Mystisk opførsel han har.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

isabellamor skriver:

kan du ikke lige smulre noget sovepiller i hans kaffe eller sådan noget, og så lige snuppe mobilen mens han sover.!!

eller drikke ham under bordet.. VIRKELIG under bordet. et eller andet.

ja måske griner nogle, og nu aner jeg ikke om det er ulovligt at gøre, men ellers, var det mig havde jeg gjort det hvis der virkelig ikke var andet muligt, og skjuler han noget, fortjæner han det sku os, ingen , og jeg siger INGEN er tjænt med at være sammen med en som er utro! Og du er gravid! Jamen hva er det dog for noget!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Pige2009

De kan ikke lave nogle mere konkrete statistikker over det, har jeg læst.. Hvis man googler det, skrives der også et par steder at der ikke kan laves mere nøjagtige statistikker. Men udfra dét de har, ligger det vidst på 60-80% ca. Og det er mange forskellige statistikker der ligger derimellem, så tror man kan gå udfra dét hvis man skal gå udfra noget - det er nemlig flere forskellige sites der har fået dét resultat..

Hmm... Ok. Lidt vagt undersøgelsesdesign i min optik

Anmeld

30. marts 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

!!!!!!! Jeg er så mistænksom på min kæreste. Han har de sidste 2 måneders tid været klistret til sin telefon. Han tager den endda med på toilettet. Han ligger den aldrig fra sig, den er altid i lommen. Selv hvis han skal tisse om natten tager han den med. Han våger over den som en høgh! Og har taget ham i at besøge en pige UDEN at fortælle mig det, en af hans veninder (lang historie, og der var intet i det. Tror jeg ihvert fald). Har været lidt mistænkelig på hende her veninden fordi de taler virkelig meget sammen. Men det er vel fint nok, de taler bare ikke sammen når jeg er der. Aldrig nogensinde. Men hun er psykisk syg og har det svært, så hvis hun har brug for hjælp og min kæreste giver hende det, så vil jeg jo heller ikke tage det fra hende.. Men arhh..

Han er begyndt ikke altid at tage sin telefon når den ringer :s Jeg spørger selvf hvorfor tager du den ikke, så siger han det er min mor gider ikke tale med hende lige nu, eller det er min bror ,ringer til ham senere osv...

I dag skulle han se fodbold hjemme. PLUDSELIG skal han se fodbold med en ven, så han kører. NU HAR JEG RINGET I 2 TIMER og han tager ikke sin telefon, og han plejer ellers altid at tage den når jeg ringer, eller i det mindste ringe tilbage. Jeg har ringet i halv legen, for han er jo mand.. Men heller ikke der er der kontakt. Og ja nu sidder jeg her og mine tanker flyver, gadvide om han egentlig er utro...

kære ts

har nu læst hele tråden også din sidste update.

jeg synes virkeligt at det er meget underligt, og er sikker på han har gang i noget, han ikke skal.

min eks (datters far) var lige sådan, som du skriver om din kæreste. han havde også altid sin tlf på sig, nogen gange snakkede han i tlf på toilettet. hvis vi sad sammen og så film eks og den ringede, tog han den nogen gange ikke. det var altid en ven der ringede, men den som han sagde ringede var det ikke, når jeg tjekkede hans tlf, de få gange som han glemte at tage den med.

tit skulle han besøge en ven (i en anden by), og de gange tog han heller aldrig sin tlf, og var meget langsom om at svare. han havde tusind af undskyldninger, så spillede de playstasion, og alt muligt, eller var faldet i søvn, selvom kl kun var 23. min eks var sådan en som tit var oppe til 03 om natten. der var mange mærkelige ting.

en dag fik jeg en besked på fb fra en pige, som skrev at hun havde været sammen med ham, jeg havde jo haft på fornemmelsen at han var utro, men skød det hen fordi han sagde det var mig der var tosset og jeg kunne ringe til han venner og tjekke osv. nå men mødte med hende der pigen og læste en masse sms som han havde sendt til hende. der var ikke nogle sms hvor der direkte stod, tak for igår osv. konfronterede ham med det med hendes pige, og han sagde jo selvfølgelig han hun løj, og at det ikke passede og at jeg kunne spørge alle hans venner. jeg var selvfølgelig dum og naiv og elskede ham, så valgte at stole på ham, og sluge alle mine anelser. derefter blev jeg gravid, som var planlagt (hvor dum kan man være). 

nu to år efter, har han indrømmet at han var sammen med hende pigen, han har også indrømmet nogle andre. han siger han ikke har været utro efter vi fik vores datter, men det tror jeg ikke på. det er derfor jeg er gået fra ham, fordi jeg troede han var utro... det benægter han dog stadig.

har dog fået en dejlig datter ud af det, så kan ikke sige jeg vil gøre det om. men idag er jeg blevet klogere, og ved at man altid skal lytte til sin mavefornemmelse.

så det er det jeg vil sige til dig, lyt til din mavefornemmelse, hvad siger den dig? desuden ville jeg nok kræve at se hans tlf. det kan godt være han sletter ting på den, men hvis han ikke vil vise dig den så er den helt gal. desuden er det typisk utro mand, at få pigen til at føle sig dum ved at sige at ting som hvordan man dog kan tro at de er utro.

jeg håber du finder ud af noget og ønsker dig held og lykke

Anmeld

1. april 2011

Pena

Anonym skriver:

HEEJ allesammen, og tak for jeres indlæg og kommentare. Sorry for den SENE update, men har haft travlt, skole osv

Når men her kommer da en lille update..

Jeg kunne IKKE få mig selv til at kigge i hans mobil. Men jeg har tjekket hans opkald  hans mobil står i mit navn, så nemt nok at finde på nettet.. hmm men de fleste af numrene der bliver ringet til kan jeg ikke finde på krak og de gule sider... MEN en ting var mærkeligt, og det var at den dag hvor der var fodbold hvor han pludselig skulle ind til en ven... Der har han ikke ringet til nogen. OVERHOVED! Selvf kan de have smset men min kæreste er ikke sms'e typen.. Overhoved ikke, han ringer altid til sine venner, og han skriver kun til mig hvis han ved jeg ikke kan tage den..

Well, jeg nævnte det for ham. At jeg troede han lavede noget som ikke var ok. Han slog det hen. Fik den drejet, som om jeg var gal på den, og det var urimeligt at jeg ikke stolede på ham. samtidig kunne han godt se fra min side af hvorfor jeg var mistænksom. Jeg blev ikke tilbudt at tjekke hans mobil, blev tilgengæld tilbudt at ringe til hans ven og spørge. Men hvis min veninde ringede og spurgte mig om vi ikke også var sammen igår, ville jeg uden tøven sige ja, selvom det ikke passede. Så langt kan ethvert menneske da tænke. Såee.. Han plaprede løs om hvordan jeg kunne tro det, og hvorfor han skulle være utro, (han er flyttet over 50 km væk fra alt hvad han kender og er opvokset ved og hen til mig), så som han selv sagde..: hvorfor skulle han være utro når han havde rykket sig selv op med rødder og ikke havde noget tilbage der hvor han boede før.. Kan se hans pointe. Er ikke overbevist, men.. Jeg slog tanken væk. Jeg kan jo intet bevise..

Så i mandags skulle han hente mig fra skole, men hans mobil havde ikke strøm (Det er rigtigt). Jeg fik fri 1½ time før end min kæreste ville hente mig, og han havde sagt han ville være hos sin farmor hele dagen mens jeg var i skole. så jeg ringer til hans farmor selvfølgelig, for gider ikke sidde og glo på skolen i 1½ time. HUN siger så han ikke er hos dem, han er kørt for længe siden.. Mærkeligt. jeg venter 1½ time og konfrontere ham med det samme. Vi bliver MEGET uvenner... Men igen... Han siger at hans farmor må ha sagt forkert, for han har været hos hende hele tiden, på nær ½ time hvor han var ude og handle. Hans farmor er rimelig senil, så hun kunne godt finde på at sige sådan. Hun glemmer hurtig og kludrer rundt i tingene.

Jeg siger til ham at det må jeg jo vælge at tro på, men at min tillid er helt i bund.. Så indtil videre er vi stadig sammen, men jeg er stadig super mistænksom. Men hvis han er utro må der snart komme bevis, for der har været mange ting det sidste stykke tid..

Lille update herfra

Hvis du stadig gerne vil have vished (selvom det desværre virker ret oplagt) Så hjælper det nok ikke at tjekke hans mobil nu, for nu er han nok paranoid, og vil slette evt spor.

Men nu hvor du kan tjekke hans opkald, kunne du jo fra en venindes tlf ringe til de numre du ikke genkender, og høre om det er en pigestemme. Evt kan du se hvor tit han ringer til det nummer. Jeg ved faktisk ikke om man kan se hvilke numre han sms er til.

Jeg må sige, at følte jeg behov for at gøre disse detektiv ting overfor en kæreste, ville jeg nok overveje tingene meget nøje uanset hvad.

Men jeg synes helt klart du skal undersøge tingene nærmere. Det her er jo ikke til at holde ud.

Og lige en sidste ting: Den der med at farmor ikke ved om han er der eller ej, den køber jeg altså ikke. Senil eller ej. Det var noget andet hvis hun skulle huske om han havde været der en bestemt dag. Men hvis hun siger han ikke er der, så er han der nok ikke....

Anmeld

1. april 2011

Lullaby

Pena skriver:

Hvis du stadig gerne vil have vished (selvom det desværre virker ret oplagt) Så hjælper det nok ikke at tjekke hans mobil nu, for nu er han nok paranoid, og vil slette evt spor.

Men nu hvor du kan tjekke hans opkald, kunne du jo fra en venindes tlf ringe til de numre du ikke genkender, og høre om det er en pigestemme. Evt kan du se hvor tit han ringer til det nummer. Jeg ved faktisk ikke om man kan se hvilke numre han sms er til.

Jeg må sige, at følte jeg behov for at gøre disse detektiv ting overfor en kæreste, ville jeg nok overveje tingene meget nøje uanset hvad.

Men jeg synes helt klart du skal undersøge tingene nærmere. Det her er jo ikke til at holde ud.

Og lige en sidste ting: Den der med at farmor ikke ved om han er der eller ej, den køber jeg altså ikke. Senil eller ej. Det var noget andet hvis hun skulle huske om han havde været der en bestemt dag. Men hvis hun siger han ikke er der, så er han der nok ikke....

Inde på telenor kan man tjekke hvem man smser med. Jeg kan i hvert fald se, at jeg sender 40% af mine smser til min svigermor

Anmeld

1. april 2011

Majbriteriksen

Pena skriver:

Jeg vil bare lige sige at farmoren kan have glemt at han har været der ½ min. efter han er gået ud af døren. Selv hvis han er på toilettet eller gået ud efter kaffen i køkkenet, så kan hun glemme det. Demente har ikke nogen tidsfornemmelse. Jeg har arbejdet i et demenafs. i 9 år og bliver stadig overrasket over hvor hurtigt de kan glemme. så jeg ville ikke dømme din kæreste på det.

Men hvad der ellers sker med ham, så havde JEG tjekket hans tlf. Kan ikke forstå når man bor sammen at man ikke kan "låne"hinandens tlf. Jeg bruger tit min kærestes, eller hvis han kører bil, så siger han tit ring lige til den eller sms til den!

Anmeld

1. april 2011

mamalicious

Anonym skriver:

Jeg ved det, men ved ikke hvordan jeg skal finde ud af det. Når jeg spørger benægter han. Og igen, hans telefon er klistret til ham. han sover jo nærmest på den så kan ikke engang tjekke den om natten.

Hvis du har oprettet tlf. i dit navn.

Kan du ringe til selskabet og få en udspecificeret regning!!

Anmeld

1. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

mamalicious skriver:

Hvis du har oprettet tlf. i dit navn.

Kan du ringe til selskabet og få en udspecificeret regning!!

til TS.

Anmeld

2. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Har læst hele tråden og er nervøs på TS vegne,
hvordan går det er der noget nyt?

Og så ville jeg lige sende masser af

Anmeld

3. april 2011

Leneur

Anonym skriver:

ja ikke.. Mine ringer også.. Meget højt.. Men, han har altid været sådan meget privat, og han har sine ting og jeg har mine, også stoler man bare på hinanden.. Men han plejer ikke at være så hemmelighedsfuld.

Jeg ved at hvis jeg beder om at se hans telefon så flyver han op i det røde felt lige med det samme.

Jeg har lyst til at kigge i den, ligger vågen om natten, fordi jeg tænker over om han er utro. Men jeg kan ikke få mig selv til at synke til det punkt.

Ikke for at male fanden på væggen men min x-kæreste gjorde noget af det samme, så en dag mens han var i bad lurede jeg i hans telefon og ganske rigtigt han var i kontakt med en anden pige og jeg måtte absolut ikke ringe og fortælle han altså havde en meget gravid kæreste. Det blev også til en af grundene til at jeg endelig forlod ham. Håber ikke det er så grelt i dit tilfælde og ja det kan måske være en overtrædelse af privatlivets fred men hvis der nu ikke er noget, får du ro i sindet og hvis der er noget galt, ja så kan du også handle på det. Jeg har aldrig fortrudt 1 sekund at jeg lurede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.