Mystisk opførsel han har.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Jeg ved at han har problemer lige for tiden, men han plejer bestemt ikke at tackle dem på den måde, og jeg er altid forstående, åben og aldrig mistroisk, så han ved udemærket godt han kan fortælle mig alting har han altid gjort.

altså jeg har været sammen med en som pludselig undgik mig, skrev ikke eller noget og tænkte nå det svin. og blev så sur så smuttede, vidste sig at alt var flydet over og han vidste ikke hvordan han skulle sige det. for han synes det var for meget at ligge over på mig. han troede at jeg havde meget mere end ham, så jeg skulle ikke også tænke på ham, men ville tage en snak for det kan gå begge veje, og du finder kun ud af det ved at snakke med ham, at tjekke hans mobil vil kun vise at du ikke stoler på ham, ellers skulle du spørge om du måtte, men du skal ikke ligge vågen om natten på grund af det få det ud af verden så i kan komme videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Christopher&Andreas

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

ring til vennen, tag bilen/bussen/bliv kørt der over til vennen han påstår ar være hos. for er bange for at der er ugler i mosen

tænker netop det samme som dig

Anmeld

26. marts 2011

henh01

Mine klokker ringer også meget højt når jeg læser dit indlæg, men jeg er også sindssyg i den forstand at jeg seriøst kun stoler 100% på mig selv. Hvis min kæreste begyndte at opføre sig mærkeligt ville jeg også straks tro at der var noget i gærde (lidt for hurtigt nok) Men jeg er meget opmærksom på min svaghed så det skal ikke lyde som om jeg står med kødhammeren hver gang toiletpapiret står forkert eller han tager ensfarvet sokker på.-

Meeen, en anden ting er - jeg hader også at blive afbrudt når jeg ser fodbold eller andet med mine venner/veninder og  min kæreste har det også med at ringe meget - jeg tager den selvf fordi jeg ikke mener man kan være andet bekendt, men jeg tænker ikke på at ringe til ham - medmindre han som du har kimet mig ned.

Jeg har desværre ikke noget råd til dig, da du kun finder dette i dit hjerte. Hvis din fornemmelse er at han er dig utro eller laver andet bag din ryg så bliver du nødt til at handle og finde ud af det. Og du vælger den ene eller anden måde kan kun du afgøre. Jeg selv bliver vanvittigt udspekuleret når jeg tror folk tager røven på mig og jeg søger til jeg finder. Hvis du vælger at konfrontere ham (være den voksne) så kan han jo snildt nå at slette alle spor.

Desværre er det sådan at ens fornemmelse som regel altid er rigtig

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

altså jeg har været sammen med en som pludselig undgik mig, skrev ikke eller noget og tænkte nå det svin. og blev så sur så smuttede, vidste sig at alt var flydet over og han vidste ikke hvordan han skulle sige det. for han synes det var for meget at ligge over på mig. han troede at jeg havde meget mere end ham, så jeg skulle ikke også tænke på ham, men ville tage en snak for det kan gå begge veje, og du finder kun ud af det ved at snakke med ham, at tjekke hans mobil vil kun vise at du ikke stoler på ham, ellers skulle du spørge om du måtte, men du skal ikke ligge vågen om natten på grund af det få det ud af verden så i kan komme videre.

ja må nok heller snakke med ham, men den er lidt svær at prikke hul på..

Vi har været sammen i 3 år, så vi burde kunne tale om tingene jo.

Anmeld

26. marts 2011

<3

Hvis du ikke vil kigge i tlf. jamen så må du enten tage en snak med ham eller vælge at tro ham...

Hvad du vælger må være op til dig. Personligt så tror jeg ikke at du kan vælge bare at tro på ham, når du ligefrem ligger vågen om natten og tænker over det.

Men pøj pøj med det i hvertfald!

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

ja må nok heller snakke med ham, men den er lidt svær at prikke hul på..

Vi har været sammen i 3 år, så vi burde kunne tale om tingene jo.

tja man kan havde været sammen i nok så lang tid pludselig kommer der bare hemmeligheder. men forvent det værdte og håb det bedste. men håber da at han ikke er helt dum

Anmeld

26. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

gitte&christopher skriver:

tænker netop det samme som dig

pu ha, det er ikke en sjov situation

Men man har i hvert fald ret til at vide om man er den eneste i sin partners liv, eller om man pludselig deler med en anden ! ( Håber på det første , og at du snart finder ud af hvorfor han er blevet sådan!

Anmeld

26. marts 2011

Betteisen

Hvis mine alarmklokker havde ringet som dine ville jeg tjekke om han var hos vennen... simpelthen... for at få ro i sindet eller blive bekræftet i mistanken...

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Mine klokker ringer også meget højt når jeg læser dit indlæg, men jeg er også sindssyg i den forstand at jeg seriøst kun stoler 100% på mig selv. Hvis min kæreste begyndte at opføre sig mærkeligt ville jeg også straks tro at der var noget i gærde (lidt for hurtigt nok) Men jeg er meget opmærksom på min svaghed så det skal ikke lyde som om jeg står med kødhammeren hver gang toiletpapiret står forkert eller han tager ensfarvet sokker på.-

Meeen, en anden ting er - jeg hader også at blive afbrudt når jeg ser fodbold eller andet med mine venner/veninder og  min kæreste har det også med at ringe meget - jeg tager den selvf fordi jeg ikke mener man kan være andet bekendt, men jeg tænker ikke på at ringe til ham - medmindre han som du har kimet mig ned.

Jeg har desværre ikke noget råd til dig, da du kun finder dette i dit hjerte. Hvis din fornemmelse er at han er dig utro eller laver andet bag din ryg så bliver du nødt til at handle og finde ud af det. Og du vælger den ene eller anden måde kan kun du afgøre. Jeg selv bliver vanvittigt udspekuleret når jeg tror folk tager røven på mig og jeg søger til jeg finder. Hvis du vælger at konfrontere ham (være den voksne) så kan han jo snildt nå at slette alle spor.

Desværre er det sådan at ens fornemmelse som regel altid er rigtig

Jeg er normalt IKKE jaloux. Mig og min kæreste har et fælles liv, men derfor skal man også have ting hver for sig. Ellers bliver man sindssyg. Og normalt så kimer jeg ham bestemt ikke ned. Lige nu KIMER jeg ham ned fordi jeg bliver mere og mere mistroisk. Eller gjorde, har ikke ringet siden halv legen. Han tager seriøst altid sin mobil. Jeg er spændt på om han ringer når kampen er slut, eller om han først ringer når han sidder i bilen og kører hjemad (HVILKET VIRKELIG vil forstærke min mistro).

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Betteisen skriver:

Hvis mine alarmklokker havde ringet som dine ville jeg tjekke om han var hos vennen... simpelthen... for at få ro i sindet eller blive bekræftet i mistanken...

Ved bare ikke hvordan. Har ikke vennens telefonnummer, og aner seriøst ikke hvor han bor :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.