Hvem vinder x factor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Pige2009

MHK skriver:

Eeeeej hoooold nu op, altså!

Jeg har intet imod homoseksuelle, overhovedet! Tværtimod!

Jeg bryder mig bare ikke om hende overdrevne måde at opføre sig på, homo eller ej!

Det virker bare meget voldsomt på mig, når du skriver: "Du er ikke en dreng." Jeg er ret sikker på, at hun godt ved det, men netop er sig selv bevidst om, at hun er den "mandlige" part i et evt. forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Fru Nielsen

MHK skriver:

Min holdning? Jeg skriver at Sarah er frygtelig, for det synes jeg hun er!

Jeg skriver intet ondt om lesbiske!

Læs lidt nærmere før du drager forhastede konklusioner en anden gang.

Ej men du skriver at hun "overdriver" hendes maskuline side... HVORFOR? Det er jo bare sådan hun er, og det syntes jeg da hun skal have lov til at være uden at være direkte frygtelig....

Men din mening, den deler jeg heldigvis ikke....

Anmeld

25. marts 2011

132319

Baagøe skriver:

Det virker bare meget voldsomt på mig, når du skriver: "Du er ikke en dreng." Jeg er ret sikker på, at hun godt ved det, men netop er sig selv bevidst om, at hun er den "mandlige" part i et evt. forhold

OG igen så synes jeg at hendes drengede facon er for meget af det "gode" -Jeg bryder mig ikke om hendes attitude.

Folk kan jo også synes at bøsser er for fimsede (Fx. Gustav fra Dagens Mand.)

Fordi man har en mening, betyder det ikke at man hader alle homoseksuelle, det gør jeg i hvert fald ikke 

Anmeld

25. marts 2011

132319

Fru Nielsen skriver:

Ej men du skriver at hun "overdriver" hendes maskuline side... HVORFOR? Det er jo bare sådan hun er, og det syntes jeg da hun skal have lov til at være uden at være direkte frygtelig....

Men din mening, den deler jeg heldigvis ikke....

Det er ikke kun at hun er drenget, det er hele hendes attitude. JEG synes den er frygtelig!

Og nej, der skal være plads til forskelligheder. Jeg zapper såment bare væk når hun går på scenen, det er så nemt 

Anmeld

25. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg stemmmer helt sikkert på Sarah....

Jeg syntes hun er fantastisk....

Hun har en fed rå stemme, som samme tid er så anderledes. Jeg indrømmer blankt at der måske findes beder sangere end hende, men det er jo smag og behag. Og kommer jo også an på hvad man leder efter? Den der synger smukt eller den der synger rå??

Derudover så er hun bare helt hendes egen, hun står ved hvem hun er som person, hvilket jeg skisme syntes er flot når hun "kun" er 15 år gammel. Hun er skide ligeglad med hvad andre tænker om hende..... Også giver hun den gas på scenen!

Så SARAH får min stemme i aften....

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

MHK skriver:

OG igen så synes jeg at hendes drengede facon er for meget af det "gode" -Jeg bryder mig ikke om hendes atti.

Folk kan jo også synes at bøsser er for fimsede (Fx. Gustav fra Dagens Mand.)

Fordi man har en mening, betyder det ikke at man hader alle homoseksuelle, det gør jeg i hvert fald ikke 

Jeg synes da heller ikke, jeg har antydet, at du hader homoseksuelle. Kender ikke Gustav, da jeg ikke ser omtalte program

Anmeld

25. marts 2011

L.J.L

Sara er meget maskulin, fred være med det, det er der mange kvinder der er. Dog kan hendes attitude godt virke meget arrogant og ikke særlig ydmyg over for situationen, og DET bryder jeg mig slet ikke om.

Udover det så har jeg tænkt på om hun mon var kommet så langt hvis hun havde været en dreng? Det tvivler jeg stærkt på, og i den sammenhæng så synes jeg ikke man kan sige at hun har X-faktor når man bliver stemt videre pga ens sexualitet....

Og synes det er lidt chokerende at folk kan sammenligne hende med PINK, en af verdens bedste sangerinder til dato  

Anmeld

25. marts 2011

Orkide86

Sarah har helt klart min stemme igen i aften

Anmeld

25. marts 2011

LenaJohansen

håber det blir annelouise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.