Hvem vinder x factor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

StephanieJ skriver:

Tror det er Babou (kan ikke ha' den dreng) eller Sara, men personligt har jeg ikke haft nogen favoritter i år, syntes ikke der har været nogen der har taget mig med storm som Tine gjorde sidste år!

har det på samme måde!  Men jeg håber så at sara vinder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

MissGeoh

Jeg HÅBER på Anne-Louise.

Men jeg tror desværre Sarah vinder. 

Anmeld

24. marts 2011

Henri84

Jeg håber på Anne Louise, hun er KLART den bedste sanger!! Men er bange for det bliver Sarah, hendes stemme er godt nok meget ens, så det er begrænset hva hun 'kan bruges til'.. Babou skulle for længst være røget hjem, synes ikke han har vist noget siden han var til audition, tværtimod bliver han dårligere og kedeligere for hver gang Men mon ikke der er mange teenagepiger der stemmer på ham?

Anmeld

24. marts 2011

Gaia

Det er egentlig utroligt at vi er så mange der tror at sarah vinder...Specielt når det er en sangkonkurrence...ja jeg ved godt de snakker om at det ikke kun er det, men at man også skal have personlighed, en god historie, charme, osv..Meeeen det er jo da for hulan en udgivelse af et stykke musik som vinderen vinder..og helt ærlig, så synes jeg ikke at sarah er særlig stærk ret sangmæssigt, bevares hun har da en rigtig fin personlighed og total cool at hun allerede ved at hun er til piger i så ung en alder..men synge det kan hun altså ikke! Så hvis programmet skal have lidt troværdighed skal hun altså ikke vinde ..så skulle slutgevinsten have været noget andet end en udgivelse..måske 100.000 kr ?? Så kunne man snakke om at charme, personlighed og hvad der ellers høre til, kunnne veje mere end selve sangtalentet.

Ved ik om I har hørt vindersangen (altså den de skal udgive) men man kan høre hver deltagers version på x-factors side. Synes at Annlouise gør det bedst. Hvad mener I??

Anmeld

24. marts 2011

Mille83

Tror også det blir Sarah, men sætter min stemme på Anne Louise da jeg mener hun er den der vil lave den bedste cd bagefter....

Mon ikke hele Danmark bliver overrasket, for tror godt Anne Louise kunne løbe med sejren....

Anmeld

24. marts 2011

Mille83

MissGeoh skriver:

Jeg HÅBER på Anne-Louise.

Men jeg tror desværre Sarah vinder. 

Vil du så stemme på Anne Louise? 

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

Mille83 skriver:

Vil du så stemme på Anne Louise? 

Ja jeg ville stemme på Anne-Louise..

Jeg bryder mig ikke om Babou eller Sarah, og synes Anne-Louise synger SÅ flot..

Hun har en HELT speciel stemme..

Anmeld

24. marts 2011

Mor-til-asta-09

stemmer selv på babou, men tror desværre Sarah løber med titlen

Anmeld

24. marts 2011

.....

twinboys skriver:

SARAH

Anmeld

24. marts 2011

Mille83

MissGeoh skriver:

Ja jeg ville stemme på Anne-Louise..

Jeg bryder mig ikke om Babou eller Sarah, og synes Anne-Louise synger SÅ flot..

Hun har en HELT speciel stemme..

Ja den er rigtig god 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.