smillaluna skriver:
Jamen jeg håber da ved gud det kommer til at skabe debat.... Konstruktiv debat!
Synes ofte lyssky emner skaber debat, men det er langt fra hver gang der rent faktisk ændres på noget. Fint nok med en debat, men det hjælper ikke en døjt hvis det ikke fører en lovændring med sig. Hvis det gør det, ja så tager jeg hatten af for Bubber og TV2.... Men lad os nu se.
Men der sker jo intet nu...jeg har ikke set det taget op herinde...det er lovligt, der er mennesker der dyrker det dagligt,d er er klubber, foreninger osv..der er folk der har hunde for at kknalde med den...det er da super klamt, sygt...men altså, hvorfor forarges over det vises i et program, hvor der faktisk kkommer fokus på noget grotesk...er det bedre bare at lukke øjnene og lade som om det ikek finder sted?
Du og jeg og alle andre kan skabe et tryk som gør at politikerne er nød til at tage stilling..vi har alle et ansvar. Og der sker i hvert fald intet hvis ingen smider "svesken på disken" og viser det der sker.
Jeg synes det er godt der gøres noget..at vi så sidder her med kaffen galt i halsen, det er da forståeligt...men det sker jo og det dyrkes...og det er da endnu værre.
Anmeld