Hvem vinder x factor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Pige2009

Jeg har stemt Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Pige2009

Tulle28 skriver:

Synes den eneste som er vindertitlen værdi er Anne-Louise... Synes det er direkte pinligt at Babou og Sara er med i finalen - de kan jo OVERHOVEDET ikke synge Havde det været American Idol, var de jo ikke engang kommet gennem nåleøjet til audition - sørgeligt, hvis det er det bedste vi har at byde på i DK.

Det er jeg nu ikke helt enig med dig i, men smag og behag er jo forskellig. Dog synes jeg også Anne Louise er fantastisk.

Anmeld

25. marts 2011

FrkLarsen

Her går stemmen til SARAH! 

Du blæser mig bagud, hun føler sig SÅ hjemme på en scene og hendes stemme minder lidt om pink's, og er personligt helt vild med pink 

Anmeld

25. marts 2011

132319

Fru Nielsen skriver:

Ej nu må du sku have mig undskyldt.....

Min søster er også lesbisk og MEGET drenget... Og bliver faktisk stødt over din kommentar!

Dvs alle maskuline lesbiske er frygtelige?????

For det første har jeg ikke skrevet ét ondt ord om din søster så jeg kan på ingen måde se hvordan i alverden du bliver stødt 

For det andet kan du jo prøve at læse videre i tråden hvor jeg uddyber min mening!!

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

MHK skriver:

Sarah er frygtelig! Fair nok at hun er lesbisk, det har jeg intet imod men lille kære pigebarn på 15 år, du er en pige IKKE en dreng!!

Udover det kan hun overhovedet ikke synge, hun kan én tone!

Baboo er da meget sød men kommer ingen steder i den benhårde branche.

Anne-Louise synger rigtig godt og har god stemmekontrol. Min stemme går derfor til hende, selvom jeg desværre tror det bliver førstnævnte der vinder 

Jeg må indrømme, at jeg bliver en anelse stødt over din bemærkning. Det er jo hendes personlighed og jeg synes virkelig hun er cool at stå frem allerede!

Det er da pga. kommentarer som den du her fremkommer med, at mange er bange for at stå frem som homoseksuel. Sorry to say...

Anmeld

25. marts 2011

132319

FrkLarsen skriver:

Her går stemmen til SARAH! 

Du blæser mig bagud, hun føler sig SÅ hjemme på en scene og hendes stemme minder lidt om pink's, og er personligt helt vild med pink 

No no no no nooooooo, mener du virkelig det?

Åh nej da   Jeg er selv helt vild med Pink men ville aldrig drage den sammenligning, pyha 

Ej, sorry men jeg kan simpelthen bare ikke klare hende!

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Sees. skriver:

Kan godt lide at du bruger sætningen "den måde hun teer sig på" - Hun er jo bare sig selv, til det fulde!
Havde det været mig der havde stået på den scene, havde jeg sgu nok været ligesom Sarah.
Jeg er scenevant - Jeg ELSKER at optræde, og please folk på den måde, og jeg springer og hopper sgu også rundt både med og uden min guitar, når jeg først står der  
Altså nej, jeg er ikke lesbisk, og jeg kan også godt gå i stiletter og stramme toppe, men jeg er lige så vild med at gå all-in på baggy-stile og huer.
- Folk ville nok tro jeg var skitzo, hvis det var mig der var med i det program, for jeg har en lige så stor rå side, som jeg har en blød og følsom side

Hun står ved sig selv - Hun ved hun er mere dreng, end hun er pige - Og hun ligger ingen fingre imellem .. Det er sgu da fedt!

Og nej, jeg skyder ikke nogen, jeg var bare nysgerrig, efter hvordan du lige mente det du skrev

Ja, fuck Janteloven! Gad godt se dig på en scene - springende rundt med guitar og det hele!

Anmeld

25. marts 2011

Fru Nielsen

MHK skriver:

For det første har jeg ikke skrevet ét ondt ord om din søster så jeg kan på ingen måde se hvordan i alverden du bliver stødt 

For det andet kan du jo prøve at læse videre i tråden hvor jeg uddyber min mening!!

Sagde jeg heller ikke... Men din holdning generalt omkring det stødte mig... Læste ikke vider fordi jeg bare måtte skrive og komme ud med det jeg lige tænkte..

Anmeld

25. marts 2011

132319

Baagøe skriver:

Jeg må indrømme, at jeg bliver en anelse stødt over din bemærkning. Det er jo hendes personlighed og jeg synes virkelig hun er cool at stå frem allerede!

Det er da pga. kommentarer som den du her fremkommer med, at mange er bange for at stå frem som homoseksuel. Sorry to say...

Eeeeej hoooold nu op, altså!

Jeg har intet imod homoseksuelle, overhovedet! Tværtimod!

Jeg bryder mig bare ikke om hende overdrevne måde at opføre sig på, homo eller ej!

Anmeld

25. marts 2011

132319

Fru Nielsen skriver:

Sagde jeg heller ikke... Men din holdning generalt omkring det stødte mig... Læste ikke vider fordi jeg bare måtte skrive og komme ud med det jeg lige tænkte..

Min holdning? Jeg skriver at Sarah er frygtelig, for det synes jeg hun er!

Jeg skriver intet ondt om lesbiske!

Læs lidt nærmere før du drager forhastede konklusioner en anden gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.