HEEJ allesammen, og tak for jeres indlæg og kommentare. Sorry for den SENE update, men har haft travlt, skole osv 
Når men her kommer da en lille update..
Jeg kunne IKKE få mig selv til at kigge i hans mobil. Men jeg har tjekket hans opkald
hans mobil står i mit navn, så nemt nok at finde på nettet.. hmm men de fleste af numrene der bliver ringet til kan jeg ikke finde på krak og de gule sider... MEN en ting var mærkeligt, og det var at den dag hvor der var fodbold hvor han pludselig skulle ind til en ven... Der har han ikke ringet til nogen. OVERHOVED! Selvf kan de have smset men min kæreste er ikke sms'e typen.. Overhoved ikke, han ringer altid til sine venner, og han skriver kun til mig hvis han ved jeg ikke kan tage den.. 
Well, jeg nævnte det for ham. At jeg troede han lavede noget som ikke var ok. Han slog det hen. Fik den drejet, som om jeg var gal på den, og det var urimeligt at jeg ikke stolede på ham. samtidig kunne han godt se fra min side af hvorfor jeg var mistænksom. Jeg blev ikke tilbudt at tjekke hans mobil, blev tilgengæld tilbudt at ringe til hans ven og spørge. Men hvis min veninde ringede og spurgte mig om vi ikke også var sammen igår, ville jeg uden tøven sige ja, selvom det ikke passede. Så langt kan ethvert menneske da tænke. Såee.. Han plaprede løs om hvordan jeg kunne tro det, og hvorfor han skulle være utro, (han er flyttet over 50 km væk fra alt hvad han kender og er opvokset ved og hen til mig), så som han selv sagde..: hvorfor skulle han være utro når han havde rykket sig selv op med rødder og ikke havde noget tilbage der hvor han boede før.. Kan se hans pointe. Er ikke overbevist, men.. Jeg slog tanken væk. Jeg kan jo intet bevise..
Så i mandags skulle han hente mig fra skole, men hans mobil havde ikke strøm (Det er rigtigt). Jeg fik fri 1½ time før end min kæreste ville hente mig, og han havde sagt han ville være hos sin farmor hele dagen mens jeg var i skole. så jeg ringer til hans farmor selvfølgelig, for gider ikke sidde og glo på skolen i 1½ time. HUN siger så han ikke er hos dem, han er kørt for længe siden.. Mærkeligt. jeg venter 1½ time og konfrontere ham med det samme. Vi bliver MEGET uvenner... Men igen... Han siger at hans farmor må ha sagt forkert, for han har været hos hende hele tiden, på nær ½ time hvor han var ude og handle. Hans farmor er rimelig senil, så hun kunne godt finde på at sige sådan. Hun glemmer hurtig og kludrer rundt i tingene.
Jeg siger til ham at det må jeg jo vælge at tro på, men at min tillid er helt i bund.. Så indtil videre er vi stadig sammen, men jeg er stadig super mistænksom. Men hvis han er utro må der snart komme bevis, for der har været mange ting det sidste stykke tid..
Lille update herfra