Verden ifølge Bubber (det rumsterer i min hjerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Faith

Jeg har lige googlet "Lovgivning dyresex".

Der kan jeg faktisk se at emnet er yderst veldebatteret. Kristeligt folkeparti kæmper bla. for et forbud mod dyresex. Og flere organisationer kæmper ligeledes for et forbud.

Så det er ikke fordi der ikke er fokus på problemet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Aves.

Jeg har lige googlet "Lovgivning dyresex".

Der kan jeg faktisk se at emnet er yderst veldebatteret. Kristeligt folkeparti kæmper bla. for et forbud mod dyresex. Og flere organisationer kæmper ligeledes for et forbud.

Så det er ikke fordi der ikke er fokus på problemet.

Men du anede ikke engang det var lovligt...det er muligt der er mange der debatterer det men det skal jo ud til dig og alle andre for det rykker noget..det skal ramme hele vejen rundt...og der erd et åbenbart de der programmer som hiver fat i alle fra alle lag.

Anmeld

24. marts 2011

eElak

Jeg må altså give Eva ret i denne her - man kommer ingen vegne omkring et emne uden at der bliver sat fokus på det.. Hvordan gør man det bedst? jo ved at indblande medierne..

det skal lige siges - JEG HAR IKKE SET REKLAMEN - og priser mig lykkelig for det... 

Men bliver selve akten vist under reklamen? altså ser man en mand knalde en ged eller en kvinde blive bedækket af en hund?

Hvis ikke, så er det "kun" ord, som bliver brugt og så kan man vælge at sætte tvet på "mute"

Med det sagt - så synes jeg dog ikke at det er noget der skal reklameres for i primetime for børnene. Der må man sq ligge de reklamer til efter kl 18-19 tiden, så de fleste børn er færdige med at se Tv på det tidspunkt.

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

dorthemus skriver:

Det er simpelthen SÅ klamt!!! Hvor er der dog mange syge stoddere til

Og så er det ikke engang kun stoddere - i reklamen er det en kvinde der skal tages af en HUND !!!! Jeg bliver syg ved tanken...

Anmeld

24. marts 2011

Faith

Eva. skriver:

Men du anede ikke engang det var lovligt...det er muligt der er mange der debatterer det men det skal jo ud til dig og alle andre for det rykker noget..det skal ramme hele vejen rundt...og der erd et åbenbart de der programmer som hiver fat i alle fra alle lag.

Nej jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at sex med dyr kunne være lovligt! Det gik jeg simpelthen bare ud fra at det selvfølgelig ikke var. i min verden svarer det sku lidt til at tillade sex med spædbørn. Så længe de ikke lider overlast så er det ok. Ved godt at det er at sætte det lidt på spidsen, men det er da levende væsner begge dele. Åh jeg fatter det ikke. Synes det er grotesk.

Men ja du har ret i at der skal fokus på problemet før der kan ske en ændring. Det håber jeg virkelig der kommer efter det her program.

Anmeld

24. marts 2011

dorthemus

Pia. skriver:

Og så er det ikke engang kun stoddere - i reklamen er det en kvinde der skal tages af en HUND !!!! Jeg bliver syg ved tanken...

... Tror ikke jeg skal se det program.

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

KaLee skriver:

Jeg må altså give Eva ret i denne her - man kommer ingen vegne omkring et emne uden at der bliver sat fokus på det.. Hvordan gør man det bedst? jo ved at indblande medierne..

det skal lige siges - JEG HAR IKKE SET REKLAMEN - og priser mig lykkelig for det... 

Men bliver selve akten vist under reklamen? altså ser man en mand knalde en ged eller en kvinde blive bedækket af en hund?

Hvis ikke, så er det "kun" ord, som bliver brugt og så kan man vælge at sætte tvet på "mute"

Med det sagt - så synes jeg dog ikke at det er noget der skal reklameres for i primetime for børnene. Der må man sq ligge de reklamer til efter kl 18-19 tiden, så de fleste børn er færdige med at se Tv på det tidspunkt.

I reklamen er det en kvinde der skal bedækkes af en hund og Bubber står uden for døren og lytter hvordan hun (ja undskyld) stønner højlydt - og dette er KUN reklamen !!!!

Jeg er helt enig i man ikke kan holde alt i det skjulte og slet ikke hvis det er noget vi vil have gjort ulovligt - men lige Bubber og Tv2's bedste sendetid ... Min store søn har tit set verden i følge Bubber, men jeg ønsker virkelig ikke han skal vide/høre om den slags syge mennesker...

Anmeld

24. marts 2011

Stumpen

Jeg er faktisk ked af det, jeg kan ikke udstå Bubber, så jeg ser aldrig de programmer der, men tager alligevel hatten lidt af for fjolset -han sætter fokus på mange ting, som enten er tabu, forkasteligt eller anderledes (fra det "alm." liv)

Jeg må samtidig erkende at jeg ikke viste at dyresex var lovligt  I min lille trygge verden har det været en selvfølge at sådan noget selvfølgelig desværre eksister, men var dybt ulovligt...

Jeg er rystet og håber på at jeg ikke ser reklamer for det program I omtaler..

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

dorthemus skriver:

... Tror ikke jeg skal se det program.

Heller ikke jeg... Det er helt sikkert... Bare reklamen gør mig utilpas, så tør slet ikke tænke på hvis jeg så selve programmet... Det er så frastødende...

Anmeld

24. marts 2011

eElak

Pia. skriver:

I reklamen er det en kvinde der skal bedækkes af en hund og Bubber står uden for døren og lytter hvordan hun (ja undskyld) stønner højlydt - og dette er KUN reklamen !!!!

Jeg er helt enig i man ikke kan holde alt i det skjulte og slet ikke hvis det er noget vi vil have gjort ulovligt - men lige Bubber og Tv2's bedste sendetid ... Min store søn har tit set verden i følge Bubber, men jeg ønsker virkelig ikke han skal vide/høre om den slags syge mennesker...

Ja ok - det er ret nasty! 

er bare glad for at jeg ikke ser TV2.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.