Hvem vinder x factor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Darling<3

Sarah vinder heltsikkert X-Factor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Mig med maven

Mine forhåbninger ser sådan ud:

1. SARAH
  2. Anne louise
  3. Barbou

Men hvis ikke Sarah vinder, skal det være AL. Jeg synes Sarah rocker huset som man siger!

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

Sarah er den der har udviklet sig mest af de 3, så jeg stemmer helt klart Sarah. Det kan godt være hun ikke synger ligeså godt som de andre, men hun har helt klart udviklet sig rigtig meget rent sang-mæssigt. Hun skal nok blive hamrende god.....for mig at se, handler det også om at kunne udvikle sig, og rent faktisk blive bedre. Og hun viser godt nok viljen til det.

Jeg stemmer på Sarah. Jeg bryder mig ikke om Anne Louises sangstemme.....jeg synes den virker lidt kedelig...sorry to say

Anmeld

25. marts 2011

maria87

StephanieJ skriver:

Enig enig enig.

Men har standarden generelt ikke været UTROLIG dårlig i år?

jeg synes oss det er enormt dårligt iår... i hvert program har jeg ikke vidst hvem jeg skulle stemme på...

og jeg synes fks. også at Tine fra sidste år skulle ha vundet... jeg fik guldegysninger hver gang den pige åbnede munden...

iår synes jeg sara skal vinde hvis jeg skal stemme på en... synes ikke nogen af dem er gode iår

Anmeld

25. marts 2011

twinboys

Mut skriver:

Jeps hun vinder

Anmeld

25. marts 2011

lucas<3

Jeg syns ikke Anne-Louise fortjener og vinde fordi hun har været i farezonen så mange gange.. Og så Syns jeg ikk hun synger godt.. Men hver sin smag.. jeg har stemt Sarah (;

Anmeld

25. marts 2011

Steph_Laurits

maria87 skriver:

jeg synes oss det er enormt dårligt iår... i hvert program har jeg ikke vidst hvem jeg skulle stemme på...

og jeg synes fks. også at Tine fra sidste år skulle ha vundet... jeg fik guldegysninger hver gang den pige åbnede munden...

iår synes jeg sara skal vinde hvis jeg skal stemme på en... synes ikke nogen af dem er gode iår

Ja lige præcis, har heller ikke haft den der "blown away" følelse iår som i de andre år - og ISÆR sidste år med Tine!!

Jeg hepper ikke på nogen af dem, men SKULLE jeg vælge en ud af de 3 så er det altså Anne Louise - Babou giver mig knopper og så skriger han konstant når han "synger", og Sarah... Tja, syntes ikke der er noget ved hendes stemme, hun råber/skriver også når hun "synger" og hendes stemme ændrer sig ikke i sangene, som om hun kun kan én tone.

Men tror DESVÆRRE Sarah vinder, 'er for ANL

Anmeld

25. marts 2011

Kruse90

Jeg tror at Sarah vinder i år
Men jaa syntes det er lidt svært

Anmeld

25. marts 2011

Kruse90

Jeg tror at Sarah vinder i år
Men jaa syntes det er lidt svært

Anmeld

25. marts 2011

bøgelund

jeg tror og håber inderligt på Anne-Louise. 

og hvis ikke, bevidner det da bare, at Danmark ikke har en meter at byde på. standarten er satme ikke særlig høj i år. ærgeligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.