Verden ifølge Bubber (det rumsterer i min hjerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Pia.

Stumpen skriver:

Jeg er faktisk ked af det, jeg kan ikke udstå Bubber, så jeg ser aldrig de programmer der, men tager alligevel hatten lidt af for fjolset -han sætter fokus på mange ting, som enten er tabu, forkasteligt eller anderledes (fra det "alm." liv)

Jeg må samtidig erkende at jeg ikke viste at dyresex var lovligt  I min lille trygge verden har det været en selvfølge at sådan noget selvfølgelig desværre eksister, men var dybt ulovligt...

Jeg er rystet og håber på at jeg ikke ser reklamer for det program I omtaler..

Jeg var også helt sikker på det var ulovligt - kunne slet ikke forstille mig at man i Danmark måtte den slags ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Stumpen

Pia. skriver:

Jeg var også helt sikker på det var ulovligt - kunne slet ikke forstille mig at man i Danmark måtte den slags ?

Nej, det er noget så forkert som noget kan være... I min verden er det på højde med incest og voldtægt!

Anmeld

24. marts 2011

Faith

Stumpen skriver:

Jeg er faktisk ked af det, jeg kan ikke udstå Bubber, så jeg ser aldrig de programmer der, men tager alligevel hatten lidt af for fjolset -han sætter fokus på mange ting, som enten er tabu, forkasteligt eller anderledes (fra det "alm." liv)

Jeg må samtidig erkende at jeg ikke viste at dyresex var lovligt  I min lille trygge verden har det været en selvfølge at sådan noget selvfølgelig desværre eksister, men var dybt ulovligt...

Jeg er rystet og håber på at jeg ikke ser reklamer for det program I omtaler..

Nej jeg vidste heller ikke at det var lovligt.... I min naive verden gik jeg ud fra at selvfølgelig er sådan noget ikke lovligt.

At der findes lovlige klubber hvor sådan noget foregår, det går simpelthen over min forstand!

Anmeld

24. marts 2011

Dot D

Eva. skriver:

Synes du det er forkert at TV2 laver programmet...jeg synes det er super godt at få smidt det i hovedet så alle kan få indsigt og forholde sig til at vi faktisk i danmark har en lovgivning der siger god for det...det kan skabe en debat så vi måske kan få ændret denne lovgivning.

Og ja, det er dælme da virkelig en frastødende lyst at have...men det er jo ikke noget nyt at mennesker har nogle virkelig syge og bizarre lyster, desværre.

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Nej jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at sex med dyr kunne være lovligt! Det gik jeg simpelthen bare ud fra at det selvfølgelig ikke var. i min verden svarer det sku lidt til at tillade sex med spædbørn. Så længe de ikke lider overlast så er det ok. Ved godt at det er at sætte det lidt på spidsen, men det er da levende væsner begge dele. Åh jeg fatter det ikke. Synes det er grotesk.

Men ja du har ret i at der skal fokus på problemet før der kan ske en ændring. Det håber jeg virkelig der kommer efter det her program.

Men lige netop det du skriver her viser jo at netop sådanne programmer vigtige...men jeg giver dig da ret, men så skal vi jo gøre noget, råbe højt.

Anmeld

24. marts 2011

PsychedeliC

Eva. skriver:

Hvis de lider og har smerte...rækker de så højre pote op eller...tænk at man kan have sådan en lovgivning...er sgu da virkelig komisk at bare dyrene ikke lider under det...hvornår går de ikek det..hvem kan se og vide det..og hvis de efterfølgende har følt dette, så kan de jo ikke ligefrem melde det til politiet....ej...sorry, ved godt det er alvor men hvor er lovgivningen da bare komisk her...håber det ændres..

Jeg har det på samme måde. Jeg fatter det ikke. Da jeg var igang med dyrepasser uddannelsen sad vi og snakkede og diskutere om dette emne men der var ikke så meget at diskutere for vi var enig.

Vores lærer fortalte at nogle få steder lejede de lige frem deres dyr ud til folk fra udlandet som kunne komme og være sammen med de dyr. Fordi Danmark er næsten en af de eneste lande hvor man må

Anmeld

24. marts 2011

sarahb

Jeg synes det at det er bubber er sådan lidt latterligt, men jeg synes det er godt der kommer fokus på det, for Ja det er LOVLIGT i DK. Og måske ved at der kommer mere fokus på det, så kan det være der kommer en lovændring. For det er så usselt, og vi er skabt mennesker og Dyr hverfor sig fordi vi ikke hører sammen på den måde.. Det er så uacceptabelt og klamt.

Anmeld

24. marts 2011

Shoppingmor

Puha, jeg er MÅLLØS!!! Har ikke set reklamen (gudskelov) og skal næppe se programmet, det kan jeg ikke se nogen mening i...

Anede ikke at dyresex var lovligt i DK (jeg væmmes ved tanken), og håber og tror på at programmet her vil sætte en så alvorlig debat igang, at et forbud kan komme på tale i regeringen!

Anmeld

24. marts 2011

Faith

PsychedeliC skriver:

Jeg har det på samme måde. Jeg fatter det ikke. Da jeg var igang med dyrepasser uddannelsen sad vi og snakkede og diskutere om dette emne men der var ikke så meget at diskutere for vi var enig.

Vores lærer fortalte at nogle få steder lejede de lige frem deres dyr ud til folk fra udlandet som kunne komme og være sammen med de dyr. Fordi Danmark er næsten en af de eneste lande hvor man må

Nej nej nej!!! Jeg er dybt rystet!

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

Stumpen skriver:

Nej, det er noget så forkert som noget kan være... I min verden er det på højde med incest og voldtægt!

MEGET ENIG - Helt samme tanker har jeg også om det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.