Verden ifølge Bubber (det rumsterer i min hjerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Faith

Eva. skriver:

Synes du det er forkert at TV2 laver programmet...jeg synes det er super godt at få smidt det i hovedet så alle kan få indsigt og forholde sig til at vi faktisk i danmark har en lovgivning der siger god for det...det kan skabe en debat så vi måske kan få ændret denne lovgivning.

Og ja, det er dælme da virkelig en frastødende lyst at have...men det er jo ikke noget nyt at mennesker har nogle virkelig syge og bizarre lyster, desværre.

Nej jeg synes ikke som sådan det er forkert at TV2 laver programmet.... Men det er jo ikke et konstruktivt program på nogen måde. Det er ren og skær nysgerrighed. Der bliver jo ikke forsøgt at ændre lovgivningen, men udelukkende snuse i hvad det vil sige at dyrke sex med dyr. Det er i den grad frastødende efter min mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Ja jeg synes osse det er en total falliterklæring at Bubber vælger at deltage i sådan et program... Tror altså osse det kommer til at skabe en del debat.

Jamen, for pokker da... mon ikek det er hele essensen i de programmer...at der skabes en debat...det er jo ikke fordi han går ud og erklærer sig som tilhænger af programmet...tror altså man skal se bare lidt dybere.. der er en dagsorden ved alt der smides ud i vores stue...og her er det da helt tydeligt og i en god sags tjeneste..bare vent, det vil skabe en kæmpe debat.

Lige nu er der masser af mennesker der knalder køns og hamstre rundt om i danmark og det er bare sådan, fordi vi ikke selv konfronteres med det, så er det ok og vi gør intet..der skal sparkes godt og grundigt til mennesker for de rejser sig og det tror jeg faktisk kan ske efter sådan et program her.

Anmeld

24. marts 2011

Faith

PsychedeliC skriver:

Dyresex er desværre lovligt i Danmark, bare de ikke lider og har smerte

Føj føj føj. Hvor er det forkasteligt!!! Hvem fanden har siddet og udtænkt den lov??? Hvordan kan man på nogen måde retfærdiggøre sex med dyr? Jeg fatter det ikke!

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Nej jeg synes ikke som sådan det er forkert at TV2 laver programmet.... Men det er jo ikke et konstruktivt program på nogen måde. Det er ren og skær nysgerrighed. Der bliver jo ikke forsøgt at ændre lovgivningen, men udelukkende snuse i hvad det vil sige at dyrke sex med dyr. Det er i den grad frastødende efter min mening.

Der tror jeg du tager helt fejl...lige netop det med at vise hvad der sker vil kræve at vi andre tager stilling, at alle gør det...det er nemt at lave et program hvor man peger på det og det og det...her får vi det lige på og hårdt...det er det der rykker noget, det er jeg overbevist om. DEt skal være dem der dyrker det der skal ødelægge det for sig selv og det tror jeg sker her.

Anmeld

24. marts 2011

Tulle28

Eva. skriver:

Jamen, for pokker da... mon ikek det er hele essensen i de programmer...at der skabes en debat...det er jo ikke fordi han går ud og erklærer sig som tilhænger af programmet...tror altså man skal se bare lidt dybere.. der er en dagsorden ved alt der smides ud i vores stue...og her er det da helt tydeligt og i en god sags tjeneste..bare vent, det vil skabe en kæmpe debat.

Lige nu er der masser af mennesker der knalder køns og hamstre rundt om i danmark og det er bare sådan, fordi vi ikke selv konfronteres med det, så er det ok og vi gør intet..der skal sparkes godt og grundigt til mennesker for de rejser sig og det tror jeg faktisk kan ske efter sådan et program her.

God pointe... Og jeg håber du får ret!

Anmeld

24. marts 2011

dorthemus

PsychedeliC skriver:

Dyresex er desværre lovligt i Danmark, bare de ikke lider og har smerte

Og hvordan viser de så lige det

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

Pia. skriver:

Har det på fuldstændig samme måde ( REKLAMEN ER DER LIGE NU)

forstår slet slet ikke, hvorfor det her skal "undersøges/dyrkes"... forstår ikke Bubber har lyst til at være med til det her - forstår ikke det skal frem i lyset - ja der er så meget jeg ikke forstår... jeg har fundet de her programmer meget spændende før hen - men lige præcis af samme grund som dig, vil jeg ikke se det....

FORSTÅR DET IKKE og jeg syntes det er så frastødende... og jeg får kvalme og ubehag i kroppen bare ved tanken...

Knus Pia - som har helt samme tanker som dig...

Og så lige en anden ting - så syntes jeg at reklamen for dette program bliver smidt på skærmen konstant og hele tiden - og jeg ønsker ikke mine børn skal høre om de her syge hoveder..

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

Og så lige en anden ting - så syntes jeg at reklamen for dette program bliver smidt på skærmen konstant og hele tiden - og jeg ønsker ikke mine børn skal høre om de her syge hoveder..

Nej, der er jeg helt enig.

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

dorthemus skriver:

Og hvordan viser de så lige det

Ja jeg havde helt samme tanke... De kan jo ikke vise smerte eller fortælle hvor deres grænse går...

Anmeld

24. marts 2011

Faith

Eva. skriver:

Jamen jeg håber da ved gud det kommer til at skabe debat.... Konstruktiv debat!

Synes ofte lyssky emner skaber debat, men det er langt fra hver gang der rent faktisk ændres på noget. Fint nok med en debat, men det hjælper ikke en døjt hvis det ikke fører en lovændring med sig. Hvis det gør det, ja så tager jeg hatten af for Bubber og TV2.... Men lad os nu se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.