..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

KarinaIda

muzen skriver:

jeg kunne bare se at jeg havde set den tekst før. så jeg googlet noget af teksen og frem kom der den her gamle tråd.. der også allerede den gang var tvivl om, om den var rigtigt

Enig... Skulle lige til og skrive det samme, indtil jeg så du havde skrevet det!! lige som jeg læste første sætning, der ku jeg bare se, det var nøjagtig samme tekst som i den gamle tråd...
Men hold op, hvor jeg synes det lyder som tiggeri af en slags... eller er det bare mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

signe.

ja, det eneste der er lavet om er at hun nu HAR født.. men hvis babyen er 5 mdr, og hun stadig mangler bleer og tøj osv... hvad har den dreng så på??!

ej jeg bliver sku lidt forarget, selvom jeg plejer at være ret large...

Anmeld

28. marts 2011

KarinaIda

Den gamle tråd der engang blev oprettet, som er nøjagtig som denne, havde jo heller ikke samme tlfnr. i det to tråde hun havde oprettet, selvom det var nøjagtig det samme trådende handlede om!!!

For mig kunne det godt lyde lidt som om, at der er den samme der opretter en tråd igen, og måske håber at vi har "glemt" de gamle tråde...

Mystisk.... Og skummelt....

Anmeld

28. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg tænkte mig også lige om en ekstra gang da jeg så teksten, nemlig fordi jeg syntes jeg havde læst det før.....

Hmmmm, lyder lidt underligt.....

Anmeld

28. marts 2011

KarinaIda

Mor-til-Hasse skriver:

ja, det eneste der er lavet om er at hun nu HAR født.. men hvis babyen er 5 mdr, og hun stadig mangler bleer og tøj osv... hvad har den dreng så på??!

ej jeg bliver sku lidt forarget, selvom jeg plejer at være ret large...

Tænkte også, hvad går den lille med når han er 5 mdr, og hun mangler bleer....

Anmeld

28. marts 2011

Dittemor26

Håber da hun har en forklaring! Øv sidder her og læser teksten og får helt ondt af staklen og er parat til at gå i kælderen og se om der ikke skulle være lidt man kan undvære og hvis det så bare er snyd! Altså!

Anmeld

28. marts 2011

lisesp83

Hvor er det bare komisk!!

Og lidt sjovt, hun ikke svarer tilbage...

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

KarinaIda skriver:

Den gamle tråd der engang blev oprettet, som er nøjagtig som denne, havde jo heller ikke samme tlfnr. i det to tråde hun havde oprettet, selvom det var nøjagtig det samme trådende handlede om!!!

For mig kunne det godt lyde lidt som om, at der er den samme der opretter en tråd igen, og måske håber at vi har "glemt" de gamle tråde...

Mystisk.... Og skummelt....

Jaaa, jeg tænkte også om det kunne vær hende, men passer det med månederne - altså alderen på hendes søn? Det er vel et par måneder skævt, er det ikke?  

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth85

Det er virkelig at udnytte dem, som gerne vil gøre noget fro nogen som inderligt har brug for støtte i en svær tid.

FØJ, hvor skulle man altså skamme sig Brud på tillid er bare det værste!

Anmeld

28. marts 2011

Fru Nielsen

Den anden tråd blev pårettet d 27 feb, såååå drengen kan ikke allerede være blevet 5 mdr... Det er jo logisk matematik

Men teksten er da fuldstændig ens, sååå det lyder virkelig underligt....

Noget siger mig der sidder en og tigger ellers også sidder der en meget sørgelig person bag profilen som virkelig er på røven.. Ved det ikke!

Håber der lige bliver tjekket op på det fra stef´s side....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.