld

29. marts 2011

B&J

sony ericsson x10 mini, elsker den for den holder strøm og nem af finde ud af og nem af have i en lomme og den passer lige til mine små finger

Anmeld

29. marts 2011

signe.

ZamanogDania skriver:

Jeg har iPhone 4. Elsker den og kan slet ikke undvær den(skriver fra iPhone)

Har haft iPhone 3G og nu 4g. Glæder mig til iPhone 5

uhh sejt

Anmeld

29. marts 2011

bøgelund

Mor-til-Hasse skriver:

uhh samsung har vist generalt dårlige omtaler på de der smartphones...

kender ikke andre af samsungs smartphones. men den er fuldstændig umulig at bruge på nettet. jeg bruger den kun til opkald og sms. 

apples iphone er bedst... 

Anmeld

29. marts 2011

FrkT

Jeg har LIGE fået (i går) min første smartphone. En HTC Incredible S, som først er kommet på markedet den 17. marts. Indtil videre er jeg rigtig positiv omkring den, men synes lige det tager lidt tid at finde ud af det hele fordi jeg ikke er vant til touch, men også fordi jeg slet ikke er vant til mærket HTC. Før det havde jeg en Sony Ericsson Aino, som var med semitouch (kun touch til kamera, musik, optager og sådan nogle ting).

Anmeld

29. marts 2011

Halbschön

iPhone 4 og ja man kan gå på baby med den, er jeg nu, da min com ikke virker

Anmeld

29. marts 2011

Kaufie

Mor-til-Hasse skriver:

uh dejligt billigt kan man gå på baby.dk med den?

Det kan man - men baby.dk har ingen app, så det er som at gå på siden fra en computer - så man skal zoome lidt for at kunne læse teksten og skrive.... Men det kan lade sig gøre.

Anmeld

29. marts 2011

signe.

Julymama skriver:

hehe jeg har en nokia jeg ikke engang aner hvad hedder .. en helt almindelig en fra skuffen, som jeg tog i brug da min sony ericsson jalou gik i stykker (øvøvv) .. og nu de sidste par dage har jeg også siddet og overvejet om jeg skulle investere i en iPhone eller lign. alle har dem jo! men jeg tror jeg ville være bange for hvis jeg en dag skulle i byen og feste (ikke noget jeg har gjort tit inden jeg blev gravid, og slet ikke nu under graviditeten, men man kan jo aldrig vide om jeg om et års tid lige skal ud, jeg er jo single ) også jeg skulle tabe den og ødelægge den , elelr den blev stjålet .. eller noget i den stil .. men altså mange andre kan jo finde ud af det , så hvorfor skulle jeg ikke ..

man ville da helt klart forsikrer en telefon til 6000 mod tyveri og den slags tror jeg er ik helt sikker på jeg er klar til at bruge penge på en iphone, selvom den er LÆKKER, men måske en HTC desire eller wildfire eller lign

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg har en sony ericsson w595 i pink.  Men skal ud og have en Iphone 4 når vi har haft barnedåb. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.