Verden ifølge Bubber (det rumsterer i min hjerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

Nej, der er jeg helt enig.

- Reklamen har lige været der her til morgen !!! Nu er mine de store godt nok kørt i skole, men alligevel - der sidder sikkert mange børn og spiser deres morgenmad og ser tv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Mi

Jeg skal bestemt heller ikke se afsnittet. Men det er jo netop sådan en udsendelse som kan få sindene i kog, og muligvis sætte politikerne igang med at lave et forbud mod dyresex. Så muligvis er det slet ikke så ringe at der kommer sådan en udsendelse

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. marts 2011

dorthemus

Pia. skriver:

Ja jeg havde helt samme tanke... De kan jo ikke vise smerte eller fortælle hvor deres grænse går...

Det er simpelthen SÅ klamt!!! Hvor er der dog mange syge stoddere til

Anmeld

24. marts 2011

Mormilla

smillaluna skriver:

Godmorgen piger.

I går aftes så jeg en trailer for de nye afsnit af Verden ifølge Bubber som starter nu her. Og jeg kan mærke at den rumsterer i min hjerne.... På en ret så negativ måde.

En af de ting Bubber skal ud og undersøge er DYRESEX!!!

Det synes jeg simpelthen er så frastødende og jeg kan sku ikke have det oppe i mit hoved at sådan noget foregår. Ved jo godt at det gør det rent faktisk, men jeg kan simpelthen bare ikke fatte at man kan have de tendenser og at TV2 vælger at lave et program hvor man følger mennesker der forgriber sig på dyr. Synes det er SÅ forkert og jeg væmmes ved det!!!!

Øv øv øv det gør mig så trist

Havde bare lige brug for at få mine tanker ud.

Ej det ere altså bare for klamt at de vi vise sådan noget i tv!!!   Kan ikke forstå at Bubber vil ta sådan et sted hen!!!

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Jamen jeg håber da ved gud det kommer til at skabe debat.... Konstruktiv debat!

Synes ofte lyssky emner skaber debat, men det er langt fra hver gang der rent faktisk ændres på noget. Fint nok med en debat, men det hjælper ikke en døjt hvis det ikke fører en lovændring med sig. Hvis det gør det, ja så tager jeg hatten af for Bubber og TV2.... Men lad os nu se.

Men der sker jo intet nu...jeg har ikke set det taget op herinde...det er lovligt, der er mennesker der dyrker det dagligt,d er er klubber, foreninger osv..der er folk der har hunde for at kknalde med den...det er da super klamt, sygt...men altså, hvorfor forarges over det vises i et program, hvor der faktisk kkommer fokus på noget grotesk...er det bedre bare at lukke øjnene og lade som om det ikek finder sted?

Du og jeg og alle andre kan skabe et tryk som gør at politikerne er nød til at tage stilling..vi har alle et ansvar. Og der sker i hvert fald intet hvis ingen smider "svesken på disken" og viser det der sker.

Jeg synes det er godt der gøres noget..at vi så sidder her med kaffen galt i halsen, det er da forståeligt...men det sker jo og det dyrkes...og det er da endnu værre.

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Jamen jeg håber da ved gud det kommer til at skabe debat.... Konstruktiv debat!

Synes ofte lyssky emner skaber debat, men det er langt fra hver gang der rent faktisk ændres på noget. Fint nok med en debat, men det hjælper ikke en døjt hvis det ikke fører en lovændring med sig. Hvis det gør det, ja så tager jeg hatten af for Bubber og TV2.... Men lad os nu se.

Først skal der fokus på og så kommer der debatten, så kan alle skabe sig en holdning og mening....før det sker der ikke noget. Jeg kan kun se det positive i sådan et program, men jeg skal ikke se det.

Anmeld

24. marts 2011

Prinsessens'Mor<3

Har præcis samme tanke.. FØJ!!
Synes det er for klamt, tænkte også med
det samme, at det skulle jeg ikke se, synes
somregel at, Danmark ifølge Bubber er sjovt,
men det er for langt ude..

Men nu undre jeg mig lidt, jeg mener at have
forstået på reklamen at de havde lavet en aftale
om at hunden måtte forgrebe sig på dem? 
Eller er jeg helt hen i vejret?

Anmeld

24. marts 2011

Faith

MaleneS2011baby<3 skriver:

Har præcis samme tanke.. FØJ!!
Synes det er for klamt, tænkte også med
det samme, at det skulle jeg ikke se, synes
somregel at, Danmark ifølge Bubber er sjovt,
men det er for langt ude..

Men nu undre jeg mig lidt, jeg mener at have
forstået på reklamen at de havde lavet en aftale
om at hunden måtte forgrebe sig på dem? 
Eller er jeg helt hen i vejret?

Ja sådan forstod jeg det faktisk osse nu hvor jeg tænker efter... Men hvordan får man en hund til at "springe på" et menneske??? Det fatter jeg ikke helt.

Anmeld

24. marts 2011

Faith

Eva. skriver:

Først skal der fokus på og så kommer der debatten, så kan alle skabe sig en holdning og mening....før det sker der ikke noget. Jeg kan kun se det positive i sådan et program, men jeg skal ikke se det.

Min intention er faktisk at se programmet, men jeg er langt fra sikker på at jeg kan holde til det. Det er jeg for stor en dyreven til.

Anmeld

24. marts 2011

Prinsessens'Mor<3

smillaluna skriver:

Ja sådan forstod jeg det faktisk osse nu hvor jeg tænker efter... Men hvordan får man en hund til at "springe på" et menneske??? Det fatter jeg ikke helt.

Ned på knæ, ej det ved jeg sq heller ikke,
mig og min kæreste sad også og snakkede
om at det var for ulækkert, men hvordan det
kunne lade sig gøre?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.