Hvem vinder x factor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem vinder X factor imorgen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.417 visninger
68 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Mille83

Så er det imorgen det store show er.

Hvem tror i vinder, eller hvem vil i stemme på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Steph_Laurits

Tror det er Babou (kan ikke ha' den dreng) eller Sara, men personligt har jeg ikke haft nogen favoritter i år, syntes ikke der har været nogen der har taget mig med storm som Tine gjorde sidste år!

Anmeld

24. marts 2011

Mille83

StephanieJ skriver:

Tror det er Babou (kan ikke ha' den dreng) eller Sara, men personligt har jeg ikke haft nogen favoritter i år, syntes ikke der har været nogen der har taget mig med storm som Tine gjorde sidste år!

Nej heller ikke her, tror bestemt ikke det er Babou.....Jeg håber nok lidt på Anne Louise for hun kan virkelig synge...

Anmeld

24. marts 2011

Steph_Laurits

Mille83 skriver:

Nej heller ikke her, tror bestemt ikke det er Babou.....Jeg håber nok lidt på Anne Louise for hun kan virkelig synge...

Ja ud af de 3 hvis jeg skal vælge en, så er det også Anne Louise jeg hepper på!

Babou han skriger/råber jo hvergang han "synger" og ja det samme gør Sara jo faktisk også! Øj det er sløjt i år

Anmeld

24. marts 2011

morethanperfect

Hmm Sara vil jeg tro .. Der har været så meget snak om hende .. 

Anmeld

24. marts 2011

Tulle28

Synes den eneste som er vindertitlen værdi er Anne-Louise... Synes det er direkte pinligt at Babou og Sara er med i finalen - de kan jo OVERHOVEDET ikke synge Havde det været American Idol, var de jo ikke engang kommet gennem nåleøjet til audition - sørgeligt, hvis det er det bedste vi har at byde på i DK.

Anmeld

24. marts 2011

Steph_Laurits

Tulle28 skriver:

Synes den eneste som er vindertitlen værdi er Anne-Louise... Synes det er direkte pinligt at Babou og Sara er med i finalen - de kan jo OVERHOVEDET ikke synge Havde det været American Idol, var de jo ikke engang kommet gennem nåleøjet til audition - sørgeligt, hvis det er det bedste vi har at byde på i DK.

Enig enig enig.

Men har standarden generelt ikke været UTROLIG dårlig i år?

Anmeld

24. marts 2011

patella

ANL skal vinde - hun er den eneste der er moden og dygtig til det her... de andre kan ikke synge - men er desværre bange for at Sarah vinder - på trods af manglende sangstemme... crap mand!

Anmeld

24. marts 2011

Lisbeth85

Jeg satser på 'den voksne' dame

Anmeld

24. marts 2011

twinboys

Mille83 skriver:

Så er det imorgen det store show er.

Hvem tror i vinder, eller hvem vil i stemme på?

SARAH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.