Mystisk opførsel han har.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

årh den er godt nok svær. men lige meget hvad skal det nok gå¨, jeg kommer selv til at være alene da faren hellere ikke lige var får ja. viste sig at han skrev til veninder at han ønskede han lå sammen med dem da jeg bare var ih og åh.. så ja har sagt nok for mænd og er lykkelig over mit lille spir og min beslutning. og nu hvor der er spir skal du passe ekstra på dig selv. jeg havde mange smerter i maven de stoppede da han røg ud og har det faktastisk nu  

Dejligt at høre at du har det bedre

Håber ikke på jeg skal til at smide ham ud. Ville være forfærdeligt. for at han bare ter sig åndssvagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Det kan jeg godt forstå, men du må vel fortælle ham du synes det virker mærkeligt, at hans mobil vaner har forandret sig så meget. Og hvis han ingenting har at skjule viser han den vel gerne. tænker jeg... Du må bare være ærlig og sige at det går dig på, for det virker meget mistænktsomt....

Ja det skulle man tro, men han er meget sådan, at selvom man er kærester så har man også et privat liv, og det er bla hans mobil og breve. Det har jeg ALDRIG set i . Aldrig nogensinde. Så ved bare han vil blive sur hvis jeg spørger. Hvis han har rent mel i posen, fordi at jeg så er mistroisk og så videre, og hvis han ikke har rent mel i posen som forsvar så han ikke skal afsløre noget.

Anmeld

26. marts 2011

henh01

Anonym skriver:

Han har ikke FB. Har jeg heller ikke selv..

Nogen der ved hvornår kampen er slut..

om 2 min de er i ekstra tillægstid nu

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

om 2 min de er i ekstra tillægstid nu

Mange tak! Jeg vil gå i seng og prøve at slappe af, update vil følge!

Anmeld

26. marts 2011

twinny

Anonym skriver:

Ja det skulle man tro, men han er meget sådan, at selvom man er kærester så har man også et privat liv, og det er bla hans mobil og breve. Det har jeg ALDRIG set i . Aldrig nogensinde. Så ved bare han vil blive sur hvis jeg spørger. Hvis han har rent mel i posen, fordi at jeg så er mistroisk og så videre, og hvis han ikke har rent mel i posen som forsvar så han ikke skal afsløre noget.

Kan godt se dit dilemma... Men jeg ville ikke kunne gå og tænke over det hele tiden og være mistroiske, så heller få den diskuttion overstået og slut.... gå og tænke alle mulige dumme tanker op i hovedet.....

kampen er slut.....

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Dejligt at høre at du har det bedre

Håber ikke på jeg skal til at smide ham ud. Ville være forfærdeligt. for at han bare ter sig åndssvagt.

bare husk og pas på dig selv og barnet og få de søvnløse nætter væk er ikke godt for barnet eller dig. for har mærket på min egen krop hvor meget det skadede. og som de siger så er det ikke når barnet bliver født de bliver påvirket men også i maven så pas på dig selv. 

Anmeld

26. marts 2011

.....

Jeg synes godt nok at han lyder lidt mystisk , enten har han ugler i mosen, eller også er det fordi han har gang i en stor positiv overraskelse til dig, som han er igang med at planlægge . Men holder nu mest på det mystiske, hvis jeg skal være ærlig..

Anmeld

27. marts 2011

Christopher&Andreas

Anonym skriver:

!!!!!!! Jeg er så mistænksom på min kæreste. Han har de sidste 2 måneders tid været klistret til sin telefon. Han tager den endda med på toilettet. Han ligger den aldrig fra sig, den er altid i lommen. Selv hvis han skal tisse om natten tager han den med. Han våger over den som en høgh! Og har taget ham i at besøge en pige UDEN at fortælle mig det, en af hans veninder (lang historie, og der var intet i det. Tror jeg ihvert fald). Har været lidt mistænkelig på hende her veninden fordi de taler virkelig meget sammen. Men det er vel fint nok, de taler bare ikke sammen når jeg er der. Aldrig nogensinde. Men hun er psykisk syg og har det svært, så hvis hun har brug for hjælp og min kæreste giver hende det, så vil jeg jo heller ikke tage det fra hende.. Men arhh..

Han er begyndt ikke altid at tage sin telefon når den ringer :s Jeg spørger selvf hvorfor tager du den ikke, så siger han det er min mor gider ikke tale med hende lige nu, eller det er min bror ,ringer til ham senere osv...

I dag skulle han se fodbold hjemme. PLUDSELIG skal han se fodbold med en ven, så han kører. NU HAR JEG RINGET I 2 TIMER og han tager ikke sin telefon, og han plejer ellers altid at tage den når jeg ringer, eller i det mindste ringe tilbage. Jeg har ringet i halv legen, for han er jo mand.. Men heller ikke der er der kontakt. Og ja nu sidder jeg her og mine tanker flyver, gadvide om han egentlig er utro...

smider du ikke lige en kort update??? håber ikke der er noget i bekymringerne

Anmeld

27. marts 2011

cecilie1984

Anonym skriver:

!!!!!!! Jeg er så mistænksom på min kæreste. Han har de sidste 2 måneders tid været klistret til sin telefon. Han tager den endda med på toilettet. Han ligger den aldrig fra sig, den er altid i lommen. Selv hvis han skal tisse om natten tager han den med. Han våger over den som en høgh! Og har taget ham i at besøge en pige UDEN at fortælle mig det, en af hans veninder (lang historie, og der var intet i det. Tror jeg ihvert fald). Har været lidt mistænkelig på hende her veninden fordi de taler virkelig meget sammen. Men det er vel fint nok, de taler bare ikke sammen når jeg er der. Aldrig nogensinde. Men hun er psykisk syg og har det svært, så hvis hun har brug for hjælp og min kæreste giver hende det, så vil jeg jo heller ikke tage det fra hende.. Men arhh..

Han er begyndt ikke altid at tage sin telefon når den ringer :s Jeg spørger selvf hvorfor tager du den ikke, så siger han det er min mor gider ikke tale med hende lige nu, eller det er min bror ,ringer til ham senere osv...

I dag skulle han se fodbold hjemme. PLUDSELIG skal han se fodbold med en ven, så han kører. NU HAR JEG RINGET I 2 TIMER og han tager ikke sin telefon, og han plejer ellers altid at tage den når jeg ringer, eller i det mindste ringe tilbage. Jeg har ringet i halv legen, for han er jo mand.. Men heller ikke der er der kontakt. Og ja nu sidder jeg her og mine tanker flyver, gadvide om han egentlig er utro...

Øv hvor har jeg ondt af dig at han opføre sig sådan. Håber virkelig ikke der var noget i dine bekymringer og at han kom hjem efter kampen.

Der er ikke noget værre end at have den følelse at ens kæreste er en utro.

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Ingen særlig update herfra... Han kom hjem kl kvart over elleve igår, og sagde han bare ikke lige havde fået kigget på sin mobil, (første gang han kigger på sin telefon siden kl kvart i 8 er når jeg nævner for ham at han måske godt kunne ringe tilbage... omkring halv tolv om aften..) lyder så underligt i mine øre. Men har stadig ikke fået prikket hul på bylden, men han opfører sig underligt, han er indelukket og taler ikke særlig meget. Virker sur/tænksom. Irriterer mig jeg ikke bare siger det lige du. Men der er så meget der skal tænkes over hvis han pludselig skal ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.