Hvilken mobil har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
45 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

signe.

Ja, hvilken mobil har I? er bare nysgerrig efter at se hvor mange der har almindelige mobiler, og dem der så har skiftet over til smartphone af en art

Jeg selv har en Sony erricsson Zylo, helt almindelig telefon, men overvejer om nogle af mine skattepenge måske skulle gå til en smartphone.. dog har jeg ikke facebook, så ved ikke om jeg får så megen gavn af den.. men nu må vi se... vil jo også gerne kunne gå på baby.dk med den

/signe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

signe.

puha den røg hurtigt af forsiden.. kan godt være det er lidt et "åndsvagt" emne, men jeg synes det kunne være sjovt at se hvilke mobiler man har i dag, altså om man er hoppet med  på bøægen måske også hvilken alder man har... min mor er 52, og har en touch mobil fra samsung ergo hun er mere moderne end sin datter her på 23  

Anmeld

29. marts 2011

twinboys

Jeg får imorgen eller på torsdag min nye Iphone og jeg glæder mig som et lille barn til at få den...

Majbritt

Anmeld

29. marts 2011

bøgelund

Mor-til-Hasse skriver:

Ja, hvilken mobil har I? er bare nysgerrig efter at se hvor mange der har almindelige mobiler, og dem der så har skiftet over til smartphone af en art

Jeg selv har en Sony erricsson Zylo, helt almindelig telefon, men overvejer om nogle af mine skattepenge måske skulle gå til en smartphone.. dog har jeg ikke facebook, så ved ikke om jeg får så megen gavn af den.. men nu må vi se... vil jo også gerne kunne gå på baby.dk med den

/signe

jeg har en samsung galaxy S. elendig smartphone.. jeg vil ha en nyyyy.. 

Anmeld

29. marts 2011

Kaufie

Jeg har en iPhone 3GS - som jeg købte for 1000 af en ven, da han skulle have en iPhone4.

Jeg skulle have en ny tlf - og så sprang jeg på da jeg fik tilbuddet. Har ellers været meget forbeholden overfor det der touch, men er helt solgt. Min mand har stadig en alm trykknap tlf, og allerede nu er det sååååå besværligt at sende sms'er fra hans tlf, så jeg har vænnet mig rigtig hurtigt til touch.

Anmeld

29. marts 2011

signe.

twinboys skriver:

Jeg får imorgen eller på torsdag min nye Iphone og jeg glæder mig som et lille barn til at få den...

Majbritt

ja, havde godt nok læst om nogle fantastiske gaver du fik af din vidunderlige mand

Anmeld

29. marts 2011

signe.

bøgelund1 skriver:

jeg har en samsung galaxy S. elendig smartphone.. jeg vil ha en nyyyy.. 

uhh samsung har vist generalt dårlige omtaler på de der smartphones...

Anmeld

29. marts 2011

signe.

Kaufie skriver:

Jeg har en iPhone 3GS - som jeg købte for 1000 af en ven, da han skulle have en iPhone4.

Jeg skulle have en ny tlf - og så sprang jeg på da jeg fik tilbuddet. Har ellers været meget forbeholden overfor det der touch, men er helt solgt. Min mand har stadig en alm trykknap tlf, og allerede nu er det sååååå besværligt at sende sms'er fra hans tlf, så jeg har vænnet mig rigtig hurtigt til touch.

uh dejligt billigt kan man gå på baby.dk med den?

Anmeld

29. marts 2011

Julymama

hehe jeg har en nokia jeg ikke engang aner hvad hedder .. en helt almindelig en fra skuffen, som jeg tog i brug da min sony ericsson jalou gik i stykker (øvøvv) .. og nu de sidste par dage har jeg også siddet og overvejet om jeg skulle investere i en iPhone eller lign. alle har dem jo! men jeg tror jeg ville være bange for hvis jeg en dag skulle i byen og feste (ikke noget jeg har gjort tit inden jeg blev gravid, og slet ikke nu under graviditeten, men man kan jo aldrig vide om jeg om et års tid lige skal ud, jeg er jo single ) også jeg skulle tabe den og ødelægge den , elelr den blev stjålet .. eller noget i den stil .. men altså mange andre kan jo finde ud af det , så hvorfor skulle jeg ikke ..

Anmeld

29. marts 2011

twinboys

Mor-til-Hasse skriver:

ja, havde godt nok læst om nogle fantastiske gaver du fik af din vidunderlige mand

Jeps glæder mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.