Mystisk opførsel han har.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

kiwifrugten

Uha jeg kan kende signalerne fra da min kæreste var mig utro. Sorry to say :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

signe.

Så du med på hans telefon da han "opdagede" at du havde ringet? for så burde der jo stå de der ubesvarede opkald på skærmen.. hvis du forstår? Hvis de ikke stod der, HAR han jo set du har ringet... Håber du snart får tagte mod til dig til at få snakket med ham.. for din egen skyld, for det er bestemt ikke noget man skal brænde inde med for længe før det æder en op

Anmeld

27. marts 2011

SSL

Min eks, røg desværre rigtig meget hash.. Han ville jo mægtig gerne stoppe dengang for min skyld, men hver gang det mislykkedes vidste jeg det, fordi han faktisk blev som du beskriver din! Så det KAN være andet end utroskab, vil jeg sige.. Har han før haft evt. stof eller hash misbrug? Tænker også på det da han ser en ven han ikke har set længe.. Og at han har været underlig en længere periode!
I hvert fald vil jeg ønske dig ALT det bedste  Håber det er noget mere uskyldigt.. Og det positive er, at man som regel lære af sådanne mænd, HVIS det er, selvom det er surt og rigtig røvet at tænke sådan når man intet ved.. Held o lykke

Anmeld

27. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Hvad med at spørge lige ud : "Er du mig utro??" ? Hvordan ville du have det med at spørge om det ? Måske du får et svar, eller måske du selv kan gætte det ved at se hans ansigts udtryk og krops signaler når du spørger ?

Anmeld

27. marts 2011

BinaMor

jeg havde tjekkket mobilen. jeg sys ikke det er at synke til et punkt. hvis man er usikker og har det af lort så for at sikre sig at alt er ok sys jeg det er i orden at kigge efter. man behøver jo ikke læse. men bare skimte om der er beskeder fra piger. bagefter kan du sige at du har set han mobil fordi du var bange for hans nye opførsel.

jeg ved godt de fleste er UHA IKKE KIG HINANDENS TLF´ER. men jeg og min kæreste har intet at skjule fra hinanden så ... hvorfor ik? hvis det bekræftigere én?

det er jo en fact at over 50% er deres partner utro så at man "synker" og læser beskederne er jo bare at beskytte sig selv.

Anmeld

27. marts 2011

pussepige

Anonym skriver:

!!!!!!! Jeg er så mistænksom på min kæreste. Han har de sidste 2 måneders tid været klistret til sin telefon. Han tager den endda med på toilettet. Han ligger den aldrig fra sig, den er altid i lommen. Selv hvis han skal tisse om natten tager han den med. Han våger over den som en høgh! Og har taget ham i at besøge en pige UDEN at fortælle mig det, en af hans veninder (lang historie, og der var intet i det. Tror jeg ihvert fald). Har været lidt mistænkelig på hende her veninden fordi de taler virkelig meget sammen. Men det er vel fint nok, de taler bare ikke sammen når jeg er der. Aldrig nogensinde. Men hun er psykisk syg og har det svært, så hvis hun har brug for hjælp og min kæreste giver hende det, så vil jeg jo heller ikke tage det fra hende.. Men arhh..

Han er begyndt ikke altid at tage sin telefon når den ringer :s Jeg spørger selvf hvorfor tager du den ikke, så siger han det er min mor gider ikke tale med hende lige nu, eller det er min bror ,ringer til ham senere osv...

I dag skulle han se fodbold hjemme. PLUDSELIG skal han se fodbold med en ven, så han kører. NU HAR JEG RINGET I 2 TIMER og han tager ikke sin telefon, og han plejer ellers altid at tage den når jeg ringer, eller i det mindste ringe tilbage. Jeg har ringet i halv legen, for han er jo mand.. Men heller ikke der er der kontakt. Og ja nu sidder jeg her og mine tanker flyver, gadvide om han egentlig er utro...

Lyder ligesom da min x var mig utro.. Man kunne næsten tro det var mig der havde skrevet det..

Har været hele turen igennem og det stod på i laaangtid og var en rigtig hård periode.. Du må gerne skrive en pb til mig hvis du har brug for at snakke.

til dig...

Anmeld

27. marts 2011

lollandpigen

Du bliver nød til at fortælle ham, hvad du føler med hensyn til den telefon og at det virker lidt mærkeligt.

Har selv oplevet det og min ex var lige sådan så ville tage fat i ham.

Synes ikke du skal bede ham om at se hans telefon da nogle mener det er meget privat men spørg ham lige ud og fortal ham hvorfor du har mistænke til han er dig utro. Hvis han har bare lidt hjerne vil han også kunne forstå hvorfor du er nervøs når han opfører sig på den måde....    

Held og lykke med det....

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

BinaMor skriver:

jeg havde tjekkket mobilen. jeg sys ikke det er at synke til et punkt. hvis man er usikker og har det af lort så for at sikre sig at alt er ok sys jeg det er i orden at kigge efter. man behøver jo ikke læse. men bare skimte om der er beskeder fra piger. bagefter kan du sige at du har set han mobil fordi du var bange for hans nye opførsel.

jeg ved godt de fleste er UHA IKKE KIG HINANDENS TLF´ER. men jeg og min kæreste har intet at skjule fra hinanden så ... hvorfor ik? hvis det bekræftigere én?

det er jo en fact at over 50% er deres partner utro så at man "synker" og læser beskederne er jo bare at beskytte sig selv.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvor dokumentationen for denne påstand foreligger Af ren nysgerrighed...

Anmeld

27. marts 2011

Niller

Hej

Jeg ville lige smide en mands synpunkt på dette indlæg, så håber det hjælper dig.

Jeg snakker af erfaring,
Det lyder virkelig som om din kæreste laver noget udenom, og tror mig hvis han ikke vil vise dig sin telefon, så er det somregel ikke fordi at vil have privat liv, så er det fordi han gennem noget han ikke vil have du ser.
Og tro mig han har også set du har ringet, hvis han våger så meget over sin telefon som du siger, så ville han jo ikke bare ligge den fra sig i bilen eller noget.

Jeg vil snakke med ham, for jo længer tid der går, jo svære kan det være at komme til at stole på ham igen.
Eller bare kig i hans telefon, når du kan.
For som de fleste fyre vil han nok benægte, benægte, benægte, indtil der er beviser imod ham.

God Vind.

Anmeld

27. marts 2011

Worldwide

Niller skriver:

Hej

Jeg ville lige smide en mands synpunkt på dette indlæg, så håber det hjælper dig.

Jeg snakker af erfaring,
Det lyder virkelig som om din kæreste laver noget udenom, og tror mig hvis han ikke vil vise dig sin telefon, så er det somregel ikke fordi at vil have privat liv, så er det fordi han gennem noget han ikke vil have du ser.
Og tro mig han har også set du har ringet, hvis han våger så meget over sin telefon som du siger, så ville han jo ikke bare ligge den fra sig i bilen eller noget.

Jeg vil snakke med ham, for jo længer tid der går, jo svære kan det være at komme til at stole på ham igen.
Eller bare kig i hans telefon, når du kan.
For som de fleste fyre vil han nok benægte, benægte, benægte, indtil der er beviser imod ham.

God Vind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.