Mystisk opførsel han har.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Pige2009

Melbek skriver:

Kunne jeg også godt tænke mig..

Ja, for det lyder ret voldsomt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Pige2009

BinaMor skriver:

hurra for google

http://kvinder.bt.dk/menu/kaerlighed/vis/laes/hver-tredje-dansker-er-utro/

det er så kun hver 3, men på eb stemte nogle og 60% mænd at de kunne finde på at være utro over nettet.

det var så det bevis jeg kunen finde for denne påstand.

uanset hvad så kan man jo ligesom ikke glemme at utroskab forligger tit. og der jeg ville hen er at så sys JEG det er ok at undersøge hinanden hvis man er usikker fordi der er så meget. ikke en undersøgelse jeg ville udbrede budskabet om vel. 

Jeg må desværre indrømme, at jeg synes kilden er noget utroværdig. Hvor mange respondenter deltog i undersøgelsen?

Anmeld

28. marts 2011

BinaMor

Baagøe skriver:

Jeg må desværre indrømme, at jeg synes kilden er noget utroværdig. Hvor mange respondenter deltog i undersøgelsen?

øhhh det ved jeg da ikke. hahah...

Anmeld

28. marts 2011

Josesmor

Er der sket mere TS?? Har tænkt på dig idag

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

BinaMor skriver:

øhhh det ved jeg da ikke. hahah...

Det er jo temmelig relevant at vide om der er 70 eller 7000 respondenter ift. troværdigheden.

Anmeld

28. marts 2011

SSL

Baagøe skriver:

Det er jo temmelig relevant at vide om der er 70 eller 7000 respondenter ift. troværdigheden.

De kan ikke lave nogle mere konkrete statistikker over det, har jeg læst.. Hvis man googler det, skrives der også et par steder at der ikke kan laves mere nøjagtige statistikker. Men udfra dét de har, ligger det vidst på 60-80% ca. Og det er mange forskellige statistikker der ligger derimellem, så tror man kan gå udfra dét hvis man skal gå udfra noget - det er nemlig flere forskellige sites der har fået dét resultat..

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Noget nyt TS

Anmeld

28. marts 2011

Josesmor

Anonym skriver:

!!!!!!! Jeg er så mistænksom på min kæreste. Han har de sidste 2 måneders tid været klistret til sin telefon. Han tager den endda med på toilettet. Han ligger den aldrig fra sig, den er altid i lommen. Selv hvis han skal tisse om natten tager han den med. Han våger over den som en høgh! Og har taget ham i at besøge en pige UDEN at fortælle mig det, en af hans veninder (lang historie, og der var intet i det. Tror jeg ihvert fald). Har været lidt mistænkelig på hende her veninden fordi de taler virkelig meget sammen. Men det er vel fint nok, de taler bare ikke sammen når jeg er der. Aldrig nogensinde. Men hun er psykisk syg og har det svært, så hvis hun har brug for hjælp og min kæreste giver hende det, så vil jeg jo heller ikke tage det fra hende.. Men arhh..

Han er begyndt ikke altid at tage sin telefon når den ringer :s Jeg spørger selvf hvorfor tager du den ikke, så siger han det er min mor gider ikke tale med hende lige nu, eller det er min bror ,ringer til ham senere osv...

I dag skulle han se fodbold hjemme. PLUDSELIG skal han se fodbold med en ven, så han kører. NU HAR JEG RINGET I 2 TIMER og han tager ikke sin telefon, og han plejer ellers altid at tage den når jeg ringer, eller i det mindste ringe tilbage. Jeg har ringet i halv legen, for han er jo mand.. Men heller ikke der er der kontakt. Og ja nu sidder jeg her og mine tanker flyver, gadvide om han egentlig er utro...

Ja noget nyt TS??

Anmeld

28. marts 2011

kimfrit

twinboys skriver:

Noget nyt TS

Jeg spørg nok dumt, men hvem eller hvad er TS?

Anmeld

28. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

kimfrit skriver:

Jeg spørg nok dumt, men hvem eller hvad er TS?

TS=trådstarter (Personen som starter tråden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.