Hvilken mobil har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

signe.

Kaufie skriver:

Det kan man - men baby.dk har ingen app, så det er som at gå på siden fra en computer - så man skal zoome lidt for at kunne læse teksten og skrive.... Men det kan lade sig gøre.

okay anede ikke man kunne zoome på ens telefon på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

signe.

benjamins'mor skriver:

Jeg har en sony ericsson w595 i pink.  Men skal ud og have en Iphone 4 når vi har haft barnedåb. 

nice nice nice

Anmeld

29. marts 2011

JulieE

Jeg har en HTC legend og jeg eeeelsker den Den har en god brugerflade, meget nem at gå til! Kabinettet er i heltøbt aluminium og er der rimelig robust (er sådan en der "kaster" rundt med telefonen ) Eneste minus er det ret tit skal lades, men det skal alle smartsphones vist (det er jo egentlig en lille computer)

Anmeld

29. marts 2011

LauraLW

Iphone 3gs - loving it :-)

Anmeld

29. marts 2011

TinaPina

Jeg har den nye HTC Incredible S og jeg æææælsker den !

Jeg bruger den til SÅ meget andet end Facebook

Anmeld

29. marts 2011

Julymama

Mor-til-Hasse skriver:

man ville da helt klart forsikrer en telefon til 6000 mod tyveri og den slags tror jeg er ik helt sikker på jeg er klar til at bruge penge på en iphone, selvom den er LÆKKER, men måske en HTC desire eller wildfire eller lign

Det er sku nok rigtig .. det havde jeg ikke lige tænkt på hehe 

Jaa, men når man skal bruge SÅ mange penge , så synes jeg det skal være noget af det bedste i hvert fald . det er jo ikke fordi der er så meget prisforskel på de gode af dem .. men det kræver jo også at man undersøger markedet, det har jeg ikke lige helt fået gjort .. det er jo ikke sikkert at iphone er den bedste, den har man bare hørt så meget om

Anmeld

29. marts 2011

Mor Christa

Jeg har en HTC desire... Tror jeg nok haha. Det er hvert fald en af de nye HTC-smartphones... Og er næsten 100% sikker på at det er en desire ;P .. Den er super lækker - og jeg fortryder IKKE at ha' gået over til smartphone.. også selvom jeg lovede mig selv at jeg aldrig ville gøre det, fordi jeg åbenbart mente at en gammel solid nokia var 1000 gange bedre det passer altså ikke! Der er SÅ mange fede spil til smartphones, tegneprogrammer, babysnooze-programmer som får victor til at falde i søvn 10 gange hurtigere end normalt ( ) og så er der internetadgang osv osv osv

Anmeld

29. marts 2011

signe.

TinaPina skriver:

Jeg har den nye HTC Incredible S og jeg æææælsker den !

Jeg bruger den til SÅ meget andet end Facebook

så det kunne v ære en god investering selvom man ikke er på facebook?

Anmeld

29. marts 2011

Ranarupta

Mor-til-Hasse skriver:

Ja, hvilken mobil har I? er bare nysgerrig efter at se hvor mange der har almindelige mobiler, og dem der så har skiftet over til smartphone af en art

Jeg selv har en Sony erricsson Zylo, helt almindelig telefon, men overvejer om nogle af mine skattepenge måske skulle gå til en smartphone.. dog har jeg ikke facebook, så ved ikke om jeg får så megen gavn af den.. men nu må vi se... vil jo også gerne kunne gå på baby.dk med den

/signe

Jeg har en iPhone4 og eeeeelsker den!

Anmeld

29. marts 2011

9510

Jeg har en Sony Erricsson Xperia X10I super lækker touch telefon, lidt stor men ellers nem at bruge på nettet osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.